След онази нощ, нещата си влязоха в стария ритъм. Тичах в парка, посещавах кварталния бар, излизахме със Стихията ми, разсейвах се с мотора, но имах нужда от по-силно изживяване, за да изхвърля Странника от мислите си. На няколко пъти се пробвах да споделя подробности за преживяното с приятелката ми, но тя не проявяваше интерес, сменяше темата или приключваше разговора с изрази от сорта на “насладила си се на момента, сега е време да спреш да мислиш за него”. Осъзнавах колко е права, но беше по-лесно да се каже, отколкото да се направи. Наистина се опитвах и все си мислех, че ако имаше с кой да споделя, може би щях да спра да мисля за него. В тези моменти усещах липсата на Принцесата, ако не друго поне би ме изслушала, сама щеше да поиска да разбере и най-малките подробности, а с разказа си щях да изживея нощта отново и може би щях да пусна Странника да си тръгне от съзнанието ми.
Унесена в мисли за него, неусетно се бях качила в колата и пътувах за мястото на престоящата гонка. Включих радиото, за да се настроя за събитието. То и момчетата щяха поне временно да ме откъснат от спомените ми. Поздравих ги, а те бурно изразиха радостта си от присъствието ми. Старите шеги заваляха, заедно с поканите за нови срещи. Бързо оправиха настроението ми, но преди да успея да отговоря на поканите чух гласа на Загадъчния по станцията:
“Момчета, трябва да спрете със свалките. Нашата Лейди вече е трайно обвързана”
Трябваха ми няколко секунди, за да разбера чутото.
“Така ли? А, аз защо не знам?” - споделих учудването си с тях.
“Скоро ще разбереш.” - отговори ми Загадъчния, бях сигурна, че се хилеше самодоволно.
“Мисля, че си в грешка.” - опитах се да опровергая невярното му твърдения.
“Не съм от хората, които грешат. Сама ще се убедиш” - продължи да ме обърква. Не разбирах, какво искаше да каже с това или защо го прави.
“Май пропускам нещо? Ще вечеряш ли с мен, явно има какво да споделиш?” - беше разпалил любопитството ми, така че не се посвених да го поканя на среща.
До сега другите участници мълчаха, но след последвалата реплика настана хаос в ефира.
Чуха се доста шеги и закачки по наш адрес, а Загадъчния мълчеше. Остави поканата ми без отговор до старта на състезанието. Чак тогава отговори:
“Утре в 9 на нашето място.”
Това предизвика нова вълна от коментари и шеги. Не можах да се концентрирам в карането. Любопитството ми беше разпалено, а последната му реплика, накара останалите да мислят, че двамата имаме връзка. Запозната бях със самочувствието му, но не мислех, че една целувка може да я тълкува като обвързване. Имах хиляди въпроси в главата си, а не можеш да чакам до утре.
След като финиширахме, взех раницата си и слязох от колата. Метнах ключовете си на момчето ми за всичко и се отправих към колата на Загадъчния. Преди да е реагирал се качих на задната седалка.
- Не мога да чакам до утре. - казах и се заех да ровя в раницата си - Гладна съм. Да вечеряме днес.
- На среща ли ме каниш? - обърна се назад към мен с чаровна усмивка.
- Просто вечеря. - казах - А сега карай. Трябва да се преоблека, така че не зяпай в огледалото, моля.
- Знам едно прекрасно място, подходящо за първа среща. - отговори хилейки се.
Извадих от раницата си резервния тоалет за кризисни ситуации. Бялата туника беше достатъчно дълга, за да мине за рокля. Разкарах якето и потника и я облякох. После махнах и панталона. Използвах шалчето,което сложих под бюста си, за да предам по-секси вид на тоалета си. Махнах очилата и шапката и разроших косата си. Обух токчетата и бях напълно готова, когато спря колата. Слязох заедно с него. Изненаданата му физиономия ме развесели.
- Изглеждаш прекрасно. - усмихна се подканвайки ми да го хвана под ръка.
- Не сме на среща, не си прави грешните изводи. - казах и игнорирах жеста му.
Ресторанта се оказа малко и приятно място, почти празно. Изчаках да ни вземат поръчката и изтрелях първия въпрос, който беше в главата ми:
- Какво беше това нещо за обвързването?
- Правилната стратегия да те накарам да вечеряш с мен. - каза, а на лицето му се появи онази, разтапяща усмивка, която и да исках, не ми позволи да му се ядосам.
- Шегуваш се, нали?
- Шега или не, факт е, че си тук с мен и ще ми правиш компания, докато се храня.
В този момент се появи момичето с поръчката ни.
- Местната храна върви с местния алкохол. Позволи ми да ти налея.
Подадох му чашата, а той я напълни с прозрачна течност от зелената малка бутилка:
- Да си призная от доста време съм тук, но до сега не бях пробвала алкохола ви. - казах и отпих глътка. Вкусът й беше лютив и остър, но някак приятен.
- А сега пробвай и това. - посочи ми чинията в ляво от основното - Подчертава вкуса на соджуто.
- Харесва ми. - казах след като опитах.
Докато хапвахме разговаряхме за състезанията и другите участници. Разговора вървеше с лекота, чувствах се спокойна в компанията на Загадъчния. Създаваше приятното усещане в мен, че го познавам цял живот и мога да разговарям на всякакви теми с него.
- Как решихте да се установите тук с приятелката ти?
- Сложно е за обяснение. - за миг се сетих за причините довели ме тук - Нека не разваляме приятната вечер с неприятни спомени.
- Само двете ли сте? Семейството ти? - продължи с въпросите.
- Бягайки от проблемите се озовах тук с нея. - казах истината с шеговит тон.
- Не трябва да питам за тях, нали? - взе чашата ми и пак я напълни.
- Може би след време ще ти разкажа и това.
- Не се ли чувстваш самотна? Не ти ли липсват близките?- гласът му прозвуча загрижен.
- Липсват ми. - погледнах го в очите и продължих - Ужасно много при това, но все още не мога да се върна при тях. За сега единствено Тя е моето семейство. И добре, че е с мен, сама не бих се справила с това. Благодарна съм й, че ме измъква от кашите, които забърквам и за това, че се старае нищо да не ми липсва.
Допих си чашата и му я подадох да я напълни пак.
- Охрана ли ти е? - подкани ме да продължа.
- Не - засмях се - макар на моменти да изпълнява и такива задължения. Приятелка, с която живеем заедно, която се грижи за мен. Човек, към когото се привързах и от когото не бих се отказала за нищо на света.
След последните ми думи и двамата потънахме в мислите си. Усетих пак липсата на семейството и приятелите ми. Това чувство ме накара да обърна следващата чаша алкохол на екс. Кавалера ми пак я напълни и наруши мълчанието:
- Наистина ли нямаш приятел? Красиво момиче като теб, не мисля, че страда от липса на внимание.
- Приятел... - повторих думата някак отнесено - Не, нямам. Е, някога имах, но връзката ни приключи по ужасен начин и от тогава съм сама. Пробвах да започна друга тук, но поради липсата ми на опит, или заради наранените ми чувства, нещата не се получиха.
- Липсата на опит? - зададе въпроса си с нескрита изненада, това ме накара да се разсмея.
Алкохола започна да ме хваща, а това развърза и езика ми. Но не ми пукаше. Чувствах се добре в компанията му, така че отговорих на въпроса му:
- Ами не мисля, че имам опит с мъжете. - говорех сериозно - До сега съм имала само една, единствена връзка. Целият ми опит се изчерпва с нея. - отпих от чашата и реших да съм откровена до край с него - Е, почти целия... - добавяйки това усетих, как лицето ми пламна и тръпки в стомаха от изникналите спомени в главата ми.
- Красива си, дори когато се изчервяваш. - отпи от чашата и продължи - Съдейки по това май си имала интересни преживявания скоро.
- Може да се каже, че сграбчих момента и го изживях. Пробвах черешката, пропускайки пълнежа.- усещах как лицето ми продължава да гори.
- Срещнала си някой интересен?
- Превъплъщение от плът и кръв на самото мъжко съвършенство. Не успях да му устоя, а й не исках. Беше перфектния избор за една нощ. Вторият ми опит и последен за сега.
Кавалера ми се разсмя с глас на откровението ми:
- Самото мъжко съвършенство, а? - продължи да се хили, а аз стоях усмихвайки се срещу него. Когато спря да се смее продължи - Извинявай за реакцията ми, но не знаех, че съществува съвършен мъж в женските очи.
- Е, случват се и такива неща... - повдигнах рамене.
- Щом е бил такъв в очите ти, защо реши, че една нощ ти стига с него?
- Защото никога не бих започнала истинска връзка по този начин - отговорих без да лъжа. - Изживяването с него беше нещо, което никога не бях правила и не мисля, че бих повторила. А за да остане само хубав спомен, с моя красив непознат, предпочитам повече да не го срещам.
- А ако го срещнеш случайно?
- Ще се направя, че не го познавам - замислих се за момент, не бях допускала такъв варят - Ще го игнорирам, ще му обърна гръб и ще си тръгна.
- Ще устоиш ли на изкушението?
- Не знам…
Замислих се над този въпрос. Можех ли да проявя такава воля? Само времето можеше да покаже. За сега просто се надявах да не бъда поставяна в такава ситуация.
VOUS LISEZ
Сериалът II
Roman d'amourКолко ново може да бъде едно начало, ако робуваш на старите си навици... Колко свободен си всъщност, ако страдаш от предрасъдъци... Дали крепостта на любопитната котка беше превзета... Тази история е продължение на "Сериалът"