kapitulli 5

1.1K 90 5
                                    

Keshtu ishte Zoi kur hyri ne palester

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keshtu ishte Zoi kur hyri ne palester ...what a sexy girl 😏😏
~•~•~••~••~•~••~•~••~•~••~•~••~••~•~•~••~•~•~•••~•~••~•~••~•~•~•~•~•

Vajzat me admironin ndersa djemt me respektonin.Dreqin kam kaq vite qe perpiqem te jem e padukshme dhe gjithcka u prish nga nje gabim i vogel .Besoj se nuk kam te ardhme ne boten e spiunazhit .Ricin nuk e pashe  me por me pas Mora vesh qe ai eshte perjashtuar.Me mire per ate sepse kisha qef tia shkulja te gjitha dhembet qe kishte ne goje.Gjithashtu dhe une mora nje denim te vogel,por i parendesishem nejse.

Isha shtrire ne krevatin tim dhe nuk e di se si por pas dy sekondash e gjeta veten ne dhomen ku sterviten bodyguardat .Ka shum pajisje aty qe shumicen prej tyre nuk e njoh .Ishte si nje pune ringu ,thas boksi,shtanga gjithandej dhe ishte dhe nje pajisje qe perdoret per karate.S'jam kaq e mireinformuar per keto gjera .Nuk eshte se volejbolli dhe mesimet te lene kohe te lire plus qe romanet jane sport me vete.

Sapo hyra Brenda pash Alexin duke u ndeshur ne ring me Tomasin nje tjeter bodigard .Pjesa e siperme e tij ishte komplet e zhveshur (e kam fjalen per Alexin ktu ok).
Dreqin ai qenka sexy si vete djalli ,si kam qene kaq e verber.Po sigurisht edhe vajzat kishin arsyet e tyre qe e ndiqnin ashtu .

Te gjithe po me shikonin mua tani .Marjo erdhi drejt meje dhe me pyeti se cfare deshiroja por e injorova ,shkova drejt ringut,i dola para Alexit dhe i thash"Me meso si te ndeshem"

ALEX POV

E pash ate teksa hyri brenda ne palester .Zemra filloi te me rrihte Si e cmendur .Ajo eshte kaq e bukur .Dukej si nje perendesh .Nuk e di pse ajo ka kete efekt mbi mua .E kam dashur qe ne momentin e pare qe kam hyr ne kete shtepi.Ajo ishte vetem 14 vjece por bukuria e saj nuk mund te krahasohej me asnjeren .Ajo eshte absolutisht e mrekullushme .E desha qe ne momentin e pare qe e pash dhe akoma e dua .Zoti e di se Sa shume e deshiroj ,por une e di vendin tim .Ajo eshte e ndaluar per mua .Zemra filloi te me rrihte me shpejt kur ajo qendroi para meje.

"Me meso se Si te ndeshem "tha .

"Znjsh ju nuk duhet te ishit ketu "

"Si ketu ?!Ketu eshte shtepia ime  dhe ti po me thua qe nuk kam te drejt te shkel ne cdo dhome "

"Nuk besoj se me degjuat se cfare thash ,e kisha f..."por ajo me nderpreu duke ngritur doren .

"Alex une spo kerkoj lejen tende une po te urdheroj !"Dreq sa e pelqej kur ajo ben rolin e pronares .

"E di babai juaj rreth kesaj ceshtjeje?"

"Ti je i imi apo jo?!Ti do besh cte them une ."Nje zot e di se sa dua te jem i joti Zoi ,por ne nuk mund te jemi bashke edhe pse nuk e di se si po e ndaloj veten te te shtrij ne toke ne keto momente dhe te degjoj te berrtasesh emrin tim nga kenaqesia .

"Ne qofte se kjo eshte ajo qe ju deshironi , atehere ashtu qofte ."😏

~•~••~•~••~•~••~•~••~••~•~••~•~••~•~•~••~•~••~•~••~•~•~••~•~••~•~•~••shpresoj tju pelqej ,votoni ,komentoni, a lot of kisses for you my friends.

Me trego sa me doWhere stories live. Discover now