Multide sülalesi raad bir adet Tony.
GeniusPlayboyBillioner:Ciddi miydin?
Steve:Hangi konuda?
GeniusPlayboyBillioner:Beni benden fazla tanıdığın konusunda.
Steve:Evet , oldukça.
GeniusPlayboyBillioner:Mesela?
Steve:Çayını şekersiz içtiğini, en sevdiğin rengin mavi olduğunu,o çok sevdiğin sarı kırmızı çizgili kravatını,mavi takım elbiseni, orkide seven ve evinde çiçek dikip sulayan nadir erkeklerden olduğunu, boyasız ayakkabı giymediğini ve çok güzel güldüğünü biliyorum.Ve şu her sabah gazetesi okuma klasiğinde beni sana daha çok yönlendiriyor.Meğer ne çok şey biliyorum değil mi?
1 haftada bunları nasıl öğrenebildim? Çünkü seni umursuyorum Tony.Normalde ben evinden dışarı adımını atmayan Nathasha'nın tabiriyle Asosyal bir inektim ama beni sen değiştirdin. Seni gördüğüm ilk gün sende farklı bir şey olduğunu anlamıştım.
Seni sevdim Tony.Hemde çok.Belki gay değilsindir.Belki bu tür sohbetlerden hoşlanmıyorsundur ama ben beklerim.Gerekirse ömrümün sonuna kadar beni sevmeni beklerim.Seni düşünmediğimi zannedebilirsin.Bu yaptıklarım çok saçma gelebilir ama ben seni daha önce o sürtükten ayırabilirdim.Yapmadım.
Senin üzüleceğini biliyordum.Sen onlayken mutluydun. Seni mutlu edemezsem diye düşündüm.Yüzyüze gelip konuşamadım seninle.Şimdi bana diyebilirsin beni düşünüyordun madem de niye üzerime iddiaya girdin diye.Inan onu bende bilmiyorum.Bemim tek bildiğim seni hep sevecek olmam.
GeniusPlayboyBillioner:Hey bu bir veda konuşması mı?
*Kullanıcı çevrimdışı.Mesajınız çevrimiçi olduğunda gözükecektir*
GeniusPlayboyBillioner:Ne yaptım şimdi ben ?
*Kullanıcı çevrimdışı.Mesajınız çevrimiçi olduğunda gözükecektir*
-----------------
TonyStark:Nathaniel bir şeyler oldu.Steve aşkını itiraf edip , veda konuşması yapıp gitti.Ne söylediğimi farkında değilim.Ne dedimde gitti.Aramalarıma ve mesajlarıma cevap vermiyor.Endişeleniyorum Nat. Benim yüzümden başına bir şey gelme düşüncesi beni yiyip bitiriyor.Başına bir iş gelirse ben ne yaparım Nat? Kimle dalga geçerim? Kimle uğraşırım?Bir şeyler yap.Gideceği yerleri tahmin ediyorsundur.Oralara gidelim.
Nathaniel:Sakin ol Tony.Buluruz elbet.Neden bu kadar endişelisinki.Pek umrunda olduğunu düşünmüyordum açıkçası.
TonyStark:Saçmalama Nathaniel tabiki umrumda.Çünkü...
Nathaniel:Çünkü ne?!Ayrıca bana Nathaniel demeyi kes Lanet olası.O erkek ismi.
TonyStark:Biliyorum.Erkek gibi kızsın sonuçta.
Nathaniel:Çünkü ne??!!
TonyStark:Çünkü ondan hoşlanıyorum seni ahmak.Anladığını biliyorum.Allahtan esmerim ve utandığımda kızarmıyorum.
Nathaniel:Biliyor musun? Steve utandığında kıpkırmızı olur.Tıpkı bir domates gibi.Birbirlerinize çok zıt karakterlersiniz ama nasıl bir arada olabiliyorsunuz anlamış değilim.Biri esmer biri sarışın.
Biri mavi gözlü biri kahverengi.Biri egoist biri mütevazı.Biri iri biri zayıf.Çok garip doğrusu.
TonyStark:Şunu kes ve Stevei ara!Hemen!
Nathaniel:Sakin ol !Yağmur yağdığında gittiği tek bir yer vardır.Uçurum gibi bir yer.Olduğumuz yere biraz uzak.Grand Canyondu sanırım.
TonyStark:Tanrım!Los Angelstan orası 8 saat sürer orası olduğuna emin misin?O kadar yolu ne için gidiyor ki bu ahmak?
Nathaniel:Senin için aptal.Senin hakkında her şeyi öğrenmek istedi.Seni umursadı.Ondan hoşlandığını söylemek için gittiği zamanı mı bekledin?
TonyStark:Bb-ben emin olmak istedim.
Nathaniel:Neyden?Birisini seviyorsan neyden şüphe duyarsın Tony? Sence ihtiyacın var mıydı emin olmaya.Neyse bunları artık ölünce mezarında söylersin.
TonyStark:Ne?!O kadar ciddi ne yaptım ki? Sadece beni nasıl bu kadar iyi tanıdığını sordum.
Nathaniel:Artık öğrenmiş oldun.İçin rahatlar umarım.
TonyStark:Bir şeyler yapmak için çaba sarfeder misin?Sevgilimi bulmam gerekiyor.
Nathaniel:Tamam Grand Canyon değil .
TonyStark:Şu lanet yeri söyle artık .
Nathaniel:Avengers binasının yakınlarında bir park var orda olmalı.
TonyStark:Benim yaptırdığım bina?!
Nathaniel:Seni ne kadar umursadığını anlamış oldun.Aslında o iddia işini bilerek ortaya ben atmıştım.Çünkü o gün senden etkilendiğini farkettim.Adeta gözleri parlıyordu.Ve onunla deneyebileceğinizi düşündüm.Demek ki yanlış düşünmemişim. Arkadaşlarla plan yaptık ve Stevede kabul etti.10 dolar için değil senin için...
TonyStark:Bunun acısını sonra alacağım ama şu an değil.Orası bana çok yakın hemen gitmeliyim.
*TonyStark çevrimdışı.*
Tony telefonunu , anahtarını ve üzerine bir ceket aldı ve hemen evden çıktı.Asansöre bindi ve aşağıya indi.Stevein tam olarak neye benzediğini bilmediği için parka göz gezdirmeye başladı.
Attığı fotoğraflara göre fiziğine uygun bir tek Şu sarışın vardı.O da çok çekici duruyordu.Tony bu anı aklına kazıdı ve hemen yanına gitti
Tonynin geldiğini gören Steve kendine çeki-düzen vermeye çalıştı.Geleceğini düşünmemişti.
Tony Steve sarıldı ve üzerindeki ceketi çıkartıp Stevein üzerine giydirdi.Çok üşümüştü.Tanrım burda böyle sırılsıklam olurken aklından ne geçiyordu ki? Aptal herif.Bunun hesabını sonra soracaktı.Koltuğunun altına girip götürmeye çalıştı ama bu adam neyle besleniyordu yahu?
Stevei güç bela evine taşıyan Tony üzerine bir battaniye örttü ve 2 fincan kahve yaptı.Steve kahve içmesine rağmen yapmurun verdiği yorgunlukla uykuya dalmıştı.Yol boyunca hiç konuşmamışlardı.
Tony kendini yatağında yatan sarışını izlerken buldu.Olağanüstü bir güzelliği vardı.Ve çok masum uyuyordu. Mesajlardaki çocuk bu değildi sanki.Alnına düşen bir perçem saçı kaldırdı ve saçını düzeltti.Saçları çok yumuşaktı.
Kusursuz bir çene yapısı vardı. Tony daha fazla etkilenmemek için Stevei izlemeyi bıraktı ve odasına doğru yürüdü.Yatağına uzandı ve içerde yatan sarışını düşündü.Ve uykuya daldı.
Hay Gayss bu bölüm bayağı uzun oldu.Yani tamı tamına 700 kelime.Şimdilik rekorumuz bu eminim ileride artacaktır.İçime sinen güzel bir bölüm oldu.Umarım sizde beğenirsiniz.Kendimize çok iyi bakın.İyi okumalar.😁😙💝💘
Los Angels ve Avengers kulesinin farklı yerlerde olduğunu biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡
FanficYavaşça yürüyorum.Benimle konuşan adamın yüzünü görmek için. Sana kavuşmamı engelliyor Tony. Bedenimi sürüklüyorum.Tek isteğim şu silahı alıp sana kavuşmak. Adamın söylediği şey yankılanıyor beynimde. "Silahımın bende kalması daha uygun olur." Ama b...