Oh Sa e urrej ate Trejsin !Ajo me detyroi te kercej me nje djale .Emri i tij eshte Daniel .Eshte shume arrogant .Kjo eshte kenga e 3 qe po kercej me te nuk kam se cfare te bej tjeter gjithsesi .Dreqin kenga qenka per tu kercyer vallzim ."Nuk besoj se do ikesh apo jo?"tha ai
"Besoj se po te kisha mundsi te ikja do kisha shkuar me kohe ."Ai buzeqeshi
Nuk eshte i shemtuar ne fakt eshte shume i bukur .Syte blu dhe floket e verdhe e Benin me te vertet terheqes Ai do te ishte endrra e cdo adoleshenteje ,por jo e imja .Nuk kam kohe per keto gjera.
Ai vendosi duart rreth belit tim dhe me terhoqi fort pas trupit te tij.Cuditerisht duart e mija perfunduan ne qafen e tij.
"Pra ti quhesh Zoi apo jo ?"
"Per te treten here po"u nxeha
"Mos u nxeh kot ,vec nje pytje bera ."
"Pytjet e tua po me merzisin .Une ika qe ketu !"Sapo do te levizja ai me shtrengoi me fort pas vetes dhe me peshperiti ne vesh
"Ti mendon se une nuk e mbaj mend emrin tend .Ti je vajza me e bukur ketu sonte dhe ne qofte se mendon te largohesh kaq leht nga une e ke shume gabim .
Kush mendon se eshte ky ?Sa do te pergjigjesha muzika ndaloi dhe Trejsi na tha qe te mblidheshim te gjithe ne dhomen e pritjes sepse do te luanim nje loje .E vertet apo denim .U ulem te gjithe ne forme rrethi dhe loja filloi .Trejsi filloi te rrotulloj shishen.Ishte Xhek dhe Eni .Xhek e pyeti" E vertet apo denim?"
"E vertet "tha duke hezituar
"A e ke tradhetuar ndonjeher
partneren tende?"
Kjo ishte per te qeshur sepse ne fakt e dashura e Enit ishte aty."Jo"bertiti"Hajde pra Xhek kjo nuk eshte nje pytje se ti e di qe ai e tradhton me Anisen."Eni u be flak i kuq pa ne drejtim te se dashures dhe rendi pas saj kur ajo doli jashte .
"Me sa duket do te thyhen shume zemra"tha Trejsi"ose do te bashkohen"dhe pa ne drejtimin tim
Me siguri kjo budallcka ka ndonje plan.Shishja u rrotullua perseri .Kesaj here i qelloi nje vajze dhe Trejsit
"Pra e dashur te duhet te nderrosh fundin me personin ne te djathten tende "Te gjithe qeshen sepse ai ishte cun.
"Duhet te respektosh rregullat ose do te turperohesh nga e gjithe shkolla dhe do te te quajne frikacake ."Shishja u rrotullua perseri dhe me qelloi mua dhe nje djale nga shkolla tjeter .O zot te lutem mos te bej ndonjehere budallik.Te lutem ,te lutem.
"Hiqe bluzen per 20 min"
"Cfare!!!!Je duke u tallur apo jo?!"
"Shpirt hiqe "Kujt i thot shpirt ky biri i k...Nuk desha ta hiqja por ata filluan te gjithe te brohorisnin hiqe,hiqe,hiqe.Ta marte dreqi e hoqa .Ulerimat,gjerat e pista qe ata thoshin me prune zorret ne goje.
"Se dija qe ishe kaq e mire shpirt "tha
"Epo nuk jemi te gjithe te shemtuar si ty zemer"dhe i dhashe nje nga ato buzeqeshjet e mia triumfuese ."Uuuuuuuu"filluan te gjithe te bertisnin.
"Mire ,mire le te vazhdojm lojen "tha Trejsi
Me sa duket u be xheloze qe vemendja ra mbi mua .
Sa me behet qejfi .Por gezimi im u venit kur Trejsit i ra shishja me ate djalin Danielin."Denim "tha ai pa e bere ajo pyetjen fare.Ajo po shikonte me nje buzeqeshje triumfuese.Kurve e ndyre.
"Te sfidoj te puthesh Zoin" tha me ate buzeqeshjen e shtirur.Syte e mi dolen jashte ne ato momente.Bushter e keqe thash neper dhembe.Ai u afrua afer meje,kapi fytyren time dhe ngjeshi buzet e tij me te mijat.Goja e tij ishte shume e nxehte dhe gjuha e tij shume e eger.Ai me puthi si nje njeri I eger qe kishte gjetur burimin e ujit dhe nuk donte te ikte me qe andej.U ndjeva si e droguar nga shija e tij,nga era e tij dhe nga nxehtesia e trupit te tij;arrija te ndjeja nxehtesine e trupit te tij sepse bluzja ime ishte akoma e hequr nga sfida e meparshme.Duart e tij shkuan drejt belit tim duke rreshkitur akoma me poshte. Aty ndalova.Buzet tona u ndan dhe te dy filluam te merrnim fryme.
"Besoj se u kenaqe se ske per te me prekur me kurre ne jeten tende" I peshperita ne vesh.Te gjithe ngjanin si te shokuar.shkova ne vendin tim.Ai kishte akoma ate buzeqeshjen qe te merrte frymen ne fytyre.Dhe zhurmat filluan perseri...
~•~•~••~••~•~••~•~•~••~••~•~••~•~~••~•~••~•~•~••~••~
Hey ju thash qe kam nje dhurate dhe shpresoj ta plq
Aty lart ne foto eshte veshja e Zoit dhe ky ketu eshte Daniel eshte Si shpirt .votoni,komentoni bla bla bla....
P.s
Mos e gjykoni Zoin qe u puth me nje cun tjeter sepse nuk ishte deshira e saj nejse ju jeni te lire ta perceptoni Si te doni
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Me trego sa me do
Подростковая литератураHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur