kapitulli 7

995 93 3
                                    

Ate nate nuk fjeta.Vazhdova te mendoja per Alexin ,per buzet e tij ,menyren se Si ai me shikonte,se si me puthte .E dua perseri prane meje .Jo .Cfare dreqin po mendoj keshtu.Kjo eshte shume e gabuar ,duhet ta harroj cfare ndodhi dhe te vazhdoj atje Ku e kisha lene .Po Ku e kisha lene as vete se mbaj mend .Kam harruar gjithcka qe ekzistonte para asaj puthjeje .Asaj puthjeje perrallore dhe emocionuese qe me ben te me dridhen gjunjet .
Ishte puthja ime e pare .

Duhej ta merja nga dikush qe me te vertet e doja .Mos ndoshta e dua Alexin?Jo nuk ka mundesi ,apo ka?!Po mendon budalliqe Zoi ,vetem budalliqe.Une nuk mund te lidhem me asnje edhe sikur te dua .Eshte nje nga rregullat strike te babit qe me vuri kur isha 15.Ai mbajti moral rreth 2 ore qe synimi im te ishte te pranohesha ne Harvard dhe per kete notat e mia duhet te ishin te shkelqyera .Nuk kishte kohe per shperqendrime .Dhe ne fakt ashtu bera .Injorova cdo djale qe guxonte te me afrohesh .Nuk ishte e veshtire sepse pas pak kohesh ata hiqnin dore vete kur e shikonin qe nuk po mernin rezultate .

Si duhet te sillem kur ta shoh Alexin neser?Ndoshta duhet te flasim per ate qe ndodhi apo duhet ta injorojm njeri-tjetrin .

O zot me ndihmo.Nuk e di cfare duhet te bej .Mendimet mi nderpreu zilja e telefonit.

"Po"

"Zoi e dashur Si ke qene ?"that me nje embelsi te shtirur .E kuptova se kush ishte ...

"Trejsi cfare kerkon?"

"Te mora per te kujtuar festen e ditlindjes time e dashur sepse e dija qe do te harroje "ne fakt e kisha harruar .E kush dreqin e vret mendjen me te ,boll kam hallet e mia qe nuk po i zgjidh dot .

"Nuk mundem te vij " Ja preva shkurt

"He pra Zoi mos ma bej kete .Do te jete qef eshte feste e madhe .Do te kete te ftuar dhe nga shkollat e tjera.Do te kenaqemi shume plizzz !Te lutem Zoi."

"Ne rregull ,ne rregull do te jem aty ."

"Yessss.Ne 8 fillon festa bye"E pranova ftesen jo sepse e vleresoj si shoqe ose dicka tjeter po vetem se ajo po mi acaronte nervat .Njeri koti.Vendosa te vishesha thjesht nje pale xhinse te shkurtra dhe bluzen time te preferuar me Tomin dhe Xherrin .Sa her qe jam e merzitur vesh ate bluze .Me kujton kohet e lumtura te femijeris

Lajmerova mamin dhe ajo me tha te kthehesha para mesnate .Pranova sepse nuk eshte se po ikja me ndonje gezim te madh ne ate feste .Justin me shoqeroi ne fest sepse Alex e kishte pushim sot ,fale zotit sepse nuk besoja te isha e afte te perballesha me ate pa asaj qe ndodhi .Dhe Si gjithmon Justin qendroi pas meje,kudo qe une shkoja.

"Justin te lutem qendro ne makine "
"Znjsh detyra ime eshte tju mbroj juve dhe per kete arsye duhet te qendroj prane jush ."Dreq nuk bisedoja dot me te ,ai nuk eshte Si Alex .

Oh Alex Ku je me mungon .Sa e dobet qe jam po mendoj per nje djale qe nuk do tja dije per mua .Festa e Trejsit ishte e eger shume e eger per mendimin time.Ne oborrin e shtepis ishin disa cifte qe po putheshin sikur e sotmja te ishte dita e fundit e jetes se tyre .

Sa hyme Brenda Trejsi u hodh ne krahet e mia .E urova per ditlindjen dhe u bashkuam me grupin tone .

"Je me vones "tha duke bere te merzituren .

"Epo Justinit i duhet shume kohe qe te vishet "i thashe dhe ato ha plasen te qeshures.Justini po qendronte si i ngrire sikur po pozonte per pikture .Ai as nuk qeshte as nuk i hodhi syt .Absolutisht asgje.Me mir per mua .Shtepia e Trejsit eshte e mbushur plot .Shumicen prej tyre nuk e njoh ,vajzat thane qe Jane nga shkolla ne periferi te qytetit.Per Sa Kohe qe nuk me ngacmojne le te jene kush te duan .Vajzat me terhoqen per te kercyer .

~•~•~•~•~•~••~•~•~••~•~•~••~•~~••~•~••~•~•~••~•~•~•~••~•~•

Si fillim dua tju falenderoj per 117 readers nuk e besoja qe kjo histori do lexohesh nga kaq shume persona mendoja se max do arrinte 10 lexues but yessss we made it .dhe e dyta si dhurat dua tju them qe do te ket nje update pak me vone sot ne dark . i love u guys votoni komentoni se me eshte bere dhe Si shprehje kjo 😂😂😂

Me trego sa me doWhere stories live. Discover now