Alex POV
Nuk mund ta duroja me kete gjendje.Ajo para nje jave u tha prinderve qe ishte lidhur me nje djale dhe kur ai erdhi te prezantohesh nuk mund tu besoja syve.Ishte ai djali qe ajo puthi tek festa.Ai qe une po vdisja ti thyeja turinjte.Sot ne dark ata erdhen ne vile dhe po han darke.Zoi duket kaq e vetmuar,po luan me ushqimin,por duket qe nuk do vete qe te hyje ne bisede.E njoh kaq mire saqe betohem qe ajo do te kerkoje nje justifikim qe te largohet qe aty dhe te rrije vetem.Keshtu bente gjithmone kur nuk I pelqente biseda ose per te shpetuar nga situata,keshtu qe hipa lart tek dhoma e saj.Pas 10 minutash ajo erdhi.E terhoqa brenda dhe po e shikoja.Eshte shume e bukur.Nuk e duroj dot kur te tjeret e shohin,trupi I saj perfekt do te benin cdo burre te binin ne kembet e saj vetem me nje shikim.E deshiroj kaq shume nuk prita me dhe e putha.E putha sikur cdo gje te varej nga ajo puthje.Ajo u perpoq te me rezistonte por shpejt ma ktheu puthjen.Vendosi duart rreth qafes time.Se di as vete por I thash te dua.Ajo ngriu dhe u largua 2 hapa nga une dhe po shikonte poshte.Besoj se fjalet e mia e kapen te papergatitur.Ajo ngriti syte dhe po shikonte.Po shikonte thelle ne syte e mi qe te kuptonte nese ajo qe thash ishte e vertete apo jo.Pastaj ajo buzeqeshi lehte qe ishte me shume si nje nga ato buzeqeshjet"seriozisht e ke"
"Nuk besoj se po flet seriozisht apo jo?"
"Zoi te dua,te dua si I cmendur qe ne momentin e pare qe te pashe,qekur erdha ne kete vile,kur pash buzeqeshjen tende te embel"
Ajo u mendua pak dhe tha
"Une dua Danielin dhe ben mire mos ta futesh mes ne te dysh"
Ato fjale me thyen zemren ne mijera copa.Ato fjali me vrau aq shume saqe edhe dhimbja e shkaktuar nga plumbi nuk mund te krahasohet me te.Ndoshta ajo e ka thene gabim,ndoshta ska dashur ta thoje.Po kjo do te jete.Nga inati qe ajo ka me mua I ka thene keto fjale.
"Po tallesh apo jo?" I thash duke pritur me ngulm pergjigjejn e saj.
"Jo Alex nuk po tallem,e dua Danielin,qekur e kam takuar Kam njohor dashurine e vertete"
"Por ti me the mua te dua,ti I shprehe ndjenjat e tua karshi meje.Po gabohesh Zoi ti me do mua jo ate.
" Mos me thuaj qe e besove ate qe sapo the.Une ste dua Alex,asnjehere ste kam dashur hiqe nga mendja.Thjesht mund te kem qene konfuze"
"Te lutem Zoi mos ma bej kete"
"Ca te bej,Une spo te bej asgje thjesht po rrefej ndjenjat e mia te verteta. Dashuroj Danielin dhe me ty thjesht kam luajtur pak sepse isha e lodhur me monotonine e jetes"
Kete se prisja.Ajo I tha ato fjale?Ajo ma theu zemren per te dyten here.Nuk prita me por dola nga dhoma.Isha shume I lenduar.Si mundi ajo te ma beje mua kete gje.Ajo thjesht ka luajtur me mua gjate gjithe kesaj kohe dhe une si budalla e besova,besova se mund te kishte dicka me shume mes ne te dysh,isha gati te dilja para babit te saj per te.Dhe ne momentin qe ja shpreha dashurine ajo me refuzoi ne menyren me te dhimbshme te mundshme.Ti do te jesh femra e fundit Zoi,femra e fundit qe do te luaj me ndjenjat e mia.Ketu eshte momenti qe une te them mirupafshim,por jo nga ty por nga jeta jote.Nuk do ta le punen thjesht do te te le ty.Kaq e thjeshte.Sdo te interesohem se cfare ben me ke je,me ke takohesh.Kjo I takonte Alexit te vjeter. Ky I riu te fshiu nga zemra e tij sepse tashme nuk ka me zemerPershendetje Si fillim dua tju them shum flm per 804 readers dhe nuk mund ta besoj qe kjo histori eshte ne vend te 2 ne teen fiction horayyyyyy 🎉🎉🎉🎉
YOU ARE READING
Me trego sa me do
Teen FictionHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur