Takım omuz omuza verdi.Herkese 2'şer adam Steve'e tek yani Bucky kalacaktı.Nathasha adamın birine çok cihazı attı ve birinin de boğazına ip gerdirdi ve adamı boğdu.
Şok cihazından kurtulan adam Nathashaya rastgele yumruklar sallamaya başladı Tony adamın açık olan bacaklarının arasından kaydı ve kayarken kasıklarına tekme atmayıda ihmal etmedi.Adam biraz uğunduktan sonra tekrar ayağa kalktı ve bu sefer Nathasha adamın suratına bir yumruk geçirdi ve adam bayılarak yere yığıldı.
Nathasha:Hadi beyler bu ne yavaşlık?
Hulk:Hoooooaaaaaaaa.Huuuuuullllkkkk Smaaaaaasssshhhh.
Hulk koluna yapışan adamı farketti.Kolunu salladı ve adamı yan taraftaki binaya fırlattı.Adamın uçtuğu yerden kırılan cam sesleri kulaklarını doldurmuştu.
Hulk tepede duran bir adamın kendine ateş ettiğini farketti.Adam Hulkun geldiğini fsrkedince silahı atıp kaçmaya çalıştı ama Hulk uzunca zıplayarak tek hamlede adamın yanına gelmişti.Neyle uğraştıklarını bilmiyorlardı.Hulk adamı bacaklarından kaldırıp 3-5 kez yere vurdu.Adamın öldüğüne kanaat getirdi ve bir de adamın karnına ayağını bastı.
Hulk:Hulkkk Smashing.
İki adamı öldürmek Clint için zor olacaktı.Çünkü elinde ok&yay vardı ve adamların ellerinde son model silahlar vardı ve donanımlıydılar.-Tony silah üretmeyi bırakınca çakallar çoğaldı snznznsn-
Clint kendine doğru doğrultulmuş silahı gördü.Takla atarak bir ağacın arkasına geçti ve merminin ağaca saplandığını hissetti.Clint hamle yapmadan önce adamın hareketlerini inceledi.
Bir açık bulduğunda yerinden çıktı ve oku doğrulttu.Haznesine koyduğu iki okta isabet etmişti.Bu adam bunu nasıl yapıyor aq.Elli tane ok atuyor hepsi isabet ediyor.Oklar adamların olmayan beyinlerini dağıtıp geçti.
Daha neyle uğraştıklarını bilmiyorlardı bile.
Sadece onlar tam donanımlı değildi sonuçta.Bunlarda Avengerstı boru değil len mq. (Keko ben)
Sıra Thora geldi.Thor çekici sallayıp ikisinide şimşek çaktırdı.Bu Thor için çok kolay olmuştu.
Tony yükseldi.Zırhın kol kısmındaki altın-titanyum alaşımı metal yukarı kalktı ve adamlar ateşlenmek üzere duran füzeyi farkettiler tam kaçacakları sırada Tony füzeyi ateşledi ve füze adamların yanında patlayıp ikisinide havaya uçurdu.
Tony son adamı da öldürdü ve sadece Bucky kalmıştı.Takımdaki hiç kimse Buckye saldırmak istemiyordu ama Bucky ilginç bir şekilde onlara saldırıyordu.
Steve ne kadar ona vurmak istemesede Buckyi altına aldı ve yumruklamaya başladı.Steve yumruklarken aynı zamanda sorular soruyordu.
Steve:Neden?
Bucky:Neden mi?
Diyerek kahkaha attı.
Bucky:İnsanlara değer vermenin bir işe yaramadığını öğrendim.
Diyerek göz kırptı ve sırıttı.
Steve bir yumruk daha attı ve üzerinden kalktı.
Steve:Yaşananların hatrına gitmene izin veriyorum.Bir dahaki sefere affetmeyeceğimi bil.
Bucky Steveden kolunu kurtardı ve tam gidecekken:
Steve:Bir dakika.
Bucky Steve'e döndü ve güzel şeyler söylemesini bekledi ama Steve Buckynin yüzüne bir yumruk geçirdi.
Steve:Bu Tonye vurduğun içindi.
Bucky yüzündeki kanları ve ağzına gelen demirimsi tadı tükürdü.
Bucky:Bir gün o çok sevdiğin Tonyciğinin canını alacağım.Senin elinden de hiçbir şey gelmeyecek.Gözlerinin önünde sevdiğini öldüreceğim.
Tıpkı seni kendi içimde öldürdüğüm gibi.Senin duygularının ve hayatının anlamının katili olacağım. Bu günü bir yere yaz Steve.Çünkü geri döneceğim.O zaman daha acımasız olacağım sana bile...
Bucky döndü ve yürümeye başladı.Yürüdüğü sırada bir şeyler mırıldanıyordu.
Bucky:Sevdiğini gözlerinin önünde öldürmek ne demek o zaman anlayacaksın.Acı çekerek bağırmanı keyifle izleyeceğim Steve.Senden ruhunu alacağım.Ruhsuz bir insan nasıldır bilir misin? Yürüyen ölüdür.
Sen yürüyemeyeceksin bile.Nefesin kesilecek.Yaşamanın anlamı kalmayacak.Her intihara meyil ettiğinde gelip seni kurtaracağım ve ölmene asla izin vermeyeceğim.Sana o zevki yaşatmayacağım.Öteki dünyada bile buluşturmayacağım sizi.
Bende senin gibiyim Steve.Ben gibi nasıl olunur anlayacaksın.O zaman anlayacaksın.
Aşkınızın katili olacağım.Bekle Steve.Bekle.Çünkü geri geleceğim.
Diyerek gözden kayboldu.
Nathasha,Clint,Thor ve Tony eli boş dönen Steve'e bakakaldılar.Az önce Buckyi yumrukluyordu ne ara kaçmıştı bu lanet herif?
Steve yaptığı yüzünden arkadaşlarına ihanet ediyormuş gibi hissetsede arkadaşlarına durumu belli etmemişti.
Nathasha:Az önce adamı yumrukluyordun nasıl oldu da elinden kaçtı Steve?Böyle bir şeyin mümkün olabileceğini düşünmüyorduk.Hiçbirimizde.
Clint:Seninle onca savaşa,dövüşe girdik ama hiçbiri elinden kurtulamamıştı.
Steve:Bir an dikkatim dağıldı.Tonyi öldüreceğini ve beni de Tonyi ölürken izleyeceğimi söyledi.İntihar etsem bile gelip kurtaacakmış.Öteki dünyada bile kavuşmamıza engel olacakmış.
Bruce:Öyleyse bu ciddi bir iş.Bucky artık bildiğimiz Bucky değil.Artık o düşmanımız.
Tony Stevein ne yaptığını ve neden yaptığını anlamıştı.Böylesi onlar için daha iyi olmuştu çünkü daha sonra arkadaşını tutukladığı için vicdan azabı çekecekti.Hatta belkide rüyalarına bile girerdi.
Herkes etrafında baygın şekilde yatan adamlara baktı. Hepsinin boynunda kırmızı bir ışık vardı ve yanıp yanıp sönüyordu.Hepsi durumu anlamış olacakki herkes aynı anda 'bomba var' diye bağırmıştı.
Tony Stevei kolunun altına aldı ve hemen uçuşa geçti.
Hulk anında yeşilleşti ve Nathashayı kucağına alıp zıpladı.
Thor çekicini salladı ve Clinti kolunun altına alıp çekici gökyüzüne doğrultup uçtu.
Onlar yükselirken bombaların yerleştirildiği adamlar patlamıştı.
Hepsi belirli bir yere indiler.Tonynin takım için yaptırdığı yere.
NickFury:Her neyle karşı karşıyaysak büyük bir şey bu.Ajan Buckyi kendi safına çekebildiğine göre büyük bir örgüt olmalı.Ajanlarımız Hydranın geri döndüğü hakkında tedirgin.
Bir sonraki göreve kadar kimse üsten çıkmıyor ve tesisin güvenlik önlemleri artırılıyor.
Bu ciddi bir iş.Hadi işe koyulun ve düşman hakkında bilgi toplayın.
•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●°
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡
ФанфикYavaşça yürüyorum.Benimle konuşan adamın yüzünü görmek için. Sana kavuşmamı engelliyor Tony. Bedenimi sürüklüyorum.Tek isteğim şu silahı alıp sana kavuşmak. Adamın söylediği şey yankılanıyor beynimde. "Silahımın bende kalması daha uygun olur." Ama b...