Epilogu
Zoi POV
Pas 6 vjeteshJa tek jemi ne Londer edhe pse klima eshte pothuajse gjate gjithe vitit,por perseri eshte nje vend magjepses.
E kam takuar perseri nenen time. Ajo vazhdon te jete e bukur si gjithmone. Babai nuk pranonte te me shihte. Nuk e di perse me dhemb kaq shume thjesht doja qe ai te shihte niperit e tij po une e di qe im ate ska per te ndryshuar kurre. Ka per te ngelur ai egoisti I pa shoq.
Mamaja u mbrekullua kur pa femijet e mi. Melodine dhe Marjon. Syte I shendriten ne cast. I shtrengoi aq fort saqe kisha frike se mos do I shtrydhte. Qe atehere ajo na viziton nje here ne muaj,sepse do te shikoje niperit teksa rriten. Une besoj se ky eshte nje justifikim I dobet,ajo thjesht nuk mund te jetoj dot pa ta. Cdo here qe vjen i mbush me dhurata. As une sdo rezistoja as edhe nje dite pa ta.
Mamaja me fali per gjithcka dhe me tha se ishte krenare per mua qe une ndoqa zemren time. Tani jemi bere si dy shoqe te ngushta. Oh meqe ra fjala te shoqet Ibi im I cmendur eshte lidhur me dashurine e saj,me Justin dhe do te martohen kete vere. Epo kush do ta besonte se ata te 2 do te perfundonin bashke? Une jo njehere jo pas gjithe atij refuzimi. Por tani ata jane te lumtur dhe po shikojne jeten e tyre.
Kurse Danieli gjeti me nje fund gjeti nje vajze te cmendur si vetja. Ata jane te cmendur aq sa per pervjetorin e tyre te pare te marteses ngjiten malin Everest. Te cmendurit egzistojne.
*********
"Alex e di ku eshte fustani blu?" e pyeta sepse kisha qe dje qe po e kerkoja. Ate e kisha veshur vetem nje here per pervjetorin e 3 te marteses. Po une dhe Alex u martuam. Kemi plot 5 vjet.
"Se di zemer" mu pergjigj Alex nga guzhina. Ai po pergatiste dreken. Epo gjate kohes qe kam qendruar me te kam zbuluar se nuk di te gatuaj. Madje une edhe ujin e djeg. Njehere kur doja te gatuaja per te edhe pse me udhezime nuk arrita te skuqja as e dhe nje veze. Epo sa mire qe Alex nuk e ka problem kete gje dhe me ka mbeshtetur ne cdo gje qe kam dashur te bej edhe pse disa skan perfunduar mire.
Te dy kemi arritur shume ne jete. Ai drejton nje restorant. Dhe gjerat shkojne si mos me mire. Epo burri im ka talent cmund te them tjeter.
Une per vete fillova te punoja me pjanon time. Kam kompozuar pjese te reja dhe shume njerez jane te interesuara per to. Madje shpesh here luaj edhe neper koncerte dhe festa te ndryshme,prandaj po kerkoj fustanin blu sepse sot do te performoj ne nje koncert bamirsie.
"Melodiiiii" ithirra vajzes sime 4 vjecare. Ajo eshte shume e bukur dhe trazovace dhe I pelqen te luaje me gjerat e mia. Sa e embel duket kur me lutet me syte e saj te medhenj dhe te zinj. Si syte e babait te saj. Floket I ka te kuqe dhe kacurrela si nena ime.
"Po mami" erdhi ne dhomen time me ate ecjen e saj te lezecme.
"E ke pare fustanin tim blu e dashur?" dhe ajo po shikonte poshte,pastaj anash dhe po I shmangej syve te mi. Keshtu ben gjithmone kur ben ndonje gabim ose mban ndonje te fshehte.
"Mmm dikush paska nje te fshehte" dhe u ula ne gjunje.
"Ti e di qe mua mund te me thuash Gjithcka e dashur" por perseri ajo nuk po thoshte asgje.
Duhet te perdor nje taktike tjeter.
"Me vone mund ti lyejme gishtat bashke si thua?" dhe syte e saj shendriten menjehere.
"E ka hedhur babi" tha Marjo pas kurrizit te se motres. Djali im I vogel nuk me zhgenjen asnjehere. Ai eshte nje vjec me I vogle se Melodi,ka syte ne ngjyre gri ne te blu dhe qe ne kete moshe eshte shume mbrojtes. Me duket se do te behet si I ati.
Qesha me vete per kete ide qe kisha. Epo nje mama e di gjithmone se si do te behen feminet e saj.
"Nje dite une e kapa babin duke grisur fustanin tend dhe kur une e pyeta pse ai tha qe vetem ai do te te shihte me ate fustan. Po pse vetem ai ma shpjego pak mami" tha ai dhe po me terhiqte nga fustani.
Pra ai I poshtri e paska hedhur fustanin tim. Tani eshte koha e ndeshkimit.
"Femije shkoni luani,do tju therrasim kur te behet gati dreka" ata te dy tunden koken dhe shkuan ne dhomen e tyre.
Ta tregoj une tani ty burri im I dashur. Hapa dollapin dhe mora nje fustan te zi qe kisha vite pa e veshur,vetem sese Ishte pak fare I hapur perpara. Fustani ka qendruar brenda I shkreti eshte bere me pluhur.
Me ka ndaluar te vesh shume fustane po une sja kam vene shume qefin vetem kete se kam veshur. E kam mbajtur fjalen vetem per kete.
Pasi e vesha u ndjeva e fuqishme. Sikur mund te pushtoja gjithe boten. Ose thjesht te pushtoja mendjen e tim shoqi.
Alex POV
Ajo ka tere mengjesi nqe kerkon fustanin blu. Une e dija qe ajo do ta vishte edhe pse une I kam thene gjithmone jo,ajo ben sipas kokes se saj dhe sme pyet fare mua.
Kur e veshi per here te fundit te gjithe syte ishin te ngulitur tek ajo. Me vinte te rrihja cdo burre ne ate restorant qe ja kishte ngulir syte femres sime. Prandaj une e hodha ate fustan qe ajo tani po e kerkon si e cmendur.
"Shpirt ne guzhine je?" me tha me nje ze engjellor.
"Po ketu jam zemer" dhe kur u ktheva per ta pare me ra thika nga dora dhe desh mu ngul ne kembe. Pamja e saj me ndezi menjehere. Kishte veshur nje fustan te zi,me dekolte shume te egzagjeruar. Ishte tmerrsisht I hapur,I shkurter dhe me te cara nga anet. Goja ime u hap aq shume saqe mund te hapej.
"Mir dukem shpirt? Mos eshte shume I shkurter? tha e ngriti pak me shume fustanin duke zbuluar nje pjese te te brendeshmeve te saj te zeza.
"Epo une po iki tani shpirt se u bera vone" dhe filloi te shkonte drejt deres. O dreq cfare te pasmesh. Prit ku po ikte ajo? O jojojojojo askush nuk duhet ta shoh ashtu.
"Ku mendon se po vete?" Ja kapa doren dhe e rrotullova drejt meje. Duart e saj perfunduan ne kraharorin tim. Aroma e saj me cmendi. E dua ate tani ne tavolinen e guzhines.
"Ne ceremonies" me tha. Ashtu le ta shohim ku do te shkosh tani. E shtyjta pas murit. I sulmova qafen me puthje. Ajo e anoi qafen per te bere me shume vend. I ula rripat e fustanes dhe ajo nuk me daloi. Me sa duket me deshiron aq shume sa une ate.
"Cu be me fustanin tim blu?"Epo kjo Ishte nje teme tjeter.
"Ti pse veshe kete fustan?"ndryshova teme.
"Mos ndoshta ka ndodhur ndonje aksident fatal me te?" Dhe tani te dy ishim vetem me te brendshme
"Jo cne ska mundesi une e doja shume ate fustan" po beja te pafajshmin tani
"Oh vertete sepse nje zog I vogel me tha te kunderten"dhe me dha nje buzeqeshje prej fitimtareje. E dija qe duhet ta kisha korruptuar me shume ate macokun e vogel. Ai po behet nje spiune shume I keq.
"Po edhe sikur ta kem hedhur?" Dhe ngrita vetellen.
"Atehere do me blesh nje fustan tjeter oh se harrova perseri do ta vesh kete fustan sonte" dhe drejtoi gishtin drejt fustanit qe ishte ne dysheme tashme
"Cfare!! Ne asnje menyre!"
"Mir atehere nuk ka me puthje per nje jave" cfare jo vetem kete jo,ajo e di qe nuk rezistoj dot pa puthjet e saj dhe heren e fundit qe me kercenoi nuk me la ta puthja. Dreqin me duhet te pranoj tani.
"Ne rregull ne rregull fiton ti" I tash me gjysem zeri
Ajo u hodh perpjete nga gezimi si nje femije I vogel. Dreq sa e dua kete grua.
"Por ne fillim duhet te mbarojm ate qe filluam" dhe puthjet nuk paten te mbaruar ate nate
STAI LEGGENDO
Me trego sa me do
Teen FictionHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur