kapitulli 26

878 62 4
                                    

Ilva  POV

Me duket se kam rene ne dashuri.
Nuk mund te ha dhe gjate nates mendoj vetem per te.

Prinderit ishin te shqetesuar nga ky ndryshim I imi dhe me thane qe do te shkonim per nje vizite tek mjeku por une kundershtova.

Nuk besoj se dashuria eshte nje semundje. Jo ajo eshte gjeja me e bukur qe egziston. Dua te them te gjithe Kane nevoje per tu dashur nga kushdoqofte vetem nese ata ndihen  mire perkrahe tyre.

Eshte per te qeshur ne fakt sa shume ndjen dhe nuk thua asnje fjale.

Ne fakt po berrtasim perbrenda se sa e duam por askush nuk mund te na degjoje

Kjo eshte brenga ime me e madhe.
Ai e di ai qe une e dua?

Jo nuk jam e fiksuar pas tij. Kjo eshte dicka me shume se nje pelqim rastesor qe zgjat jo me shume se dy muaj.

Dhe kush po thote qe eshte e dashuruar. Jam personi I fundit ne bote qe mund te besonte ne dashuri.

Po kam luajtur me zemrat e djemeve ne te shkuaren dhe nuk kam ndjer asgje. As dhimbje,as pendim. Ishte sikur une te isha imune ndaj ketyre ndjenjave,por ja tek jam duke lene mendjen pas nje djali.

Mendoj se jam e dashuruar. Jo mendoj nuk ka dyshime ne kete mes une e dua ate tani. Po bej si nje  vajze e llastuar. Po skam qene ndonjehere e tille. Gjithmone jam perpjekur te bej me te miren per familjen time por me se shumti per veten.

Ne fund te fundit si mund te duam dike tjeter kur ne s'arrijme te duam veten tone.

Keshtu qe zbulimi I vetvetes fillon me ty. Nuk mund te presesh te kaloje koha qe ti te ndryshosh. Jo jane veshtiresite qe ti perballesh qe te bejne te rritesh dhe ta pranosh veten

Ja pershmebull me merni mua.
Mmm.. Pyetja e pare qe I bej vetes ne mengjes eshte?..

'Do te jetoj edhe nje dite tjeter?'

Prandaj une e jetoj diten si te fundit qe mund te kisha. Sa gjera me vijne ne mendje ne kete cast, por ta siguroj Xhastin ti je gjeja me e bukur qe me ka ndodhur ne jete.

Po behem shume filozofike tani.
Spara ma pret per keto gjera.
Me shume me pelqejne te zgjith teoremat e Talesit dhe problemat me trekendeshin brendashkruar rrethit.

Heren e pare qe syte tane u takuan ndjeva nje lidhje mes nesh. Dua te them qe sikur ishte e shkruar ne yje qe ne te Ishim bashke. Shpresoj qe te me pelqesh edhe pse fare pak nuk ka problem do te mjaftohem edhe me aq.

Hera e pare qe e pash ka qene kur shoqerova Zoin per te makina e saj.
U ndjeva sikur rrufete me kishin goditur dhe nuk mund te levizja.

Zoi u be merak per mua por une nuk po ja vija veshin, vetem po qendroja si e ngrire duke pare ate. Ai kishte vene syze dhe nuk mund ta shikoja reagimin e tij. Dreqin mendova me vete ; ky eshte kaq seksi. Duhet ti mare numrin e telefonit.

Se besoja qe do tregohesha kaq e dobet para nje djali po ja tek jam duke menduar pafundesisht per te.

Cfare dreqin nuk shkon me mua??

Po qesh me vete tani. Jam kaq e cuditshme.

Cmund te mendoj ai per mua?
Epo nuk mund te rri tere diten mbyllur ne dhomen time duke vrare mendjen. Duhet te shkoj ta zbuloj vete.

*************************************

Ndoshesha ne dhomen e Zoit dhe ajo dukej si mos me keq. Vinte era alkool dhe kishte qeska poshte syve,por ato nuk ishin te kuq ose te enjtur, ajo nuk kishte qare.

Ndoshta ka debatuar me prinderit ose me Danielin.

"Nese ai legeni qe kam Une per vella te ka bere ndonje gje te betohem per zotin qe ai nuk futet me ne shtepine time"

Ajo qeshi dhe me perqafoi. Dukej qe kishte nevoje per nje perqafim.
Trupi I saj po dridhej dhe une mund ta ndjeja. Ishte gati per te qare po ajo spo e leshonte veten. As edhe nje renkim te Vogel. Qenka me e forte sec duket.

Nuk qenka si une.
Kur prinderit smi plotesojne deshirat shkoj perpara babit dhe qaj. Atij I vjen keq dhe me jep cte dua. Tani nuk qaj prej verteti jane thjesht disa lote fallco krokodili. E cmund te them jam nje aktore e lindur. Ndoshta do te vazhdoja per aktrim po mos te isha AQ e mire ne matematik

Jam nje talent I cuar dem. Holly shit  po behem emocionale tani.

"Zoi te lutem me thuaj se cfare ke,shiko nuk do te flas fare fare vetem ti me thuaj se cfare ke do ta qep gojen per ate zot qe do ta qep nuk do degjosh as edhe nje pipetime te dali nga kjo goje. Mos ndoshta po flas pa mbarim perseri. E di nuk kam ca te bej duhet ti ve frere kesaj goje po ndonjehere nuk mundem po te premtoj qe per ty do ta bej keshtu qe vazhdo vajze hajde nuk kemi tere diten kemi gjera te tjera per te bere"

Ajo po qeshte dhe veshtrimi I saj ishte ngulitur poshte. Nuk e di CPO heq kjo vajze por duket se eshte shume e renduar emocionalisht.

"Jam mir Ilva mos u shqeteso per mua" tha duke mos e ngritur veshtrimin

"Mund te shkosh tani dua te rri vetem" ne asnje menyre e di kete taktike te vjeter e kam perdorur mbi 100 here vete dhe nuk do te largohem nga ajo.

"Ti e di qe mund te mi thuash the gjitha ne fund te fundit ne jemi shoqe te ngushta"

Ajo akoma nuk po fliste as nuk po I ngrinte syte. Duhet te beja dicka qe ajo te fillonte te fliste.

"Shiko e bejme ne kete menyre. Une do te te tregoj arsyen e vertete qe kam ardhur sot ketu dhe me ler te te them nje gje eshte shummmmmeeeeee e madhe dhe ti do te ma thuash se perse je kaq ne mendime. Ne rregulllll"  dhe zgjata zerin ne menyre qe ta beja pak humoristike qe ajo te qeshte.

Ajo ngriti koken dhe qeshi lehte.
Me ne fund!!
Syte e saj ishin fokusuar tek une ne menyre qe te vazhdoja me shpjegimin tim. Dreqin ku e futa veten keshtu po tani cfare do ti them??

Epo te verteten ajo eshte shoqja ime me e mire dhe jam e sigurte qe nuk do te me tradhetoj. Po nuk I besova asaj kujt do ti besoj tjeter?
Mora fryme thelle dhe fillova.

"Nuk eshte e lehte te flas per keto gjera dhe e di qe eshte Hera e pare qe me ndodh dhe me duket sikur nuk me mbajne me kembet.
Me duket sikur qelli nuk ka limite dhe une po fluturoj. Nuk e ndjej me ftotesine e shiut por vetem zhurmen e embel qe ai ben,menyren qe ai bie, adhuroj natyren perreth meje. Me ngjan sikur bota ka ngjyra te tjera me te bukura dhe me te gjalla se keto qe na jane gdhendur ne mendje dhe nuk largohen deri sa dikush te na nxjerri nga kjo zymtesi qe qe ka pushtuar boten. Vazhdoj ta shikoj ne enderra. Jo ne ato keqijat por ne ato ku une shoh nje te ardhme per ne te dy,atje ku deti dhe toka jane nje. Nuk e di nese me kupton. Kam nje ndjenje thelle ne zemer qe nuk mund ta heq sikur ajo eshte skalitur aty dhe nuk do te largohet edhe sikur une te shkoj edhe ne fund te botes.
Oh Zoi me ndihmo, me thuaj se cfare duhet te bej?!"

Ajo po bente nje nga ato buzeqeshjet frikesuese sikur ka kuptuar Gjithcka. Po si ka mundur ta kuptoj une vetem dy fjale thash duhet te isha shprehur edhe me shume ajo do te jete keqkuptuar do te jete bere lemsh me kaq pak shpjegime.

"Ti ke rene ne dashuri" dhe me perqafoi. Kisha nevoje per nje perqafim edhe pse doja nje perqafim nga justin por gjithsesi ndihesha mire.

"Mendoja se nuk do ta kuptoje sepse nuk bera  nje shpjegim te mire"

"Ke folur me se mjaftueshem per sot" dhe ngriti njeren vetull aq lart sa une ufrikesova me te thene te drejten.

"Une mendoj se nuk kam folur fare sot, me shume ke folur ti"
Dhe ajo ja plasi te qeshures. Me vjen mire qe une I dukem argetuese.

Vajzat ne shkollen e meparshme me urrenin dhe kishin frike prej meje,por jo ajo. Me vjen mire qe dikush me vlereson per kete qe jam dhe nuk  kam frike ta tregoj veten time te vertete afer saj

~•~•••~•~••~•~•~••~•~••~•~••~•~•••~•~••~•~•
Shum puthje per lexuesit e mi te shtrenjt
Komentoni nese ju plq dhe mos harroni klikoni yllin e vockel

Me trego sa me doWhere stories live. Discover now