kapitulli 4

1.1K 87 7
                                    


Mos harroni ky lart eshte Alex
~•~••~~•~••~•~••~•~•~•~••~•~••~•~•~•~••~•~••~•~•~••~

"Si e lejuat te ndodhte kjo gje "im ate po u bertiste Justinit dhe Alexit .

Hera e pare qe e shoh tim ate kaq te nxehur.E pranoj qe ai eshte shume posesiv ndaj meje dhe mamit por kjo nuk do te thote qe ai te na trajtoj si pronen e tij.

"Baba,ata nuk kane faj .Une i gjuajta atij djali dhe isha brenda ne shkoll dhe ata nuk kishin se cfare te benin "thash me vetetbesim

"Zoi pusho!!"tha me autoritet .Syte mu mbushen me lot dhe e pash ne syt time ati .E dini cfare pash atje?

Asgje!

Nuk arrij ta besoj qe me bertiti.Hera e pare!Ai gjithmon eshte treguar nje baba i dashur me mua edhe pse shumicen e kohes eshte ne udhetime,marredheniet tona Jane te qendrueshme .

"Ti nuk ke te drejte te flasesh .Sepse ky eshte dhe faji yt gjithashtu .Do te merrem me ty me vone"

"Por baba ti se di..."thash dhe ai me nderpreu fjalen duke ngritur doren .

"Shko tek mamaja te te ndihmoj me doren ,tani nuk dua te te shikoj me ketu!"
Fjalet e tij me vrane me shume se cdo gje tjeter ne kete bote .Babai ka qene gjithmon idhulli im .Si mund te me bertiste kaq ashper .Nuk do te qaj jo ,duhet te tregoj qe s'jam e dobet asnjeher.I kam premtuar vetes qe nuk do te qaj .

Pash Alexin ,Justin dhe pastaj baban dhe i thash

"Me lejen tuaj baba "dhe dola nga dera .Nje zot e di se Sa shume doja te nxirrja keta lot te mallkuar qe kam kaq vite qe po i mbaj ,por jo un jam e fort dhe do arrij ta mposht deshperimin.

Java kaloi me shume zhurme.Babai nuk erdhi te me takonte dhe gjate darkave e shmangia gjithmon.
Nuk mund te them te njejten gje per shkollen .Fjalet qe une kisha rrahur nje prej djemve te skuadres se futbollit u perhapen me shpejt se nje semundje ngjitese.

To be continued after one hour hahahhahahah

~•~•~•~•~•~••~•~•~••~•~•~••~•~•~•~••~•~•~~•~•~••~•~
Hello there e di qe jam bere e bezdisur por dua tju kerkoj dicka rekomandojeni kete histori edhe miqve tuaj please.
Ky hottie ketu eshte Justin

Ky hottie ketu eshte Justin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Me trego sa me doWhere stories live. Discover now