Zoi POV
"Ja tek u takuam perseri sheqerk" that duke nxjerr dhembet .
Dreq dreq dreq po murmurisja me vete. Dreqi ta haje."Ju njiheni ?"pyeti Ilva duke ngritur vetullen .
Kush e di se cfare do te mendoj ajo kur ta mari vesh qe ne u puthem .
Keshtu qe ju permbajta planit ,te jem e sjellshme e qete dhe te mos jem vetvetja .
Se ne qofte se do te sillesha ashtu do ta kisha mbytur me grushta ate tani .
Jam kaq e cmendur ,ne fakt nuk me lejohet te jem e cmendur😂."I dashur Daniel sa kohe ka kaluar ?"
"Une mendon se 2 ,ti e di qekur ne ...u puthem ."une po hiqesha sikur nuk e dija se per cfare po fliste ai
"Ahaa,ne u puthem ,mmm...se mbaj mend "
"Me te vertet ?!Ne qeme te festa e Trejsit duke luajtur ate lojen idiote .Jo per mua qe e bukur po per ty ka qene epo turperuese"tha Danieli duke me provokuar.
"Oh me theve zemren me keto fjale te embla qe thua "dhe vura doren ne zemer.
"Une nuk do te heq dore nga ty jo tani qe te takova perseri dhe e pashe sa e bukur qe je ."
"Keshtu ti mendon se une jam e bukur "dhe ngrita vetullen .
"Mund te jemi shoke "tha
"Po sigurisht pse jo"
"Mendoja se do te pyesje njeher maman dhe pastaj te pranoje "tha
"Cfare ,pse mendon keshtu ?"
"Epo ti je gjithmon e sjellshme ,shume e qete ,dhe kelyshi i vogel i prinderve dhe ben cfare te thone ata dhe nuk ke opinionin tend."me ra ne pike te dobet .Tani do ta vrase me te vertet.I kapa doren dhe shkova ne kopesht .
"Une do te vras ."i thash e qete"dhe pasi te te vras ,kufomen tende do ja hedh qeneve dhe me dhembet e tu do te bej Varese nese me thua edhe njeher nje gje te tille per mua ."
"E folura jote eshte kaq terheqese ,smund te heq dot syte nga ti .Keto budallalleqe qe po thua me eksitojne ."ai nuk mund te me flasi keshtu.
"Kush je ti qe me flet mua ne kete menyre ?"Dhe pa asnje lajmerim ai me puthi .
ME PUTHI
Une u harrova ne ate puthje .Dhe tani po ja ktheja dhe une.Nuk e di pse ka kete efekt mbi mua .
"Zonjush jeni mire ?"tha Alex ,dukej qart inati ne zerin e tij.
"Qetesohu mor burre ajo eshte mire nuk e shikon qe ne po bejme qef "
"Jam mire Alex "i thash duke puthur Danielin ne faqe .Doja te hakmerresha per ate qe ai me beri mua.Ai dukej i lenduar ,mund ta shikoja zemerimin ne syt e tij
YOU ARE READING
Me trego sa me do
Teen FictionHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur