Kapitulli 21

925 67 6
                                    

Zoi  POV
Ai iku.Me te vertete ai iku.Nuk doja te te lendoja Alex te lutem me fal,i peshperitja vetes.Smund te te perfshij edhe ty ne hakmarrjen time,duhet ta bej e vetme,duhet ta bej tim ate te vuaj.Sapo te marre hak Alex te premtoj qe nuk do te kem me frike per ndjenjat e mia dhe ne te dy do te jemi bashk.Ta premtoj Alex por nuk mund te te fusja dhe ty ne kete mesele qe kam pergatitur.Jo ti je shume I rendesishem per mua.Edhe pse ti po vuan me beso edhe une ndihem njesoj,nuk e ke idene se sa shume dua te rri prane teje por duhet ta coj deri ne fund,duhet ta bej qe ti tregoj tim ati qe nuk mund te luaj me jeten e te tjereve.Te dua Alex me gjithe shpirt.

U ktheva perseri ne tavoline.U solla sikur asgje nuk kishte ndodhur.Vura ate fytyren time qe nuk shpreh asnje emocoion.Pas pak filluam te flisnim.Mamaja e Ilves,Margoja po me pyeste per planet qe kisha per te ardhmen,Ku doja te studioja dhe ne fund me pyeti se si Ishim njohur me Danielin.I thash te verteten,ne nje ditelindje te nje shoqeje te perbashket.Nuk besoj se ai mund ta kete njohur Trejsin por ne pergjithesi une nuk e njihja pothuajse fare Danielin,pervec faktit qe ai eshte I zgjuar dhe eshte I pergatitur per jeten qe do te ndjek ne krahasim me mua qe tani jam ne llumin me te madh te jetes time.Enderra ime ka qene te vazhdoja per menaxhim biznesi ne Harvard ne fakt kjo ishte enderra e babait tim por gjate kohes dhe une mesova ta dua kete enderr,por tani qe Mora vesh per keto gjera te shemtuara qe ben im ate nuk dua ta shoh me ate dha as kompanine e tij te felliqur.Fillova te shikoj pjaten time.Nuk isha e uritur por doja te hiqja vemendjen qe ishte fokusuar tek une.Futa nje patatae ne goje por me shkoi ters kur Danieli preku kemben time.
"Oh e dashur pi pak uje" tha mamaja duke me afruar goden.
Por ai nuk po ndalonte po shkonte gjithmone edhe me lart.I shkela fort kemben.Ai kerceu pak perpjete por te tjeret nuk e vune re.
"Zoi pse nuk I tregon Danielit dhomen tende e dashur" tha babi Im I dashur.Pohova me koke dhe kapa doren e Danielit.Do ta vazhdoje edhe per pak kohe kete loje koti pastaj do ti jap fund.

"Cfare ishte ajo" thash e acaruar kur  hyra ne dhomen time,ne kete dhome ku zemra e Alex u thye dhe e imja nuk egzistonte me.
"Cfare ishte cfare" po bente rolin e te paditurit ky tani.
"Mos bej sikur skupton,sikur thash qe nuk Ka prekje"
"Jo e dashur ti the qe nuk do te dashurohemi me njeri tjetrin askush nuk tha gje per prekjet"
"E njejta gje eshte" I thash.Jam shume e acaruar.
"Jo nuk eshte.Une dua te te prek dhe per sa kohe jam I dashuri yt me lejohet te bej cfare te dua me ty"
Bera nje nenqeshje.Nje nga ato buzeqeshjet qe behen kur ke deshire te vrasesh dike.
Hoqa kepucen dhe ja e qellova ne kraharor,pastaj hoqa dhe tjetren dhe e qellova tek krenaria e tij.Ai ra ne toke nga dhimbjet duke mbajtur me dore xhevahiret e tij.
"Ne qofte se guxon te vesh ne prove durimin tim ke per ta pesuar me keq se kaq.Tani ngrihu se do te te percjell perjashta dhe mos bej si nje cupeline qaramane"
Ai u ngrit dhe e shoqerova deri te makina.Pash babane qe po na shikonte nga dritarja e katit te 3 Ku ndodhet dhe studio e tij e punes.
Shiko se ç'eshte ne gjendje te bej vajza jote, baba.
"Me puth" I thash Danielit
Ai ishte ne mendyshje nga ajo qe ndodhi me perpara.
"Me puth dreqi ta haje" I thash me zemerim dhe ai nuk priti me dhe bashkoi buzet e tij me te mijat.Puthja e tij ishte ndryshe nga ajo e Alex,nuk djeja te njejtat emocione.Kur puthja Alexin ishte sikur isha ne parajse dhe ndjehesha e cliruar dhe e lumtur sikur doja te rrija me te pergjithmone,por me Danielin eshte ndryshe.Kur puth ate me duket sikur ai me fton ne tundim ,ne ate ferrin e tij ku ti ke nevoje per puthjet e tij qe te rezistosh,ke nevoje per te perjetuar emocione te reja.Cfare po ndoth me mua.
"Mendoja se nuk te pelqeja sheqerk" tha mes puthjes.
"Shiko lart" I thash dhe kur pa babain tim me dhuroi nje buzeqeshje djallezore.
"Hahha epo ne kete rast le ta bejme me interesante si thua"dhe ngriti vetullen lart.Duket qe po priste nje pergjigje nga une.
" Pranoj" I thash dhe ai nuk priti asnje sekonde dhe me futi ne makinen e tij

Hello my dear friens. Me falniqe nuk bera nje update dje por isha shume e zene,prandaj kete pjese e bera te gjate shpresoj tju pelqej

Me trego sa me doWhere stories live. Discover now