BÖLÜM 6 ''Yeni tatlar''
Dün geceki yaşadığımız curcunanın ardından sabah sakin bir kahvaltı yapmış ve Zilal Hanım'ı arayıp her şeyin yolunda olduğuna dair bilgi vermiştik.
İlknur, dün gecenin intikamını almak için haince planlar kuruyordu, fikirlerini benimle paylaşıyordu. Ancak öyle planları vardı ki, o anlatırken bile tüylerim diken diken olmuştu. Son fikrini benimle paylaştığımda onu zoraki durdurmuştum çünkü planı; Bir ayin yapıp Şuşura'yı çağırmak ve erkeklerin üzerine salmaktı. Dün gece aklını yitirmiş olduğuna bu şekilde karar vermiştim.
Şimdi ise İlknur, İlknur'un kucağında Nilsu, ben ve benim yanımda Berkay olmak üzere üçlü koltukta oturuyorduk. Karşımızdaki ikili koltukta ise başlarını yere eğmiş, bizden yiyecekleri azarı bekleyen Ömer ve Oğuz vardı. Ortamızda kalan sehpada ise büyük bir oklava vardı.
İlknur bazı objelerin etkili olabileceğini söylemişti; Oklava gibi...
Ömer'in bakışları oklavaya kayıyordu. ''Hayırdır, mantı mı açacaksınız yoksa?'' dedi, safa yatarak.
İlknur güldü, ''Yok canım, mantı açmayacağız. Seni açacağız.''Ömer gözlerini büyütüp Oğuz'a yaklaştı. ''Söyleyin bakalım, Şuşura hanginizin fikriydi?''
İkisi aynı anda birbirini gösterince gözlerimi kıstım. ''Altıma yaptım be! Şu kızcağızda korkudan bayıldı. Vicdansız mısınız kardeşim siz?'' dedi İlknur.
''Biz nereden bilelim bu kadar korkacağınızı? Küçük bir şaka olacaktı sadece.'' Ömer konuştukça batıyordu ama farkında değildi.
''Küçük bir şaka mı? Yahu ödümle saklambaç oynadık resmen, bir yerlere kaçtı bulamıyorum!'' dedim.
''Ya derdin o olsun, ben bulurum sana.'' Dediğinde kaşlarım hayretle havaya kalktı. Ömer yerinden kalkıp yanıma geldi ve diz çöktü. ''Öd kardeş, elma dersem çık, armut dersem çıkma.'' Devam etti. ''Elma.''
Ve Ömer beklemediğim bir anda parmağını karnıma bastırınca iki büklüm olup çığlık attım. Hayvan herif... Tikim vardı benim, bel kısmıma dokunulunca yamulurdum.
Ömer'in omzuna sert bir şekilde vurup yerine gönderdim. ''Salak mısın sen?'' diye mırıldandım.''Şimdi! Önce hanginizden başlamamızı istersiniz.'' dedi İlknur, gözleri ile oklavayı işaret ederek. Ömer ve Oğuz birbirine baktı. ''Çocukların önünde şiddet mi uygulayacaksınız? Çok kötü bir örneksiniz.''
''Ben şimdi göstereceğim size örnek davranışı.'' Sesim resmen fısıltı gibi çıkmıştı. Oklavayı hızla elime alıp ayağa kalktığımda Ömer ve Oğuz çığlık atıp hızla merdivenlere koşmaya başladı. Amacım sadece korkutmak olduğu için peşlerinden gitmedim.
İlknur'a dönüp elimi yumruk yaptım ve başparmağımı havaya kaldırdım. Aynı şekilde bana karşılık verdiğinde salondan çıktım.
***
''Havuza bak be! Mis, mis.'' Ömer'in mırıldanmaları ile Oğuz ağırca başını çevirdi. ''Girelim mi?''
''Neye?''Oğuz gözlerini devirdi. ''Havuza girelim mi? Bir daha böyle fırsatı zor buluruz.''
Ömer, biraz düşündükten sonra arkadaşını onayladı. ''Önce birimizin eve gidip kıyafet alması gerekiyor.'' ''İyi, sen git.''Ömer, derin bir nefes verip ayağa kalktı. ''Sadece kendime kıyafet getireceğim.''
Ömer aniden sırtına atılan yastık ile yerinden sıçradı. ''Tamam, tamam.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göze Göz Dişe Diş
Humor#24 Mizah Rekor Çenesinin düşük olmasıyla bilinen ve oldukça şanssız bir kız olan Hilal'in bir gün Oğuz ve Ömer ikilisiyle karşılaşmasıyla hayatı daha da karmaşık hale gelir. İlknur'un sinsi planlarıyla başlayan; Oğuz'un komplolarıyla devam eden ve...