kapitulli 16

880 71 9
                                    

"Oh zot me ndihmo" thash

"Cke qe perfshin zotin ne kete pune ne fund te fundit une jam me I mire se zoti, a ke qef ta provosh?" Dhe degjova qe po qeshte nen ze.

"Arrogant I vetekenaqur,psikopat I dreqit si guxon te me zgjosh qe ne pike te mengjesit!!" ulerita.

"Dikush se paska bere mir gjumin e bukurise sot.Shpirt ora eshte 2 e drekes apo te duhen syze qe ta shohesh"

Pash oren spo I besoja dot syve.skisha fjetur ndonjehere kaq shume epo ka nje here te pare per gjithcka apo jo??

"Shpirti thuaji ndonje vajze tyryfycke qe ka Nerva te meret me nje gomar si puna jote more vesh Mora thuaj. Tani me thuaj nga e more numrin tim"

"Une kam lidhjet e mia e dashur nuk mund ti vesh dot ne dyshim aftesite e mia"

"Ta dha Ilva apo jo?" Ai ndejti pak sekonda ne qetesi dhe pastaj tha:
"Ne fakt ajo sdonte  te ma jepte keshtu qe une e Mora vete"

Mbrekulli,tani ky debili ka numrin tim hajde kush meret me kete tani.

"E cfare do tani te te pergezoj epo bravo shpallesh idioti me I madh I vitit.Mos do edhe torte?" E degjova tek qeshte.Po mi acaron nervat ky njeri.

"Jo torte nuk dua po dua dicka tjeter me te embel se torat mmm.. Po mendoja per ty"

"Shiko ne qofte se ke mare qe une ta mbush diten tende me gezimin qe te mungon atehere ke ngaterruar destinacion, une jam antisociale" dhe ja germezova shkronje me shkronje.

"Ne fakte edhe pse po vdisja te degjoja zerin tend nuk eshte kjo arsyeja qe te Mora.Arsyeja e vertete eshte qe kam dicka te rendesishme per te te thene"

"Nuk dua ta degjoj" dhe ja mbylla telefonin.Nuk jam ne humor te degjoj brockullat e ketij te marri, me mir po ja kepus perseri gjumit.Pas 1 ore mami erdhi ne dhome duke e kaluar doren lehte mbi floket e mi njesoj qe kur isha e vogel.

"Zoi" me peshperiti lehet ne vesh.

"Zgjohu zemer sepse ka ardhur dikush te te takoje"

Po me vinte te qeshja me vete.Personi I vetem qe ka ardhur te me takoje ne shtepi ka qene Ilva.Nuk kam dashur te ftoj njeri tjeter nuk dua te degjoj brockullate tyre pa fund.

"Mir ma fute Brenda" dhe u ngrita dhe shkova ne banjo te laja syte dhe dhembet qe Ilva te pakten mos te mendoj qe jam si perbindesh.
Kur dola nga dhoma nuk po u besoja dot syve.Ishte Danieli.

"Mos me thuaj qe fillove te me ndjekesh tani se vetem kjo te mungonte.Edhe adresen time  Ilva ta tha?" Ai po qeshte.

"Ne fakt sheqerk adresen tende e dija vete si cdi cdo adrese te atyre qe kane lidhje me kompanine time" epo tani jam pa fjale ky djale eshte plot me surpriza

"Leri budliqet dhe me thuaj se per cfare ke ardhur ketu,plus pa me lajmeruar!"

"Po te Mora pak me pare ne telefon ne qofte se te kujtohet dhe ti ma mbylle"

"Une ta mbylla sepse ti kishe 2 ore qe flisje brockulla"

"Zemer fjalet e tua me vrane shummee" dhe po bente gjasme sikur po qante.Buzeqesha.person I pare qe me ben per te qeshur qe prej shume kohesh.

"Mir mir lere se po vuaj kaq shume per dhimbjen tende" I thash dhe ai ja plasi nje te qeshure.me pas fytyra e tij mori nje shprehje tjeter.

"Sheqerk ne duhet te flasim" tha ne nje menyre te qeperjashta
qe ishte e rendesishme.

"Ne rregull prit sa te nderrohem dhe dalim qe ketu"

Une samezi qe po kerkoja nje justifikim per te dal dhe ai u shfaq me magji.Sapo hapa dollapin,vura re qe po me shikonte.

"Nuk e ke serjozisht apo jo?"

"Cfare?!"

"Do rrish aty dhe do te me shohesh nderkohe qe vishem"

"Epo keq sdo ishte" dhe te dy qeshem.

"Hajde marsh perjashta" I thash dhe ai vuri doren ne koke si ata ushtaret qe u binden kapitenave.

"Si urdheroni shqerke" dhe doli perjashta



He si ju duket pjesa deri tani? Si mendoni ca do ti thote Danieli?
Pres mendimet tuaja

Me trego sa me doWhere stories live. Discover now