kapitulli 35

1K 66 17
                                    

Zoi POV
Kam pergatitur gjithcka tashme,ka ngelur vetem nje detaj I vogel.
Pashaportat fallco. Mendoj se Alex do ta rregulloj kete pune. Por ne fillim duhet ti le nje leter mamase time.

Ajo me ka mbeshtetur dhe eshte treguar gjithmone e mire me mua. E di qe ajo me do dhe me thyet zemra qe po largohem pa e pershendetur por nuk mund te rrezikoj qe I gjithe plani im te shkaterrohet.

Pash edhe nje here dhomen time. Krevati I madh ne qender,nje dollap te ne anen e djathte,muret e lyer me lejla,tavolina,rafti me librat e pafumdem qe kam.

Do me mungojne por tani nuk ka me kthim mbrapa,o sot o kurre. Ka kaluar nje jave qekur fola me danielin dhe I kerkova te shkonim me pushime ne zvicer,por qe vetem une me Alexin do te hipim. Pasi te mberrijme do te udhetojme me makine dhe do te shkojme ne Gjermani,aty do te takohemi me kontaktet e Alexit dhe dhe do te qendrojm per nje fare kohe,pastaj do te shkojme ne londer. E thjeshte sa me ska,shpresoj per te miren tone.

Avjoni niset per 2 ore dhe duhet te shkoj tek Danieli tani. Por ne fillim do te shkoj te shoh edhe njehere nenen time.

Shkruajta letren dhe zbrita shkallet me qetesi sepse eshte Hera e fundit qe e bej. Me kujtohet kur rashe nga shkallet dhe te gjithe u mblodhen rreth meje dhe u shqetesuaan ndersa mamase I rane te fiket para syve te mi. Une fillova te qaja por jo nga dhimbja qe ndjeja por ngaqe mamaja ime spo permendesh.

Ka qene ajo qe me ka lexuar perralla kur sme zinte gjumi,ajo qe me ka dhene puthjen e nates se mire,ajo qe me ka ledhatuar floket qe te me zinte gjumi. Ajo qe me ka bere te qesh sa here qe kam qene e merzitur. Ka qene gjithmone ajo arsyeja qe une kam qendruar ne kete shtepi dhe une vetem tani e kuptova.

Shkova ne dhomen e saj dhe ajo ishte duke fjetur. E pash ne heshtje. E admirova ne heshtje. Hapa deren e dollapit dhe vendosa letren ne xhepin e nje prej palltove qe e di qe ajo do ta veshi.

Epo se shpejti do te filloj dimri dhe ajo do ta zbuloj,por do te uroja me gjithe zemer qe ajo ta kuptoj qe kete po e bej vetem nga dashuria dhe zgjidhja ime skishte lidhje fare me te. Nuk dua ta merzis ate ,por kjo eshte menyra e vetme qe une te jetoj jeten qe kam dashur gjithmone dhe jo ate qe im ate me ka detyruar te jetoj. Ende nuk e kam kuptuar pse dreqin e kam degjuar ate.

Kur shoket e mi me thoshin per te shkuar nne ndonje parti por thoshte gjithmone qe prishte imazhi e familjes. Por tek festa e trejsit ai me la. Kjo mu duke e dyshimte dhe mesa duket babai im I kishte planifikuar te gjitha deri ne detajin me te vogel. Qe nga takimimi I pareme Danilelin deri tek martesa me te. Epo kot nuk eshte aq I mire e biznes.

Sa gje e kot qe po e mondoj kete gje tani,sa idiote. Ndoshta duhet te kisha bere ndonje gje ne te shkuaren por tani ajo qe u be u be nuk ka me kthim mbrapa.

Une nuk e meritoj nje mama si ajo. Ndoshta jam nje deshtim per te,por ajo do te jete gjithmone idhulli im.

U afrova afer mamase sime dhe e putha ne ball.

"Te dua mama" I tash dhe u largova nga ajo duke e ditur  ajo mund te ishte Hera e fundit qe do e shihja.

Terhoqa valinxhen dhe perpara se te mbyllja deren veshtrova edhe nje here shtepine dhe dola jashte. Hyra ne makine ku po me priste Alex dhe u nisem drejt aeroportit.

Isha shume e tensionuar dhe kisha frike mos plani im zbulohej dhe gjithcka do te prishej. Po ferkoja duart e mia nga stresi q epo perjetoja.

"Hey gjithcka do te shkoj mire,mos u shqeteso ne rregull une jam ketu" dhe vuri doren siper dores duke e levizur lehte.

"Nuk jam e shqetesuar" por zeri nuk me doli ashtu sic e prisja

Ai ndaloi makinen dhe bashkoi duart e tij me te mijat,me puthi lehte  dhe me peshperiti ne vesh,duke derguar nje dridherime ne trupin tim .

"Ne qofte se ti nuk do ta bejme kete atehere ne mund te kthehemi mbrapa dhe te gjejme nje menyre tjeter" edhe ne nje situate te tille ai eshte kaq mirkuptues. Por une dua ta bej kete dhe e di qe nuk ka asnje menyre tjeter. Babai im nuk do ta lejoj kurre qe une te martohem me Alexin keshtu qe une duhet ta marr kete rrezik sepse une e dua ate dhe do te beja gjithcka ai te jete prane meje.

"Jo une nuk terhiqem,dua te jem prane teje dhe asgje nuk do te na pemgoje tani shkele gazin sepse duhet te mberijme shpejt ne aeroport".

Ne fytyren e tij u krijua nje buzeqeshje e lehte. E adhuroj kur ai buzeqesh keshtu dita ime behet me e bukur.

Mberritem ne aeroport dhe Danieli po na priste para avjonit te tij. Kishte kryqezuar duart ne kraharor dhe po shikonte poshte. Mesa duket ska vene re ne mberritem. Kur thirra emrin e tij me duket sikur ai doli nga bota e enderrave.

"Sheqerk erdhe me ne fund mendova se mos kishte ndodhur ndonje gje" dhe me perqafoi aq fortsaqe mendova sikur do te nxirrja te gjitha ato qe kisha ngrene. Nje e kollitur e qellimshme nga Alex e beri qe Danieli te me leshonte nga perqafimi I tij I vdekjes

Pasi u ndam Alex shkoi brenda qe te sigurohesh qe te gjitha gjerat te ishim ne rregull

"A eshte gjithcka gati?" thash dhe dukej qarte entuiziasmi ne zerin tim. E verteta eshte se nuk kam hipur kurre ne avion dhe jam shume e fiksuar

"Gjithcka eshte gati dhe duhet te te them qe do me mari malli per ty"

"Aaa zoti mendjemadh sapo e pranoi qe nuk jeton dot pa mua"

"Mos ja bej kaq shume qefin vetes Zoi"

"Ah mos egoja jote nuk e perballon dot faktin qe nuk jeton dot pa mua" thash me sarkazem

U afrua afer meje dhe me peshperiti ne lehte " Ti je jet ime Zoi,une te dua dhe mos dysho kurre per te kunderten"

U shokova. Vertete ai I tha keto fjale? Ai me te vertete me do? Ku kisha gabuar valle? Une e dija qe ai ishte nje nga djemte qe luan me ndjenjat e vajzave dhe se pash kurre si nje person qe mund ti falja zemren sepse e dija qe ai do te ma thyente. Por paska ndodhur e kunderta. Ndihem shume keq tani. Cfare duhet te bej?

"Daniel shiko une.." Por ai me nderpreu

"Zoi eshte faji im per te gjitha,une e dija qe ti doje nje tjeter por nuk mund ta ndal dot zemren time e kupton thjesht u dashurova me ty dhe ti me bere per vetem vetem me nje shikim. E di qe dukdt e pabesueshme por une nuk mund ta ndal nzemrrn time"

"Daniel shiko ti me pelqen por zemra ime I perket dikujt tjeter,nje dite ti do te gjesh nje vajze qe qe do te bjesh ne dashuri,por ajo nuk mund te jem une Daniel me vjen keq"

Ai kaloi doren mbi floke dhe mori fryme thelle.

"Mirupafshim" I tash dhe hyra ne avoin. U ula perballe Alexit qe me duket qe e kishte pare te gjithe skenen

"Ai te do" tha dhe po shikonte jashte  nga ai

"Po une dua vetem mashkullin qe eshte perpara meje" dhe I bashkova duart e tij me te mijat. Dhe kur avjoni u be gati per tu nisur I ngrita doren Danielit ne dritaren e vogel te avionit. Ai beri te njejten gje.

Tani isha entuziaste per jeten e re qe me priste

       The end

~••~•~•~•~•~•~•~••~•~•~••~•~••~•~••~
Pra kesaj historie i erdhi fundi por prisni kam nje surpriz
Kjo histori do ket 🎉🎉🎉epilog🎉🎉🎉

Me trego sa me doWhere stories live. Discover now