Zoi POVNdodhem ne shkolle.Eshte ora e fundit e mesimit dhe mesuesja e qytetarise na ka lene te bejme nje ese.Tema eshte"ku po shkojm me kaq shume ligesi "Ne fytyre mu ngjit nje bizeqeshje e dhimbshme.Dje mora vesh qe babai donte qe ne te Ishim bashk.
Ai as se kishte marre mundimin fare qe te me pyeste ne qofte se doja te lidhesha me te dhe besoj se nuk do ma kerkoje ndonjehere sepse kete detyre ja kane dhene Danielit, qe te behet I dashuri im.Nuk te mendoja kaq te ulet baba.
Kaq sa ti te sakrifikoje vajzen tende te vetme per nje fejese koti qe nuk ka per te ndodur kurre,jo sa te jem une gjalle.Danieli me mori dje ne dark pak me vone se kur ne u ndam dhe konfirmoi dyshimet e mia.
I ati I kishte kerkuar qe te lidhej me mua donte apo sdonte ai.Danieli me.tha qe e kishte kercenuar dhe ne fund ai kishte pranuar.Sa bote mizore.Njerzit japin dhe shpirtin e tyre per pak para.Kjo ishte shenja e fundit baba,kjo ishte e vetmja gje qe me duhej per te vene ne zbatim planin tim,tani ti nuk ke me nje vajze ,jo ate e humbe kur bere ate marveshje te felliqur dhe me shite per dy leke.
Do te bej qe te pendohesh qe me ke sjelle ne kete jete,qe nuk ka qene ndonjehere e imja,as kur mesova fjalen e pare,as kur hodha hapon e pare as diten time te pare te shkolles.E gjitha kishte te bente me ty dhe me faktin qe une sduhet asnjehere te ta ktheja fjalen dhe te isha konia jote e vogel dhe e dashur
Po ky eshte momenti kur une them mjaft me keto gjera.Nuk dua te jem me e nenshtruar,e humbur dhe mos tja di vleren e kesaj jete qe ti me ke ndaluar ta shijoj.Do ta shohesh I dashur baba do ta shohesh.
Pershendetje te dashur si keni kaluar?Une mir per vete.Jo si pasha po mir mos te qahemi kot po vetem plasem nga vapa hahah😅😅
Me thoni mendimin tuaj rreth historise dhe cmendoni se do te beje Zoi?!Ne qofte se ju pelqen historia mos harroni te votoni byeee
YOU ARE READING
Me trego sa me do
Teen FictionHeights Rank -#1 in teen faction #1 in possessive Jeni ndjere ndonjehere bosh sikur nuk I perkisni kesaj bote te mjere dhe mizore?Keshtu ndjehesh edhe Zoi por rrjedha e jetes beri qe ajo ta donte jeten si e cmendur