kapitulli 13

880 76 3
                                    

Zoi  POv
Nuk me intereson,me te vertete nuk dua tia di se cfare ai mendon.Une thjesht dia te rri me te dhe ai me injoron gjate gjithe kohes.

Cfare ka qe nuk shkon me te?

Kur Alex u largua nga kopshtie godita ne stomak Danielin. Ai u shemb ne toke.Mos mendoni se jam nje vajze e dobet,ne fakt stervitja e vazhdueshme me kane bere keshtu.

"Nese me prek perseri ne dore gjerat do te shkojne me keq se kaq per ty."

U largova dhe u futa Brenda.Pas 5 minutash,ai u fut Brenda dhe erdhi ne drejtimin tim.Shpresoj mos te bej ndonje skene tani.Aty ishin disa nga ortaket e babit dhe ministri I brendshem dhe ohhh edhe babai I tij,Filip Konrad.

"Daniel eja ketu, njerez ky eshe djali im Danieli" tha duke i vene doren ne shpatull.

"Pasardhesi I kompanise time.Lerme te te prezantoj me shoket e mi"

"Baba nuk ka nevoje" kundershtoi"une I njoh te gjithe" tha me nje buzeqeshj te vetekenaqur ne fyture.

"Ti per shembull" dhe drejtoi gishtin nga ministri.

"Majkell Andreti,minister I brendshem.Drejton disa kompani te ndryshme.Ke 2 femije,nje grua 19 vite me te re se vetja;te pelqejne shume lojerat e nates,bixhozin e ke ves te vjeter me perpara se te emeroheshe minister dhe e luan 3 here ne jave.Te henen,te merkuren dhe te djelen".Askush nuk po e nderpriste te gjithe syte ishin tek ai

" Je shok I ngushte me presidentin gje qe te lejon te levizesh lirshem ne shtepine e bardhe dhe te " ndohmosh"me ceshtje qe nuk kane lidhje me distriktin tend".Sapo mbaroi me te folur,u dha nje buzeqeshje.Ne te gjithe ngelem te shmangur.se mendoja qe Ai do te ishte I mirinformuar.

Ne rregull une ua njoh emrate te gjitheve ketu dhe cfare pune dhe kompanie zoterojn po ajo cfare Danieli tha ishte gje tjeter,ai ndoshta mund te punonte per CIA-n

"Mos me lini te vazhdoj per lidhjet me transportet"tha me nje buzeqeshje djallezore.

"Hahahaha" po qeshte ne siklet ministri

"Besoj se mjaft sekrete u nxoren sot" dhe te gjithe filluam te qeshnim.Te gjithe kishin sekretet e tyre dhe mesa duket Danieli I dinte te te gjitheve.Dreq ai ishte I prere ne kete pune.Pastaj syte e tij ndaluan mbi mua.

" Me lejoni nje kercim zonjushe"tha duke me drejtuar doren mbi mua.Pashe nga mami per nje shpetim por ajo buzeqeshi lehte dhe tundi koken.Nuk mundem te shpetoja te gjithe syte e tyre ishin  mbi ne.Pranova.Ai vuri doren rreth mesit tim dhe filluam te kercenim.Pak nga pak ai fillonte me afronte pas vetes.

"Paske qef te vdeseshme duket,ste mjaftoi grushti I meparshem"

"Per ty sheqerk do te shkoja deri ne fund te botes" qesha .Ky nuk e di se me ke po ngaterrohet,ja tregoj une ketij.

"Vertet I dashur??" thash me nje ze qe edhe vete zoti do me kishte besuar

"Po ta mere mendja qe po.Te pelqej kaq shume" me tha.E kapa aty ku doja.I afrova buzet afer me te tashme ato ishin vetem nje inc larg.ai po priste qe ta puthja po une I peshperita ne vesh.

"Ne qofte se do ti kesh edhe neser kuroren me zhevahiret ne vend ben mir ta mbyllesh ate goje. I
buzeqesha dhe u largova qe aty.

************************************
Heyyy u ktheva perseri.Me falni qe nuk postova dot dje Po u fiken dritat dhe skisha bateri.Kam vuajtur shume dje😅😅 po ju premtoj qe sot do tju postoj edhe 2 pjese te tjera.Love you all

Me trego sa me doWhere stories live. Discover now