ketu lart keni nje kenge degjojeni por nga pjesa e fundit e kapitullit
~•~•~••~•~•~•~•~•~•~••~•~•~•~•~•~••~•~•~•~•ZOI POV
O zot me te vertet nuk mund ta besoj .Zakonisht jam nje vajze e turpshme dhe e shmang kontaktin me njerezit ,por kjo me beri te ndihem kaq e gjalle .Ai tha qe neser pas shkolle do te fillonim stervitjen .Jam kaq e emocionur .Nuk e di perse por shpesh e kap veten duke menduar per Alexin .Kjo sme kishte ndodhur me pare.Ai ka me shume se 2 vite qe punon te ne por une nuk eshte se i kam vene shume re jam mesuar me ata .Te dy ata me shoqerojne kudo ne shkolle ,ne stervitje ,ne bibliotek,ne mesimet e pianos .Pianoja eshte bere shume e rendesishme per mua qekur gjyshja vdiq.Isha vetem 5 vjec atehere .Gjyshi me shtyu te vazhdoja endrren e gjyshes dhe ashtu bera .Sa here qe prek pianon ndjej gjyshen ulur afer meje .E mbaj mend ate buzeqeshjen e embel dhe biskotat qe ajo gatuante per mua."Zoi Luara mund ta di ku e keni mendjen ?!"mesuesi i fizikes me terhoqi vemendjen .Ndoshta te Alexi .Jo nuk duhet.Hormone te shpifura.
"Pra a do te na ndricosh me pergjigjen tende?!"tha perseri
"Me falni profesor "Dreq e urrej ate professor.
******
"Pra a je gati te fillojm ?"tha Alex
"Me shume se kurre .Pra c'do te bejme ne fillim ?Do te gjuajme thasin e boksit ?Jo dua te punoj me ate pajisjen atje .Po sikur te dalim ne rruge dhe te rrahim ndonje prapanice ,he si thua?"
Ai po qeshte .E pash me vetullat e ngrysura .Ai pushoi dhe po me shikonte .Syt e mi mbajten syte e tij per pak caste .
"Do me thuash se cfare ka kaq shume per te qeshur ?"Tani isha me e inatosur se me pare.
"Ti je shume qesharake "tha akoma duke nxjerr dhembet e tij te bardhe jashte.
"Ti mendon se une nuk jam ne gjendje te bej ate qe ben ti ?"
"Jo"mu pergjigj
"Tani do ta shohesh .Behu gati se do te jap nje dru te mire tani ."
Si gjithmon ai vazhdonte qeshte .Dicka nuk eshte mir me kete djale ,ka probleme te medha .U sula drejt tij por ai u shmang .Perseri i gjuajta dhe prap ai u shmang.Dhe keshtu mund te kemi vazhduar per 5 min te mira .U shtriva ne toke duke u perpjekur te kap frymemarrjen .Ai u afrua afer meje dhe un duke e marr Si mundsi kete i rashe te kembet .
Alex ra keq ne toke .Ai nuk po permendej ,dreqi ta mart me duket se ka vdekur .I rashe dy here lehte me shpulle ne faqe pastaj vendosa koken ne kraharorin e tij te degjoja nese zemra e tij rrihte .Oh shyqyr zotit eshte gjalle .Fakti qe ai eshte pa ndjenja me dha mundesine te hidhja nje veshtrim ne trupin e tij .Ne anen e majte te kraharorit kishte disa shenja ,dukeshin Si te prera thike .Edhe ne fund te barkut kishte shenja te tjera .Tatuazhi i tij mu duk shume i vecante dhe misterioz .Kush e di se ca domethenie ka .Ai akoma nuk ishte zgjuar .C'dreqin duhet te bej .Hipa siper tij dhe po perpiqesha ta shkundja .Ndoshta ka nevoj per frymemarje goje me goje .E kam pare njeher ne nje film .Zemra ime po rrihte kaq dhunshem tani .Buzet tona ishin vetem nje inc larg ,kur ai hapi syte .Kemba e tij shtyjti gjurin tim te majte dhe ai hipi siper meje .C'dreqin ndodhi ???Kur ne sekondin tjeter ai me puthi !!!Me puthi ,ai me puthi!!!!Buzet e tij ishin kaq te embla ,te nxehta dhe shume kerkuse qe me bene qe dhe une ta puthja .
"Hape gojen Zoi .Me ler te te shijoj."Nuk e di se cfare po ndodhte ne ato caste por e hapa gojen dhe gjuha e tij rreshkiti drejt gojes time .Ne ate moment mu duk sikur fishekzjarret shperthyen brenda meje .Pas disa sekondash gjuhet tona ishin ne nje sinkronizim te perkryer .Ai e la gojen time dhe zbriti drejt qafes ,ne zonen mbas veshit .
"Ahhh"dreq un e bera kete ?!Isha e mbushur me kaq shume kenaqesi sa as vete nuk e dija cfare po beja .Duart e mija ishin ne floket e tij duke i bere te rremujshem .E terhoqa siper dhe i ngjesha buzet e mija me te tijat .Tani nuk mund te ndaloja dot me .Duart e tij rreshkiten poshte bluzes sime .Ne ate cast u permenda
."Joooo"bertita.C'dreqin bera,kjo smund te ndodhe .Joooo.Jooo .Po sikur babai ta marr vesh kete do te me denoje per dy vjet dhe Alex mund te humbasi punen.Dola sa me shpejt qe munda nga ajo dhome dhe nuk e ktheva koken mbrapa...
~•~•~••~•~•~••~••~•~•~••~•~••~••~•••~•~••~•~•~••~•~
Hi shpresoj tju plq kjo edhe pse u be pak Si shum hot ketu hahahahh ,komentoni votoni
Ju puth
YOU ARE READING
Me trego sa me do
Teen FictionHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur