kapitulli 34

857 61 8
                                    

Zoi POV
Me duket se do te cmendem,por nga dashuria ama. Do te dukem so idiote po te them qe po mendoj akoma per te edhe pse kemi ende 2 minuta qekur u ndame. Me merr malli kaq shpejt saqe qe tani dua te zbres poshte,te shkoj ne dhomen e tij dhe te na zeri gjumi me aromen e njeri-tjetrit.

Se di cfare ka speciale ky djale qe me Ben te humbas ne mendime per te.Ai e ben zemren time te shkrije si nje akullore. Dua te jem gjithmone ne zemren e tij ashtu si ai eshte ne timen.

A mendon ai per mua?
Epo kjo eshte nje pyetje prej milona dollaresh.

Epo kete nuk do ta di kurre nese qendroj ketu. Dhe se mendova me gjate,mora guximin te shkoja tek ai. Nuk ka rendesi nese ai eshte ne gjume. Thjesht ta shikoja edhe nga larg per nje cast do ma ngrohte zemren.

Por mesa duket nuk qenkam me fat sot sepse im ate hyri brenda duke buzeqeshur gjithe sy e vesh.

Do ta shohim buzeqeshjen e tij kur une te largohem nga kjo shtepi qe me ka sjelle vetem makthe.

"Cfare deshiron baba" I thash duke e veshtruar ne sy. Ishte nje lajm I keq e dija,arrija ta ndjeja,ai do te bente dicka qe te me lendonte sic kishte bere me pare dhe do ta beje serish nese do ti vij mundesia.

"Zoi e dashur si ke qene" pyeti ai. Po me vinte per te vjelle nga gjithe kjo dashuri e shtirur. Si ka mundesi qe nuk e vura re me perpara qe ai nuk me donte? Apo isha e verbuar me idene e atij babait te persosur ne mendjen time?

"Shume mire baba,madje me mire se me perpara" ai qeshi

"Atehere djaloshi Daniel e paska bere punen e tij mire" ula syte poshte dhe veshtrova duart e mija. Si munda te harroja Danielin. Ai me ka ndihmuar ne kete loje te shpifur dhe une nuk I kam thene as faleminderit.

Kur ja shpjegova Alexit te gjitha ai thjesht tundi koken dhe me tha se hakmarrja nuk eshte rruga e duhur qe une duhet te ndjek. Sepse ajo te konsumon pak nga pak dhe te ben te harrosh veten.

Do te doja ta besoja,por nuk mundem. Eshte dicka brenda qe e di qe nuk do me leri the jetoj e qete ne qofte se nuk ja arrij qellimit tim.

"Ai eshte I dashuri im baba dhe nuk duhet ti referoheni atij si nje djalosh. Ai drejton nje kompani multimiliardere dhe besoj se ka dhene prova te mjaftueshme per te vertetuar se mund te marri ne dore freret e familjes" pohova ashper. Ai eshte nje njeri I guximshem dhe ka nevoje qe edhe te tjeret te shohin ate qe shoh une tek ai. Potecial per tu bere nje njeri I madh nje dite. E admiroj ate.

"E di e dashur dhe se shpejti do te jeni me shume" u shokova. Me shume. Me shume I bie..

"Cfare nenkuptoni me kete baba? Si me shume?" e kuptoja shume mire thjesht shpresoja mos te ishte duke ndodhur ajo qe mendoja une.

"Javen tjeter do te shpallim fejesen tuaj e dashur. Do te jene te ftuar miqte e aferm dhe partneret tane te biznesit" dhe frika ime u konfirmua dyfish. Jo vetem qe po na detyronin te martoheshim por po nxirrnin fitime edhe nga kjo ngjarje per te rritur pasurite e tyre.

Po pse nuk ngopen kurre njerzit me ate qe kane por kerkojne te marin edhe me shume.

"Baba me vjen keq por une nuk mund te martohem me te" mohova

"Ti nuk ke te drejte te me kundershtosh,ti do te besh ate qe them une dhe ky diskutim mbyllet ketu" dhe u largua nga dhoma pa me dhene mundesine per te luftuar per veten time

************

"Alo Daniel aty je"

"Te degjoj qarte dhe paster sheqerk. Pra cfare eshte? Mos me thuaj qe nuk rri dot pa mua sepse jam kaq terheqes sa nuk me reziston dot"

Ky djale ka egon me te madhe qe kam pare ndonjehere.

"Po ne enderrat e tua Daniel" thadh dhe atij I shpetoi nje e qeshur

"Ne enderrat e mija ti je gjithmone lart zemer kjo eshte e verteta" ai me beri te qesh edhe pse kjo pune po shkon gjithmone edhe me keq

"Ahh keto fjalet e tua ma kepusin zemren dhe une qe mendoja se ti nuk do te lejoje asked te rrinte lart"

"Epo ti nuk je si te tjerat"ndonjehere nuk e kuptoj nese shtiret apo thote te verteten. Kam pare vetem Danielin e qeshur,filtrues dhe ate manipulativ,nuk e di si eshte I verteti.

Mos ndoshta ai ka ndenja per mua?
Jo se besoj kush do te binte ne dashuri me mua

Vendosa te ndryshoja bisede.

"Pra zoteri I nderuar apo duhet te te quaj I fejuari im I bukur tani"  thash me ironi. Nga ana tjeter e telefonit vura re qe toni I tij I zerit ndryshoi

"Edhe ti e paske marre vesh per kete pune dreqi apo jo?" Ai dukej shume I acaruar

"E si mund te ishte ndryshe,ai hyri ne dhomen time,me dha ultimatumin dhe nuk me la as 2 minuta qe te luftoja per veten time"

"Keshtu beri edhe I imi,madje tha se para se te fillonim shkollen e larte do te martoheshim. Me vjen keq Zoi u perpoqa te kundershtoja por ai sme la asnje rruge te vetme zgjedhjeje" tha dhe zeri" dhe zeri I tij ishte si I lekundur sikur as ai mos ta besonte kete qe tha

"Epo mesa duket paske ngecur me mua gjate gjithe jetes" thash em sarkazem

Degjova ate te shante nen ze. Kaq keq qenke te rrinke me mua?

Si ve faj I shkreti Alex qe ka ngecur me mua.

"Daniel mos ki merak sepse cdo gje do te rregullohet"

"Po si?"

"Vec ki besim tek une,por dua edhe ndihmen tende"

"Ti e di qe mund te mbeshtetesh te une sheqerk,per cdo gje"buzeqesha me vete

" E di"

"Naten sheqerk"

"Naten Daniel"

Tani duhet te bej nje plan

•~•~••~•~••~••~•~•~•~••~•~•~••~•~•
Hello lovely creature here is the update
Ps: Kam krijuar edhe nje liber tjeter. Mund ta shikoni ju lutem😊

Me trego sa me doDonde viven las historias. Descúbrelo ahora