BARDZO WAŻNA NOTKA POD SPODEM
Nadszedł dzień powrotu do Hogwartu. Nie wiem jak to będzie. Teraz już nie będę taką grzeczną dziewczynką. Ja wraz z moim pupilkiem podbijemy szkołę. Na spotkaniu dowiedziałam się, że wojna jeszcze nie jest przesądzona. Razem z Severus'em i Harrym mamy plan jak doprowadzić to oczyszczenia mojego nazwiska bez wojny. Co prawda nie cały plan jest skończony, ale są zarysy, każdy ma jakiś pomysł.
- Jesteś gotowa Hermiono?
- Tak mamo. Nie martw się, Severus będzie ze mną, tak samo jak i Draco, Blais i Pansy.
- Jakby coś się działo daj nam znać.
- Hermiono, musimy już iść, bo nie zdążymy na pociąg.
Pożegnałam się jeszcze z rodzicami i razem z moim partnerem udałam się na stację King Cross. Po wejściu poszłam szukać przedziału moich przyjaciół. Znalazłam ich niespełna 10 minut później.
- Nareszcie jesteś Hermi! Tak dawno się nie widzieliśmy.
- Tak macie racje... tęskniłam.
Cała podróż minęła nam na nadrabianiu straconego czasu. Graliśmy w szachy czarodziei, eksplodującego durnia i jeszcze kilka innych. Ale najwięcej zabawy mieliśmy przy w grze w butelkę. Chłopcy wyszli aby się przebrać, zaś my, czyli płeć piękna wykonałyśmy to jakże trudne zadanie w naszym przedziale. Po pół godzinie byliśmy już na uczucie.
- Witam wszystkich uczniów po przerwie świątecznej. Mam nadzieję, że każdy z was spędził je w miłym gronie rodziny i przyjaciół, bo mogą to być ostatnie. Voldemort z zbiera zwolenników i werbuje nie tylko ludzi, ale i stworzenia magiczne. Musimy być czujni i jeszcze bardziej uważać na siebie i innych.
Słuchałam jeszcze tej parlament przez około 20 minut. Mówiąc szczerze miałam już dość dzisiejszego dnia. Lecz los się nade mną nie lituje.
- Panno Riddle, jest Pani proszona do gabinetu dyrektora po kolacji. Udam się tam z panią. Detektor potrafi być nieprzewidywalny.
- Oczywiście Panie profesorze Snape.- i tyle z mojego wolnego wieczoru. Stary zgred musiał mnie zaprosić na przesłuchanie, bo jakżeby inaczej mogło być. W końcu córka Pana Toma Marvolo Riddle'a w szkole Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Więc teraz muszę wraz z Severus'em udać się na przepytki. Jestem bardzo ciekawa tego co mnie tam spotka...
❤❤❤❤❤❤
Hejka miśki
Przepraszam, że mnie tak długo tu nie było, ale było to spowodowane dużą ilością nauki (chodzę do 2 gimnazjum (wymierający gatynek XD)) i nie tylko...
W dwóch zeszytach piszę dwa inne opowiadania jedne to tomione/voldmione a drugie to...TOMARRY
Tak wiem Zofik12 że mnie zabijesz za to że ci nie powiedziałam.
Piszcie czy będziecie chcieli abym zaczęła je dodawać.Zapraszam też na moje 3 pozostałe książki:
Nowy Rozdział- Bella i Aro Volturi
Dark Angel- panna Snape
Preferencje HPPapa i do następnego
CZYTASZ
Zakochani w mroku-Sevmione
Hayran KurguŚwiat Hermiony zmieni się diametralnie. To co dobre okaże się być złe, a to co złe dobre.