Ilva POV
Smund ta besoj qe ai nuk me do. Ai nuk ndjen per mua ai thjesht me largoi sikur mos te kisha asnje vlere
Ndihem shume e turperuar. Nuk ndihem mire dua te rri vetem.
Te heq kete brenge qe me shpon ne zemer,qe sme le te marre fryme.
U largova nga krahet e Zoit dhe e pash ne sy.
"Ilva gjithcka do te rregullohet mos u shqeteso" tha dhe filloi te me fshinte lotet
Aty fillova me shume te qaja.
"Te lutem mos qaj,te lutem nuk mund te te shoh dot keshtu"
Po cfare te bej Zoi nuk kam zgjidhje tjeter. Ai nuk me do. Ai qe une e kam enderruar cdo Nate nuk mi ka hedhur njehere syte. Nuk mundem ti ndaloj Zoi nuk e kupton dot.
"E di une cfare te sjelle ne humor ty"
Dhe me dhuroi nje nga ato buzeqeshjet qe thone' feste gjate gjithe dites'
"Dalim bashk sot vetem ne te dyja asnje tjeter, as bodyguard as djem. Do te jete nje nate vajzash"
Nuk dua te dal,jo pas asaj qe ndodhi
"Mos me thuaj qe po planifikon te mbyllesh ne dhome dhe te qash tere diten" dhe me kapi nga shpatullat
"Ti duhet ta harrosh more vesh! Ndoshta nuk ka qene e thene te jeni bashke hajde tani do te te coj une ne shtepi qe te behesh gati"
"Ti do te vish me mua Dhe nuk pranoj jo per pergjigje
Mesa duket nuk kam shpetim nga kjo shoqe e shkare qe kam. E dua shume dreqin cti bej. Nuk ja prish dot. Do te dal dhe do te te harroj Justin ke per ta pare. Asnje nuk tallet me mua.
Zoi thirri bodyguardin tjeter te saj qe me duket se e ka emrin Alex dhe I tha te na shoqeronte per ne shtepine time.
Hipem ne makinen e saj dhe vazhduam rrugen. Mbeshteta koken ne xhamin e makines dhe mbylla syte.
Zoi me kapi doren dhe e shtrengoi fort. Me beri qe te mos ndihem vetem.
Kam nevoje per dike prane dhe jam e lumtur qe kam ate afer meje.
Dhash nje buzeqeshje dhe vendosa perseri koken mbi xham.
" Sonte do te fle nga Ilva. Lajmeroje mamane qe nuk do te vij" I tha Zoi bodyguardit te saj. Ai dukej nje njeri serioz dhe Zoi ulte koken kur fliste me te sikur kishte turp ose divka e tille. Por sapo ajo i tha ai u largua
"Sot do te bejme qef ke per ta pare" me tha dhe une doja ta besoja me te vertete por se ckam nje ndjesi shtypese ne zemer qe nuk dua te leviz nga dhoma ime per nje dekade.
"Tani une do te bej nje dush,ti mund te besh dush ne dhomen e miqeve eshte e treta ne te djathte" lashe disa rroba te mijat Zoit dhe u futa ne banjo.
"Zoi POV
Ajo eshte shume e lenduar. E di sepse keshtu jam edhe une. E lodhur nga gjithe kjo jete qe vec po na con ne udhekryqe dhe po na sfidon ne cdo kohe.
Duam te pushojm,te shijojm jeten dhe gjithcka qe ka lidhje me te.
Cfare dere tha Ilva e dyta ne te djathte. Ne fakt nuk e degjova mire sepse ajo peshperiti kur e tha.
Keshtu me duket se tha e dyta apo mos ishte e treta. Epo mire po provoj njehere te dyten.
Hapa deren dhe kur pashe Danijelin,goja ime u hap sa nje shpelle. O zot I madh,ai ishte shtrire ne krevat po degjonte muzikedhe ishte vetem me bokse. Kjo eshte dhoma e tij.
Mbulova shpejt fytyren me duar por rrobat dhe telefoni rane duke krijuar nje zhurme te forte.
I ngrita shpejt rrobat dhe kur ngrita syte, Danjeli po qendronte para meje. Dukesh I cuditur. Jo une jam me shume sepse zhevahiret e tij jane kaq afer kokes sime. Ahhhhhh me vrisni me mire. Nuk mund ta perballoj dot kete trysni.
" Sheqerk ti nuk mund te rrish dot larg meje apo jo"dhe mbylli lehte deren.
"Une mm... Une hum... humba po kerkj..." Po ai sma dhe mundesine te flisja me dhe me puthi.
Arrija ta ndjeja nxehtesine qe percjell Danieli tek une. Eshte dicka ndryshe nga Alex,dicka qe me ben te ndihem e lire dhe te bej gjera te egra.
Tani ai filloi te linte puthje te nxehta mbi qafen time.Ai bie kaq shume arome te mire.
"Si thua sheqerk do ta vazhdojme ate qe lam pak me pare" dhe ngjarjet e nje dite me pare me erdhen ne mendje me furi.
Cfare jam duke bere keshtu.
"Ti duhet te gjesh nje vajze tjeter qe te te plotesoj nevojat" I thash dhe I rash lehte dy here ne kraharor.
"Pse dreqin do te dua nje tjeter kur une te kam ty zemer" ky djale snjeh limite dhe me pelqen per kete gje.
Por me vejen keq Daniel ti erdhe shume vone.
"Ti e di qe une dua nje tjeter apo jo"
Dhe aura e tij e lumtur u venit ne sekond. Me vjen keq Daniel por ti e di qe nuk mund te mendosh per nje te ardhme qe ne te dy nuk mund ta kemi.
"E di e di" dhe kaloi doren mbi floke.
"Po sme the se cfare ben ne dhomen time"
"Une erdha me ilven dhe.." ai me nderpreu dhe tha
"Dhe ti erdhe te me pershendesje mua sepse une jam shume I parezistueshem per vajzat. E di e di e kam kete efekt tek te gjitha keshtu qe mos u ndje keq"
Hahaha hahaha une te ndjehem keq. Ta tregoj une ty tani zoti'une jam super seksi' edhe pse eshte dreqi.
Po ne fillim le te bejme nje loje te Vogel.
"Ouuu atehere cfare efekti kam une tek ty" I peshperita ne vesh dhe I putha qafen. E shtyjta pas deres dhe I afrova buzet afer me te.
Cfare ndyshimi roli apo jo? Epo heren tjeter mos te guxoje te me provokoje me. Po le te kenaqem edhe pak.
Tani Ishim vetem pak centimetra larg por une e theva largesen tone,afrova trupin tim me te tijin dhe rrethova duart ne qafen e tij.
"A do te me puthesh" dhe pash qe ai po shikonte buzet e mija.
"A te terheq une" dhe kalova duat ne kraharorin e tij dhe ai u drodh.
"Ti je preh e lehte zemer" dhe u largova.
Tani jam e sigurte qe Ilva tha se ishte dera e 3•~••~•~~••~•~•~••~••~•~••~•~•~•~•~••~••~•~••~•~•~•
Ok ja dhe pjesa per sot
Komentoni nese ju plq
YOU ARE READING
Me trego sa me do
Teen FictionHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur