♤7.Bölüm♤

878 49 12
                                    

Bugün

Steviecik:Nat ben çok kötü bir şey yaptım.Kendime inanamıyorum. Nasıl böyle bir şey yapabilirim? O adamın da duyguları olduğunu nasıl unuturum ?Kendimi hiç affetmeyeceğim çok kötü bir hata yaptım ondan etkilendiğimi Söyleyemedim ve beni engelledi bana yardım et Nat.

NathashaRomanoff: sakin ol Steve!Ne yaptın? Ne söyledin? bu kadar kötü ne demiş olabilirsin?

Steviecik: Dayanamadım ve Onu kendime aşık etmek için bir iddiaya girdiğimi söyledim ve beni engelledi. engellemekte çok haklı. Tanrım! Nasıl yaparım böyle bir şey ?Aslında ona duygularımı açıklayacaktım. Açıkladım ama o görmedi .
Bir şeyler yap Natasha bana yardım et.

NathashaRomanoff: Tamam sakinleş Benim telefonumda kayıtlı olduğunu biliyorsun benim telefonumdan görüşebilirsin.

Steviecik: Seni de engellemesini istemem Nat.

NathashaRomanoff:Umarım.

Steviecik: Çok teşekkür ederim Nat.Bu iyiliğini unutmayacağım.

---------------------

Nathaniel: Tony bak özür dilerim. Öyle yazmamam gerekirdi ama bana izin verseydin Senden etkilendiğimi söyleyecektim.Evet senden etkileniyorum ama İddaa ile hiçbir alakası yok.Seni o gün barda gördüğüm gün içimde kıpır kıpır eden bir şeyler olduğunu fark ettim. Ben ilk defa böyle hissediyorum Gerçekten özür dilerim.Gitme Beni yalnız bırakma Tony affetmesende anlarım ama lütfen benimle konuşmayı kesme.

TonyStark: Nathasha neler oluyor?

Nathaniel: Nathasha değilim olmamı mı isterdin?

TonyStark:Kimsin?

Nathaniel: Böyle başlamıştı değil mi hikayemiz?

TonyStark: Hangi hikaye ? Şu beni kendine aşık etmeye çalışan ahmak mısın yoksa?Hakkında hiçbir şey bilmediğim.Adını dahil. Umrumda olmadığını belirtmek isterim.Neden bu kadar çaba sarf ettiğini de anlamış değilim. Önemsiz bir iddia için neden bu kadar uğraştınki?

Nathaniel: Peki neden bana bu kadar sitemlisin?

TonyStark: Bak kimsin bilmiyorum. Pek de umrumda değil ama adını dahi bilmediğim bir insanla konuşmak istemiyorum. Hele hele sevgilimden ayrılmışken.

Nathaniel:O sürtüğün seni haketmediğini söylemiştim.Seni yarı yolda bırakacağı belliydi.

TonyStark: Senin ondan kalır bir yanın yok ahmak! Sen de aynı şeyleri yaşattın bana.Hepinizden nefret ediyorum!

Nathaniel: Bak ben sana bunu ilişkimiz Yalanlar üzerine kurulmasın diye söyledim ve senden etkilendiğimi söylemek için.

TonyStark: Benden etkileniyor musun?

Nathaniel: Senden etkilenmiyorum seni ahmak sana aşığım.

TonyStark: Dostum benden buna inanmamı mı bekliyorsun?

Nathaniel: İnanmak zorundasın. Tamam senin şu oyununu oynayalım. Sen bana sorular sor ve ben cevap vereyim.

TonyStark: Bana resmini at.

Nathaniel: Bunun için engelimi kaldırman gerek.

TonyStark: Yalnızca yarım saatin var. kendini tanıtmak için.

----------------------

*GeniusPlayboyBillioner engelinizi kaldırdı.

Bilinmeyen Numara:Atıyorum.

*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin