kapitulli 25

912 62 7
                                    


Zoi POV

Nuk mund tja bej Alexit kete.Jam nje idiote, idiote,idiote. Si munde te shkoje me Danielin dhe te vije tek Alex.Cfare do ti Zoi qe atij ti thyet zemra. Sa idiote qe je.
E di qe bera gabim por ky nuk eshte nga nje ata te thjeshtet ku ti theve nje pjate apo filxhan,ti thyen nje zemer qe te do dhe ai e tregoi me pare. Po une? Si ja shpreva dashurine atij? Duke u futur ne shtrat me nje person qe skam me shume se 1 jave qe e njoh. Nuk meritoj dashurine e asnjerit thjesht dua te zhdukem. Ndoshta mund te mare ndonje nga shtepite verore ne Bahamas ku ne kalojme pushimet. Po kjo mund te jete ideja me e mire. Por atje perseri do me gjejne, duhet te mendoj per dicka tjeter.

U hodha perpjete kur dikush trokiti ne deren time.

"Hyr" dhe u ngrita nga krevati

"Mundem te hyj sheqerk" tani eshte zyrtare,Nuk e dua me jeten time. Nese do te hyje edhe ndonje person tjeter eshte ne rregull sepse mund te mari pjese ne funeralin tim.

"Oh Daniel, kohe e gjate pa te pare"
Ai po qeshte,po pse po qeshte?

" Kaq shume te paska marre malli per mua shpirt,skan kaluar as 2 ore qekur ne epo ja kaluam mire"

"Te lutem mos ma kujto" thash me nje ze te ulet. E urrej jeten time

Ai ngriti nje vetull dhe po me shikonte ne sy.

"Nuk te pelqeu"

"Shiko Daniel" mora fryme thelle dhe vazhdova " Une nuk mbaj mend asnje gje nga nata e djeshme dhe problemi qendron ne faktin qe un e epo dua dike tjeter"

Ai uli koken dhe po shikonte ne dysheme.

"Eshte Alex apo jo?"

" Nga dreqin e di ti kete?"

"Epo kur te cova ne hotel ti perserisje vazhdimisht emrin e tij dhe kur gjerat po fillonin te beheshin interesante epo ty te zuri gjumi" dhe ai filloi te qeshte

Cfare une nuk paskam bere asgje!!!!!
Une nuk paskam bere asgje. Epo atehere po ju ftoj te gjitheve ne dasmen time me Alexin tim.
Po po po po po tani mund te rri me te dashurin tim.

"Prit pak nje sekond" ndalova festen imagjinare ne mendjen time dhe u ktheva Tere inat nga ky idioti ". Ti me the qe une isha nje mace e eger ne shtrat,pse me genjeve?"

"Ti e the mace e eger une nuk thashe qe ne beme dicka me shume se te putheshim"

"Ti do te thuash qe une e paskam humbur mendjen kot, tani do te te vras per zotin". Dhe po e ndiqja neper dhome. Ai po qeshte me te madhe, ashtu po beja edhe une. Jo nga kjo po qe me ne fund une mund te jem me te vetmin qe dua.

" Ti e di se cfare ndodh po te kapa" I thash dhe ai ndodhesh ne anen tjeter te krevatit

"Po vdes qe tani"

"Ne qofte se me bie ne dore do ti pres zhevahiret dhe do tja hedh qeneve"

Kjo gje e beri ate te qeshte edhe me shume.Ai hipi lart ne krevaten time dhe erdhi drejt meje dhe me perqafoi. Edhe une e perqafova. Ndjehesha e lumtur. E lumtur qe do jetoj jeten time sepse deri tani ishte e shtirur si dreqi.

Vendosa koken tek kraharori i Danielit dhe mbylla syte. Do ta le kete loje te urryer dhe do vazhdoj jeten time me Alexin.

"Zoi shiko ne duhet te flas..." Alex hapi deren dhe fjalet i ngecen ne goje kur ai na pa ne. Menjehere u shkeputa nga Danieli.

"Alex shiko kjo nuk eshte ashtu sic duket"

Syte e Danielit u nguliten tek Alex. Po e veshtronte nga koka tek kembet. Epo le ta mari vesh gjithsesi te gjithe do ta marin vesh se shpejti.

"Jo e kuptoj ju jeni te zene" tha dhe mbylli deren me force.

Dreqin cbera keshtu. E lendova perseri.

"Daniel me vjen shume keq duhet te shkoj tek ai" I thash dhe nuk prita me por shpejtova per te dhoma e tij.

"Ku po shkon" mamaja me therriti.

"Mmm ne guzhine" i thash dhe ndryshova drejtim

"Ndalo aty ku je zonjushe" ajo tha me nje ze autoritar. "Mundet te na shpjegoj madheria juaj ku qe naten e djeshme" dhe kryqezoi gishtat.

"Mami... shiko une isha me... mmm"

"Mmmm.." Ajo me imitoi mua

"Ajo ishte me mua" tha Danieli duke zbritur nga shkallet. "Dje pas darkes kercyem pak dhe ishim shume te lodhur te ktheheshim ne shtepi dhe shkuam ne hotelin me te afert"

Po qeshja me vete. Kercyem per Daniein qenka pseudonimi per e dehur si dreqi. Por jam e lumtur qe ai me mbeshteti. Ajo nuk duket shume e lumtur per kete po per sa kohe qe ai eshte I dashuri im ajo nuk mund te thoje asgje.

"Mir ne nrregull po heren tjeter lajmeroni ne qofte se do ta kaloni mbremjen jashte"

E besoi,ajo e besoi me te vertete. Faleminderit ti engjell I Vogel po perseri une do ti pres zhevahiret. Hahaha jam shume e keqe.

Dhe perseri gjerat e mira e Kane nje te keqe. Alex po qendronte para dhomes se tij dhe po degjonte biseden tone.

Dreqin

Tani ai ska per te me besuar asnjehere qe mes nesh nuk ndodhi gje. Dreqin e urrej vetentime dhe menyren e felliqur si po hecin gjerat.

Ajo u largua dhe une e percolla Danielin jashte per ne makinen e tij.

"Me vjen keq qe duhet te genjeje" I thash duke ulur syte poshte

"Te genjeja? Po une te verteten thash ne naten e kaluam se bashku"

"Dua te them me vjen keq per kete situate qe te futa per keto gjera qe te ngaterrova. Kam vendosur ta le kete hakmarrje koti dhe te kthehem te Alex. Sapo tia shpjegoj si jane gjerat ne te dy do te jemi bashk"

"Ti e di qe babai yt nuk do te lejoj apo jo"

"E di prandaj kam nje plan mos u shqeteso"

" Shpresoj ta dish cfare po ben"

"Shpresoj" I tash dhe u pershdetem

Shpresoj ta di me te vertete se cfare po bej

Epo Kane kaluar 3 dite a ju kam munguar? Me shume mundesi jo po ska problem gjithsesi jam e lumtur qe e lexoni edhe PSE kjo eshte kaq kot. Ndonjehere mendoj ta fshij fare se di se si do te vazhdoj.
Doja tju thoja qe do vazhdoj edhe me historine e lives me justin. Epo smund ta lija shoqen vetem une hahaha pacim love you

Me trego sa me doWhere stories live. Discover now