*Bilinmeyen Numara engelinizi kaldırdı.*
GeniusPlayboyBillioner:Oh.Az kalsın sonsuza dek telefonun başında çürüyüp gideceğimi sandım.
Bilinmeyen Numara: Beni bu kadar önemsediğini bilmiyordum?!
GeniusPlayboyBillioner: Ne?! Sen diyince farkettim.Ama çok saçma.
Bilinmeyen Numara: Saçma olan ne seni ahmak! Beni umursadığını düşünmen mi ?
GeniusPlayboyBillioner: Bu ani çıkışlarından kesinlikle kız olduğun anlaşılıyor.
Bilinmeyen Numara: Çağımızın dahisi Tony Stark yanıldı?!
GeniusPlayboyBillioner: Ne yoksa erkek misin?
Bilinmeyen Numara: Neden *homofobik* misin? Sende diğerleri gibi *hastalıklı* olduğumu mu düşünüyorsun?
GeniusPlayboyBillioner:Hayır.Öyle bi düşüncem yoktu.
Bilinmeyen Numara: Ben anlayacağımı anladım rahatsız ettiysem özür dilerim.Şimdi beni engelleyebilirsin.
*Bilinmeyen Numara çevrimdışı.*
GeniusPlayboyBillioner: Oh Tanrım! Yine mi ?
(Mesajınız iletilemedi.Mesajınız kullanıcı çevrimiçi olduğunda gözükecektir.)
GeniusPlayboyBillioner: Ah.Yapma ama. Tamam özür dilerim.
(Mesajınız iletilemedi.Mesajınız kullanıcı çevrimiçi olduğunda gözükecektir.)
---------------------
Steve neden bu adamı bu kadar umursuyordu ki? Sonuçta bir iddiaydı bu değil mi? Esmer adamdan etkilenmemişti.Ona aşık taklidi yaparak aşık etmek daha kolayına gittiği için ona aşıkmış gibi sözler yazarak başlamıştı ama Steve o adamında bir kalbi olduğunu unutuyordu.O da insandı sonuçta.
O kendine aşık edip bırakıp gidecek miydi? Hayır.Bi insanın duyguları bu kadar ucuz olmamalıydı.Telefonunu eline aldı ve ona bunun bir iddia olduğunu söylemek istedi.
Yazdı...Yazdı...Geri sildi.Bu çok mantıksızdı.Kalbi kırılmasın derken onu 1000 parçaya bölebilirdi. Telefonunu kapattı ve yatağına uzandı.Kendini uykuya esir etti.
Yine aynı rüyaydı bu.O adamla sokakta karşılaşıyordu ve yüzünü göremeden uyanıyordu.Bu günlerde klasik haline gelmişti.Kendini kötü hissettiğinde hep o esmer adama mesaj atıyordu.
İçinde tarif edilemeyecek bir his oluşuyordu ve tüm üzüntüsü geçiyordu.Bu adam Steve'e iyi geliyordu.Hemde çok iyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡
FanfictionYavaşça yürüyorum.Benimle konuşan adamın yüzünü görmek için. Sana kavuşmamı engelliyor Tony. Bedenimi sürüklüyorum.Tek isteğim şu silahı alıp sana kavuşmak. Adamın söylediği şey yankılanıyor beynimde. "Silahımın bende kalması daha uygun olur." Ama b...