"Ti duhet te me ndihmosh me sezben" dhe bera sikur po lutesha."Ai eshte ne kete shtepi"
"Kush eshte ne ket shtepi" tha me nje ton ironik
" He tani mos ma bej me te veshtrire se c'eshte. Po mundohem te shpreh ndjenjat une ketu" I tash gjasme me nje futyre te merzitur. E dija qe ajo donte vetem te me provokonte. Eshte shume e poshter por une e vleresoj per kete qe eshte dhe jam e lumtur qe nuk shtiret si dikush tjeter.
"Me fal me fal vazhdo shprehu" dhe tundi dore nja dy here.
Mora nje astik dhe e hodha ne fytyren e saj.
"E poshter. Po vazhdoj atje ku e lash sepse nje e pacipe me nderpreu rrefimin tim per Justin"
Vura duart perpara gojes kur e kuptova se cfare thash. Oh zot iku tere ajo pune e gjate qe I rash anes e anes per tja shpjeguar. Bravo Ilva e madhe je per zotin e madhe fare ndoshta me e madhe se gjenitalet e nje burri.
Ajo hapi gojen aq shume dhe u hodh lart e poshte mbi krevat si nje femije I Vogel.
"Ilva do Justin, Ilva do justin. Ata do te martohen bashk lalalalala dhe do na cajne koken me historite e tyre lalallalalallala"
Fillova te qeshja si e cmendur nga fjalet e saj edhe pse me erdhi pak turp,pak pak fare po nje te Vogel fare.
"Ej mos bej keshtu" I thash asaj. Ajo ndaloi dhe rrembeu nje jastik dhe ma perplasi ne fytyre.
"Si keshtu mos te bej dhe filloi te me gjuante prap.
" Ska te pafajshem ne kete loje per 2" I thash dhe Mora nje jastik per vet edhe ja hodha asaj. Pa e kuptuar edhe vete kishte filluar nje lufte pergjakshme jastikesh.
Dera u hap dhunshem. Justin hyri brenda. Oh zot sa seksi dukej
Ne ato caste zemra ime kaperceu nje rrahje. Me dukej sikur nata e frikes sapo mbaroi dhe dielli ndricoi gjithe dhomen. Ai kishte hequr syzet dhe Kjo gje me dha shprese,sepse tani do ja shikoj shprehine e fytyres.
Po e veshtroja edhe njehere nga koka te kembet. Me mire me coni ne ferr bashke me te sesa ne parajse vetem. Jua siguroj qe do ja vlente cdo gje per kete djale seksi qe kam para syve. Me vjen ta ha te gjithin si nje bon bon ose ta lepij si nje lepirse.
Po behem pak perverse tani por kur jam afer tij nuk mund ti ndaloj vershimet e ujvares se mendimeve te keqe.
Eshte sikur mendjen time e ka pushtuar ai dhe nuk ka ndermend te largohet se shpejti.
Mund te rri ta shikoj tere diten. Kraharori I formuar dhe muskujt e abdominaleve me kane lene pa fjale. Arrihen te dallohen sepse ai ka veshur nje bluze te zeze qe I rri pas trupit. Duket kaq I bukur.
The God of beauty do ta quaj. E meriton kete emer dhe shume me shume si keta jam shume e bindur.
Ai me kapi duke u veshtruar. Nxehtesia ne faqet e mia shpertheu le ta themi sepse ato ishin bere sikur kishim ndezur zjarr.
Por nuk I hoqa syte nga syte e tij. Pa e kuptuar kishte filluar nje beteje e heshtur veshtrimesh.
Tani ai po me veshtronte.
Dreqi ta haje!!
Pse nuk vesha nje veshje per te qene. Po duhej te vishja keto xhinkse te dala mode dhe kete bluzen me stampim qe thote "Fuck you bitch" hahaha besoj se e mori vesh mesimin e dites.
MOS SHIKO GJOKSIN E ILVES
Ose jo ti shikoje po Jo te tjeret. Cpo them keshtu spo e marr vesh as vete jam shume konfuze,e trazuar dhe e heshtur nga jashte e kam fjalen. Oh zot oh zot po sikur ta puthja tani cfare do ndodhte??
Mund ta imagjinoje puthjen tone te pare sebashku. Ne enderrat e mija e kam puthur gjithmone por tani qe e kam perballe a do mund ta puth?
A do kem aq guxim??
Cpo them ndoshta ai nuk mendon fare per mua ose me njeh thjesht si shoqen e Zoit.
Nje shoqe te pafajshme dhe naive si vete Zoi. OMG ky djale do me vrasi ndonje dite.
Me pelqen menyra se si ai po me veshtron. Me ben te ndihem sikur une te isha e vetmja per te. Por e di qe nuk eshte e vertete,sepse gjithe ata muskuj nuk behen kot.
Le te filloj zbatimi I operacionit "Puthja e shumepritur"
Hapi 1: Bej sikur te bie te fiket.
Hapi 2: Bjer afer atij se po rash ne toke do thyej prapanica pastaj.
Hapi 3: Shikoje ne sy deri sa ai ta heqi vete shikimin I pari.
Hapi 4: Ne qofte se hapi 3 funksionon puthe ate pa u menduar dy here.
Dhe vura ne zbatim planin tim gjenial I thencin
Vura doren ne koke dhe fillova te levizja nga njera ane dhe tjetra qe te afrohesha me ate. Hapi I pare u krye me sukses.
Sapo u sigurova qe vendi Ku do te bija ishte ne krahet e tij dhe jo ne dyshemen e ftohte u leshova mbi krahet e tij.
Ai me kapi dhe po therriste" Znjsh Ilva, znjsh Ilva.
Nuk mund te thoshe o shpirt I Vogel ose zemra ime ti me zhgenjeve tani e meriton nje ndeshkim te vogel.
Zoi u tmerrua shume.
Ajo nuk e kuptoiqe ishte thjeshtnje loje e luajtur mjeshterisht nga une.Ajo tha qe do te shkonte te merte alkol qe te ma vinte tek hundet qe te zgjohesha. Ne nrregull tani eshte shanci me I mire per te permbushur hapin e 3-te.
Hapa syte me ngadale sikur po zgjohesha nga gjumi I bukurise.
Dhe nuk pi ja shqisja syte asnje menyre.Ai me kishte shtrire ne krevat dhe ishte afer meje. Kur me paska vene ne krevat ky se paskam ndjere fare.
Gjithsesi dhe hapi 3 u potesua vazhdojme me te 4-tin.
U ngrita rrethova duart rreth qafes se tij dhe putha.
•~•~•~••~•~•~••~•~••~•~•~•~••~•~•~•~••~•~•~
Haha nje tj update i hope you like it 😉
YOU ARE READING
Me trego sa me do
Teen FictionHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur