"Ja,- tha ,-princeshat e mia mberriten me ne fund,mendoja se rruges mos kishte dal ndonj gaforre gjigande dhe do te kishte shkaterruar makinen"tha duke buzeqeshur dhe duke bere nje gjest me dore.
"Ha ha ha ,po me bjen dhembet ba mund te mi marresh pak"thash duke drejtuar gishtin ne toke .
Te gjithe qeshen madje dhe dy bodyguardat e mi dhe te mamit.Oh se harrova te permendja Alex dhe Justin jane dy mbrojtesit e mi,jo prit mbrojtes i thua personit qe ke rene ne dashuri dhe i drejtohesh si mbrojtes dhe mjeshter (ne shtrat 😜)hahhaah dhe kush flet un 17 vjecarja dhe virgjeresha e shekullit.
Nejse me mir po i them bodyguarda se do te ishte e cuditshme pastaj.Te dy ata jane nga koreja e jugut,Alex eshte 21 vjec,ndersa Justin eshte 26 vjec.Jane te mirestervitur ose te pakten keshtu thote im ate perpara se te me detyronte pas nje diskutimi prej gjysem ore qe ishin per te miren time dhe qe ai duhet te ishte i sigurt qe une isha e mbrojtur gjate gjithe kohes.Fucking depresiv right?E di shum fare ,ata me cojn dhe ne shkoll ,nuk eshte se kam turp
nga ata se per ate arsye ata Jane shume po shume sexy .Jo nuk jam e fiksuar pas tyre ,ne mezi shkembejme dy fjale vetem miremengjes dhe si kaluat sot ne shkoll zonjushe ,por e keqja qendron qekur ata dalin nga making vajzat e shkolles ju dalin jarge nga goja ,po po jarge te verteta dhe me luten qe tju hap numrin e telefonit.
Une thjesht i them qe nuk i kam ,por nuk eshte e vertet i kam ne fakt te gjithe bodyguardeve te shtepis.Po thjesht jam shume e keqe dhe egoiste dhe e vetekenaqur fare pak , ndonjeher me te rralla .Me lejohet apo jo?
Nejse shyqyr qe mbaroi dhe ceremonia edhe pse neser kam shkolle.Oren e pare kisha matematika.
Sa bukur ta fillosh diten duke vdekur,menyra me e bukur.Nejse e di qe ankohem kot dhe qe duhet te mesoj ate lende ne qofte se dua te futem ne Harvard,po synoj per lart e di por ajo shkolle ka qene endrra e tim ati qekur kam qene e vogel .Kush jam une qe te thyej endrrat e tij?.Dy oret e tjera iken pa problem dhe ra zilja e pushimit .U ulen te gjitha vajzat neper tavolina , ishim 10 a mos me shum .
Trejsi mosmirenjohsja di vetem te flase gjate gjithe kohes .Nuk e di nga e gjen gjithe ate energji pot ajo eshte shperthyesja e thashethemeve ne te gjithe shkollen .Dhe per fatin tim te keq eshtre ne nje klas me mua .
Ndonjeher me vjen ta kap prej flokesh dhe ta hedh ne kosh te plehrave dhe ta cojne per riciklim ,sepse ajo ashtu eshte nje plehre pa vlere.Kemi dhe Lauren 'shoqen time te ngushte'i thencin .
Ne nje sekond ajo te nderron me nje shoqe tjeter,varet nga interesat dhe meqe une jam vajza me e pasur e shkolles ,Ku ka me mire sesa parate e mia THIS FUCKING SACK.
Por ajo eshte ne skuadren e volejbollit Ku jam dhe une .Fale zotit qe jam e gjate dhe ne fakt kjo me ka ndihmuar shume ne volejboll dhe ne qofte se 1 e 73 mind te duket e gjate atehere jam.Mami eshte me e gjate se une dhe me e bukur .Dreq ,pse nuk ngjaj pak nga ajo .
Eshte per te qeshur ne fakt se personi me te cilin ngjaj me shume eshte gjyshi dhe te vetmit qe un i tregoj per jeten time' te pasur'personale.
Nejse ne po flisnim ne fakt per Trejsin dhe per thashethemin me te ri qe perfshinte Riçin qe shkurorezoi Mian nga lista e virgjereshave .E njihja Mian dhe ajo nuk eshte nga ato qe e jep veten kaq shpejt.Kush e di cfare ka ndodhur.Kur po shkoja te dollapi per tu nderruar librat per oren tjeter ,pash Mian qe po qante dhe hyri ne nje klase bosh pak me vone hyri dhe Rici.Dhe dukej qe po debatonin me fort degjova dhe nje perplasje me murin dreq me siguri ka dicka .Nuk mendova fare ne ate moment por hapa deren ,se Mora fare mundimin qe te trokisja sepse degjova te qarat e Mias.
Sapo hapa deren pash qe Rici po e puthte me zor ndersa ajo po i lutej qe te largohej dhe e shtynte ne kraharor,por Rici eshte shume i fort .Se di pse por vajta atje dhe i gjuajta me grusht ne faqen e majte .
Mutinnnnn!!!!
Spo ndjej me doren .Me duket se eshte thyer .Mutin !!Ai u ngrit dhe u sul drejt meje ."C'dreqin pate"tha dhe ngriti doren te me gjuante.
Mbylla syt dhe degjova nje vazo qe u the .Rici ra ne toke.Mia vrapoi drejt meje dhe me perqafoi .
"Ikim qe ketu perpara se te zgjohet "thash dhe dolem ne corridor dhe po e coja Mian ne klases e saj.E shkreta po dridhej e tera.
"Zoi, dora jote "tha dhe pash nje kocke qe kishte dale.
"Dreq harrova fare"
"Te lutem shko ne infermieri"
"Do te shkoj"i thash dhe our ktheva koken ajo me falenderoi edhe njeher .Ngrita doren pa pare nga ajo dhe shkova drejt e ne infermieri .
Sapo dola nga shkolla Alex dhe Justin erdhen drejt meje duke vrapuar sapo pane doren e fashuar .
"Zonjusha Luara cfare ndodhi ?"me pyeti Justin dhe preku pjesen e siperme te dores qe kishte dale.
"Dreq!!!!!!"ulerita
"Me vjen keq znjsh do lajmerojme menjeher babane tuaj"
"Joooooooo"bertita"Ai ska pse ta mari vesh ,nuk ka arsye pse ta marr"
"Me vjen keq znjsh,por babai Juaj na ka urdheruar qe ta njoftojme per gjithcka qe ka lidhje me ju ."
"Mutin"murmurita neper dhemb.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~••~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
this is the new update kapitulli tre eshte me i gjate .kam dicka shum te rendesishme per te thene :nje falenderim shume i madhe dhe shume dashuri shkon per ......INEN
Nejse komentoni klikoni yllin e vockel dhe ju puth dhe pa harruar dicka te fundit ky bukuroshi ketu eshte Alex ndersa Justin do ta tregoj te kapitulli tjeter. CiaoPs: hidhini nje sy edhe librit tim tjeter sepse jam e sigurte qe nuk do ju zhgenjej😍😍
YOU ARE READING
Me trego sa me do
Teen FictionHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur