Trudy jde s Anthonym, Terrym a Michalem na hodinu astronomie, když vtom potkají Ginny. Ta se nejprve patřičně přivítá s Michaelem a pak jim vyloží, kdy a kde se bude konat první hodina praktické obrany proti černé magii. Kvůli Terrymu a Michaelovi to musí zopakovat několikrát, ale Trudy si je jistá, že ví, kam mají jít.
"Dovedu je tam, neboj," usměje se na Ginny. Ta jí úsměv s úlevou oplatí a odběhne na svou hodinu.
Celý den se poté neskutečně vleče. Trudy je celá natěšená na první hodinu s Harrym, protože ji zajímá, jak bude probíhat a co se budou učit. Přece jen už chodí do Bradavic šestý rok, což je mimochodem o rok déle, než sem chodí Harry Potter, ale i tak je zvědavá, co ji může naučit nového.
Když má přijít osmá hodina večerní (tedy čas jejich srazu), vydají se Trudy, Anthony a Terry do sedmého patra. Tam je totiž Komnata nejvyšší potřeby - místo, kde mají lekce obrany proti černé magii probíhat. Již studenti pátého ročníku se mohou po chodbách školy pohybovat až do deváté hodiny večer, všichni tři se ovšem každou chvíli otáčejí, aby zkontrolovali, zda za nimi nejde Filch nebo Umbridgeová.
Po mnoha ohlédnutích jsou konečně na místě - u úseku holé zdi naproti gobelínu s trolly a Barnabášem Blouznivým v sedmém patře. Ginny je přesně poučila o tom, jak se mají do komnaty dostat a tak se řídí podle jejích rad. Třikrát projdou kolem zdi a mezitím myslí na místo, kde by mohli obranu proti černé magii trénovat .
"Páni," zvolá po třetím přejití Terry. Ve zdi se totiž objeví dveře. Anthony za ně ihned vezme, snad s představou, že za malou chvíli zmizí, a všichni tři vejdou dovnitř. S obdivem otevřou pusu a zírají do komnaty. Ani jeden z nich tu ještě nikdy nebyl. Je tu mnoho neznámých přístrojů, regály s jistě velmi zajímavými knihami a na zemi pohodlné polštáře místo židlí. Komnata je obrovská a skoro nikdo o ní až doposud ani neslyšel. Trudy si sedne na jeden z polštářů a rozhlíží se kolem. Je okouzlená tou spoustou knih i zajímavých přístrojů (má pocit, že jeden z nich se nazývá lotroskop). Chlapci ji následují na zem a sednou si na dva polštáře těsně před ní.
Když se shromáždí všichni, jejichž jména jsou na Hermionině pergamenu, schůzka začne. Nejprve se slova chopí Hermiona, která navrhne, aby mělo jejich uskupení nějaké jméno. Nějaké zašifrované, ale v podobě, ve které by ho znali jen oni, všeříkající.
"Co třeba BA? Jako Branná aliance?" napadne Cho Changovou. Ta holka nemá špatné nápady, pomyslí si Trudy.
"A nebo Brumbálova armáda!" vypískne Ginny. Její nápad strhne velkou diskuzi, ale nakonec je přijat. Hermiona napíše název na pergamen se seznamem jmen a ten připíchne na stěnu komnaty. Poté konečně začne trénink.
"Tak, rozdělte se do dvojic a nejprve zkusíme odzbrojovací kouzlo. Expelliarmus," začne Harry.
"Ty si myslíš, že nám Expelliarmus proti Ty-víš-komu pomůže?" obrátí se na něj Zachariáš Smith.
"Mě tohle kouzlo zachránilo v červnu život," prohlásí chladně Harry. Zachariáš na něj civí s otevřenými ústy, ale už nic nenamítá.
Trudy vytvoří dvojici s Padmou Patilovou. Moc dobře se s ní nezná, ale už kolikrát si spolu v havraspárské společenské místnosti povídali. Trudy velmi zaujalo, že její dvojče - Parvati - bylo přiděleno do Nebelvíru.
"Tak můžeme?" ptá se Padma.
"Buď na mě hodná," říká Trudy s úsměvem.
"Dobře. Expelliarmus!" vykřikne Padma, ale Trudy svírá hůlku pevně ve své levé ruce. Jen ji malá tlaková vlna trochu odstrčí dozadu.
"Páni, tohle mi moc nejde," svěsí hlavu Padma."
"Vždyť to byl teprve první pokus," připraví si hůlku. "Expelliarmus." Tlaková vlna Trudyina kouzla odhodí Padmu dozadu, až klopýtne a spadne na zem.
"U Merlinových vousů! Moc se omlouvám!" vykřikne Trudy a spěchá Padmě pomoct zvednout se.
"To je v pořádku," směje se. Vtom uslyší píšťalku. Harry na chvíli přeruší cvičení a po prohlášení, že ještě mají co zlepšovat, pokračují.
Trudy i Padma vyzkouší odzbrojovací kouzlo mnohokrát a ke konci hodiny jim "hůlky z rukou jen létají". Když je hodina u konce, lépe řečeno deset minut po konci, všichni si urychleně sbalí své věci a po skupinkách se rozejdou do svých ložnic.
Trudy i jejím dvou nejlepším kamarádům se hodina praktické obrany proti černé magii moc líbila. Celou cestu do havraspárské věže si šeptem sdělují, jak se jim dařilo odzbrojit protivníka. Když dorazí do společenské místnosti, sednou si do křesel a ještě hodnou chvíli si povídají. Socha Roweny z Havraspáru na ně shlíží ze svého podstavce a určitě by ji těšilo, že studenti její koleje, projevili takový zájem o mimoškolní lekce obrany proti černé magii.
Po chvíli dorazí i Cho s Mariettou a Michaelem a přisednou si k nim. Marietta po pár minutách otráveně odkráčí do ložnice, ale ostatních pět tam sedí ještě hodnou chvíli.
"Myslím, že už půjdu spát," prohlásí do ticha Trudy. Když se podívá na ostatní, vidí, že není sama, kdo skoro spí. Anthony vzbudí Terryho a spolu s Michaelem jdou do chlapecké ložnice. Trudy zvedne na zemi sedící Cho a odeberou se do ložnic dívčích.
"Víš," začne v polospánku Cho, "Mariettu jsem sice donutila na ty lekce chodit, ale s tebou se o tom povídá daleko lépe." Zívne si.
"Lumos," řekne šeptem Trudy a její hůlka se rozsvítí. Pomůže Cho do její postele s baldachýnem barvy královské modři a pak se dovrávorá i do své. Sundá si hábit, vklouzne pod peřinu a na noční stolek odloží brýle. "Nox," šeptne ještě a usne s úsměvem na tváři.
ČTEŠ
Svět J. K. Rowling rukou jiného autora
FanficJak jistě víte, svět J. K. Rowling je svět Harryho Pottera a ten já jsem měla vždy velmi ráda. Začínala jsem u filmů a až ve svých sedmnácti letech jsem přečetla i celou knižní sérii. A právě během onoho čtení se mi začal v hlavě rodit příběh... Nen...