Alex POV
U largova disa dite nga Vila me pretekstin qe do te shkoja te takoja familjen ne Koren e Jugut
,por familia eshte gjeja e fundit qe po mendoja ne keto casteMendjen time e sundon ajo vetem ajo Zoi eshte gjeja e pare qe mendoj ne mengjes dhe gjeja e fundit para se te fle .Ka kaluar pothuajse nje jave dhe akoma nuk me eshte hequr nga mendja puthja jone .Kete jave kam futur femra nga me te ndryshmet ne shtratin tim me shpresen per ta harruar ate .Ate fytyr engjellore ,shijen e buzeve te saj ,aromen e trupit te saj .Nuk e di se cfare do te bej kur ta takoje ate perseri .
Justin qe eshte ne dijeni te ndjenjave karshi Zoit me ka keshilluar te rri larg Saj,Sa me larg te jet e mundur.Por si mund te rri une larg saj kur cdo mengjes shoh fytyren e saj te pergjumur qe me jep shtyse te vazhdoj diten ,apo buzeqeshjen e embel qe na pershendet kur hipen ne makine .
Zakoni i saj i cuditshem qe te kafshoje buzen e poshtme kur eshte e merzitur ose e zene ngushte apo fakti qe ajo nuk qan kurre .Si mund te jetoj un pa ate ?!
Por duhet ta beje .Ne perkasim boteve te ndryshme .Ajo eshte vajza e nje bilioneri dhe une djali i nje fermeri te thjesht qe ka luftuar shume per te arritur ketu.Duhet te heq dore pres saj ,kjo eshte per te miren e te dyve.
****Pas dy ditesh u ktheva ne vile .Sapo hyra ne dere pashe ate duke zbritur shkallet .Zemra ime kaperceu nje rrahje .
Ajo kishte veshur recipetat sportive dhe tutat e saj ngjyr gri.Me sa duket do te shkonte per vrap.Rutina e saj pas shkolles .
Ajo tha qe do ta linte sepse une do ta stervisja po me Sa duket paska filluar perseri .Justin po e priste poshte.Sapo me vuri re uli koken dhe doli jashte .Asnje pershendetje.Asgje!Mesa duket edhe ajo ka vendosur ta harroj kete ceshtje .Mire ,me mire keshtu .Me harro Zoi ,me harro.
~•~••~•~•~•~••~•~•~•~•~••~•~••~•~•~••~•~•~
Hey kjo eshte pjesa qe duhet te publikohej dje por kisha probleme me wifi .kjo pjese eshte shume e ndjeshme sidomos rrefimi i Alexit.
Veshja e Zoit per vrap
YOU ARE READING
Me trego sa me do
Teen FictionHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur