Kapitulli 28

776 68 4
                                    


Ilva POV

O zot I madh,une po puth Justin.
Fluturat shperthyen ne stomakun tim .Buzet e tij jane kaq te buta. Dua ti puth gjate gjithe dites ato buze.

Ai u habit ne fillim por tani po me puth mbrasht. Dua te them ai me pelqen apo jo.

Epo ti nuk mund ta puthesh nje person mbrapsht ne qofte se nuk ndjen per te. Edhe sikur pak te me pelqej nuk e kam problem thjesht dua ate.

Ai duhet te me pelqeje mua apo Jo?

U ula ne prehrin e tij pa I ndare buzet as edhe nje sekond dhe futa duart ne floket e tij.

Besoj se I pelqeu Kjo gje sepse po me puth me dhunshem tani.

Poooooo bonus!!!

Lashe buzet e tij dhe putha qafen e tij. Ai leshoi nje pasthirrme te vogel.
Nuk dua te ndaloj tani.

"Justin shiko e prura a...."  I ra nga Dora shishja e alkolit gje qe shkaktoi ndarjen tone te menjehershme.

Faleminderit shume Zoi ta kam borxh.

Nuk mund te vije pak me vone si pershrmbull neser. Ose pas nje jave. O si thua me mire pas nje viti.

Po tani cfare do te Bej une?

Justin u ngrit menjehere dhe un prapanica ime u shuk ne dysheme.
"Ouch" berrtita. Po une bera gjithe ate pune qe prapanica ime te shpetonte kurse tani me duket se u thye. Serjozisht po me dhemb shume.

Pashe drejt justinit dhe ai pa drejt meje, pastaj pa Zoin.

"Me falni zonjushe" dhe me ofroi doren e tij qe te ngrihesha.

Oh sa I mire qe je. Nje xhentellmen I vertete. Me ler te shtoj qe super hot oh mos te harroj zoti I perkryer.

"Une,une po shkoj te marre dicka per ta pastruar gjithe kete" dhe iku pothujase me vrap.

Tani eshte shanci im. Duhet ti them se si ndihem.

"Xhastin shiko" dhe Mora fryme thelle". Kjo nuk eshte e lehte keshtu qe degjo me vemendje. Dua qe te dish se ne castin e pare qe te pash kam rene ne dashuri me ty dhe zemra ime rreh si e cmendur kur jam prane teje. Toka me duket e kuqe sepse ndjej dashuri per ty. Qelli me duket sikur ndricon. Ndoshta mund te thuash qe jam e cuditshme,por keshtu ndihem une pas teje dhe fakti qe ti me.puthe mbrapsht do te thote shume per mua. Ndoshta ti me do? Ose nuk me do? Te lutem thuaj nje fjale. Sado te Vogel. Dua ta di nese ti me do,dua ta di nuk mund te jetoj me keshtu. Te lutem"

Dhe e pash me veshtrimin tim ngulites dhe njekohesisht duke bere syte si te qenit. E dija qe ai do te me jepte nje pergjigje. Une marre gjithmone ate qe dua.

"Te lutem thuaj nje fjale" ai ishte konfuz mesa duket e kam kapur te pa pergatitur,por une nuk mund te prisja me gjate duhet tja thoja,po vdisja perbrenda me veten me kuotoni apo jo

"Znjsh shikoni une nuk djej asgje per ju" foli me ne fund. Kjo duhet te jete nje lloj shakaje. Po kshu duhet te jete.

"Te lutem Justin mos e thuaj kete ti e di qe me do thelle thelle brenda vetes. Mos na e Moho te ardhmenqe e kemi bashke"

Kjo nuk mund te jete e vertete jo nuk dua ta besoj prandaj e pyeta edhe njehere

"Znjsh une po flas shume serjozisht,une nuk ju dua dhe nuk do te kete kurre nje pelqim mes nesh"

Ato tre fjale mu ngulen si thike ne zemer.

NUK  JU  DUA

Si mund te jetoj me veten une tani. Jo kjo duhet te jete ndonje gabim. Ne u puthem,une e ndjeva shkendijen. Ne jemi the destinuar te rrime se bashku. Nuk dua te dorezohem jo nuk dua.

"Si mund te mi thuash keto fjale ti ti me puthe mua" thash dhe lotet e pabindur filluan te rridhnin so ujvare.

"Me falni znjsh por ju me kapet pa mendje dhe ne fillim Ishte faji juaj ju me puthet"

"Po ti pse ma ktheve puthjen pse pse mu pergjigj" dhe fillova ate ngrija zerin. Ai ka guximin te tregohet kaq karagjoz.

"Jua thash njehere me kapet te papergatitur" dhe doli jasht duke perplasur deren fort.

Zoi erdhi aty e cuditur.
E perqafova fort dhe e lash veten te lire dhe lotet gjeten rrugen e tyre

Njerez erdha prap une🙋🙋
Mos menduat qe shpetuat kaq shpejt nga une jo sben vaki gjalle ne bote. Kjo eshte pjesa per sot qe ja dedikoj  nje lexuesi te rregullt te histories sime koti  matematikfizikkimi 😘😘 flm qe e lexon dhe smerzitesh love you

 

Kam frike te hap fb tani se do me kete shkruajtur Ilva me uroni fat te dal gjalle🙏🙏

Me trego sa me doWhere stories live. Discover now