Daniel POV
Tani ajo ndodhet ne makinen time.Aq e inatosur sa eshte mendoj se ajo do te bej shume gjera te ndaluara sot.Dhe une do te jem aty per ta ngushelluar,ose per ta shtyer me keq ne rruge te gabuar.Epo ma ka borxh qe te rrije me te dashurin e saj sepse kam 1 jave qe nuk po ngacmoj asnje vajze vetem per te dhe besoj se kjo e sotmja do tja vleje.Me vone mberritem ne nje lokal ku kalojne kohen vetem drogaxhinjte me te keqinj.Ajo nuk po bente ze.Dukej qe ishte e friksuar por nuk donte te jepte nje mendim.Kur hym brenda pamja e fytyres se saj vlente me shume se 1000 fjale.Me duket sikur e bera per te qar vogelushen e perkedhelur te babit.
"E adhuroj" tha dhe une u cudita.
"E adhuroj kete vend me pelqen shume" dhe zuri nje vend tek banaku,une zura nje vend pas saj.
"Nje vodka" tha ajo dhe kamarieri tundi koken.
E shikoja qart ngazellimin ne syt e saj dhe dukej qe nuk kishte ardhur kurre ne vende te tilla.
"E di kurre nuk kam provuar vodka.E di qe eshte pije rusesh dhe qe ata Jane pijanece te lindur.Jam kurioze te takoj nje rus si jane ata.A Jane te bukur?Kam degjuar qe jane shume te zgjuar dhe shumeee te bukur me floket biond dhe syte blu"
Ajo spo ndalonte se foluri.Po me pelqente kjo bisede edhe pse vetem ajo po fliste dhe une po degjoja po me shijonte zeri I saj I embel dhe vura re burrat qe po e shikonin si disa grabiqar te uritur.Por Zoi nuk I vuri re ajo po me shikonte vetem mua dhe pijen.Me duket se eshte goda e 4 qe po pi.Nje burre Jo me I madh se 30 vjec u ul prane saj dhe po e shikonte me nje pamje perverse.I hodha vetem nje veshtrim atij tipit po mesa duket ai as nuk ma vari fare.Duhej te beja dicka ose kjo vajze nuk vinte me kurre si me pare ne shtepi te nesermen."Luajme nje loje Zoi"
"Jo" ma preu thate
"Jo do te luajme se ti me kerkove nje nder qepar para shtepise tende"
"O qepe gojen e di qe te shijoi"
AQ sa nuk ja ke idene thash me vete.
"Sido qe te jete ti me detyrohesh""Nxirre" tha Duke ngritur zerin.
"Cfare the se nuk te kuptova" po vija ne prove besimin e saj
"Pranoj te luaj" e tha me nje bindje te madhe.
"OK atehere loja eshte e thjesht.Une te jap ty nje sfide dhe ti duket ta permbushesh cfaredo qofshin sfidat dhe me pas ti Ben te njejten gje me kundershtarin tend"
Ajo piu dhe nje gote tjeter dhe po me shikonte me ato syte e bukura se cfare sfide do ti beja.
"Le te fillojm me dicka te thjeshte.A e sheh ate djalin me floke kafe qe eshte ne fund te lokalit,dua ti maresh numrin"
"Jo une smund ta bej ate,eshte cenim I privatesis se te tjereve dhe Ai duket qe po vuan se percfare arsyeje do te vinte ne kete lokal?"
"Mos po zbrapsesh nga nje sfide??
Ti duhet ta dish qe ne qofte se nuk e permbush nje sfide do te maresh denim e dashur""Mir mir do ta bej"tha duke kthyer nje gote tjeter
Ajo u ngrit dhe duke shkuar atje poi mereshin kembet.Ra dhe u ngrit prap.Eshte kaq,kaq,kaq e bukur.
U ul perballe dhe vuri doren e saj mbi doren e tij.E levizte sa lart poshte dhe ai dukesh qe po I behej qefi.Kujt sdo ti behej.ne fakt.Te te fliste nje vajze si ajo eshte pak si e pabesueshme.Jam lidhur me shume vajza te bukura por Zoi eshte padyshim me e bukura.Me syte e saj te blu ajo te ben per vete vetem me nje shikim.Nuk mund ti heq syte nga ajo.Kur po prek nje mashkull tjeter me pushton nje ndjenje xhelozie.Ajo eshte e imja dhe ne te njejeten kohe eshte shume large meje.Ajo me perket mua dhe ne te njejten kohe askujt.Eshte e vecante.Smund ta besoj qe nuk ka pasur nje te dashur.Nuk ka faj me ate baba aq shume mbrojtes qe ka asnje mashkull nuk guxon ti afrohet.Dhe po mos te ishte per ate marveshje per bashkimin e 2 kompanive as ne nuk do te ishim bashke tani.Dora qe u shuk mbi banak me nderpreu nga mendimet
VOCÊ ESTÁ LENDO
Me trego sa me do
Ficção AdolescenteHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur