Zoi POV
Eshte ora 3 e mengjesit.
Nuk po fle dot.Mendimet nuk mund ti ndaloj dot,po si munde Alex,si munde valle; une te kam vlersuar gjithmone dhe ti ma kthen me kete monedhe,doja te ikja tani,tja mbathja nga gjithcka dhe nga te gjithe,te jetoja enderrat e mia;ato te vertetat jo ato qe nena dhe babai ime kane thurur per mua.
Sa do te doja te isha e lire te beja zgjedhjet e mia dhe te mos varesha nga askush.
Nuk me intereson nje jete luksi e mbushur me gjithe te mirat.Dua nje jete te thjeshte me nje person qe e dua dhe me do,Ku qendron e keqja ketu?
Ne fund te fundit nje jete kemi dreqi ta marte dhe nuk dua ta shperdoroj kot.Zbrita poshte ne dhomen ku sterviten badigardet tone.
Hyra ne ate dhome ku mora puthjen time te pare.Kujtime qe kur nuk dote vdesin,por do te jetojne me mua pergjithmone.Sa dua te mos largohem qe ketu,nga kjo dhome.Me kujtohet ende Alex me kujtohet sa e dobet kam qene qe e kam dashur dhe e dua qe e kam lene te me puthi si pa te keq.
Po e dini cfare ketu eshte momenti kur une them mjaft.
Nuk do lejoj asnje te kontrolloj jeten time do bej ate qe dua dhe kur te dua.Do ti shijoj kete vit te fundit dhe te perjetoj gjera te reja.Une sjam ndryshe nga te tjeret ne fund te fundit.
Po te gjithe jemi te vecante ne menyren tone po kemi nje gje te perbashket.Te gjithe duam te jemi te lumtur dhe kjo eshte Ajo qe Dua te bej tani eshte te arrij lumturine.Njerez te ndryshem kane opinione te ndryshem.
Me qofte se pyesni nje te uritur se cfare e Ben te lumtur ai do te thoje ushqimi,nje I pastrehe do te thoshte nje shtepi dhe nje I vetmuar do te donte nje perqafaqim.Epo une hyj ne kategorine e fundit.Do ta doja me te vertete nje perqafim tani,mos po kerkoj shume.Ndoshta po,por te gjithe e bejme.
Shkova perseri ne dhomen time,kishte kaluar ora 5.Fjeta.Bera nje gjume pa enderra nje gjum bosh kur ra zilja e telefonit.
"Mirmengjes sheqerk" tha nje ze.ohh dreq po ky nga e mori numrin tim
Ja dhe pjesa e fundit per sot Epo shpresoj shume qe tje pelqej dhe jukerkoj falje per gabimet drejtshkrimore,mesuesja ime e gjuhes do te ishte krenare qe e shkruajta vete gjithe ate fjale te gjate😂😂😂
Naten e mir miq shihemi neser dhe mos harroni te me votoni nese ju pelqen historia.Loveeee youuu
VOCÊ ESTÁ LENDO
Me trego sa me do
Ficção AdolescenteHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur