9. Just friends

616 39 4
                                    

Makaan puoliksi jonkun lämpimän päällä, joka kohoilee tasaisesti ylös ja alas. Raotan hieman silmiäni, ja tajuan makaavani Victorin ylävartalon päällä. Hymyilen hieman katsellessani nukkuvaa miestä, ja koitan muistella eilisen illan tapahtumia. Lopulta päädyn siihen tulokseen, että olimme vain nukahtaneet sängylleni, eikä sen kummempaa ollut tapahtunut. Ja hyvä niin, en halua edetä liian nopeasti. Vaikka toisaalta, me olemme edenneet aika nopeasti. Todella nopeasti ottaen huomioon etten ole ollut tässä sisäoppilaitoksessa viikkoakaan. Sä tuut niin satuttaa ittes vielä, ääni pääni sisällä sanoo, mutta jostain syystä en välitä.

Kutitan hieman Victorin kaulaa, ja pian tuo mumiseekin jotain epämääräistä. Painan pienen suudelman hänen huulilleen, jolloin hän avaa silmänsä haukotellen.

"Voisit toimia ikuisesti mun herätyksenä." Mies mumisee ja virnistän.

"Mitä maksat?" Vastaan tuolle ja hän naurahtaa.

"Kuun ja taivaan." Victor vastaa ja hymyilen hänelle. Pörrötän hänen tummanruskeita hiuksiaan.

"Hei c'mon älä sotke mun hiuksii!" Tuo huudahtaa nauraen ja pörröttää vuorostaan omiani. Kiljaisen pienesti ja mies painaa suudelman otsaani. Virnistän ja nousen seisomaan kylmälle lattialle. Kävelen vaatekaapilleni ja katson sen sisältöä.

"Fuck." Lausahdan sulkien vaatekaapin ja hypäten takaisin sängylle Victorin viereen.

"Mitäs nyt?"

"Mulla ei oo vaatteita täks päiväks, noi yhet on likasii ja sit tuol on toi yks Charlotten paita joka on kyl nii paljastava et sitä en pue."

"Nooo...oisin halunnu nähä sut siinä. Mut voin antaa sulle jotkut vaatteet jos haluut." Victor virnistää minun naurahtaessa.

"Sovittu." Hymähdän.

•••

Päälläni on Victorin musta minulle liian iso huppari, valkoiset sukat sekä harmaat collegehousut.

"No miltä näytän?" Katson Victoria kysyvästi ja tuo virnistää.

"Naaawww, cute" Mies vastaa. Hymähdän ja kävelen vessaan pesemään kasvoni ja harjaamaan hiukseni. Laitan hiukseni korkealle ponnarille ja kävelen takaisin huoneen puolelle.

Käännän katseeni Victoriin.

"Mennääks syömää?"

"Juu mennää vaa."

"Eksä mitää paitaa laita?"
Katson miestä joka on pelkissä collareissa. Hänellä on kyllä kieltämättä hyvät vatsalihakset... Ajattelen virnistäen. Hyi sua Bianca...

"Kyl nää muut ihmiset on tottunu näkee mut ilman." Tuo virnistää.

"No mennään sit." Hymähdän ja kävelemme huoneeni ovesta ulos.

•••

Istun pöydässä Victorin, Courtneyn ja  Heatherin kanssa syöden omenaa.

Katson kuinka Victor ja Heather puhuvat omia juttujaan ja Courtney on puhelimellaan. Käännän katseeni muihin ihmisiin ja huomaan yhden miehen kävelevän pöytäämme kohti.

"Courtney?"

"Joo?" Tyttö vastaa ja nostaa hymyilevän katseensa iPhonestaan minuun.

"Kuka toi yks on joka tulee tänne?" Kysyn tytöltä nyökäten miehen suuntaan ja Courtney kääntää katseensa mieheen.

"Ai, se on Rafael." Courtney sanoo katse kirkastuneena. Rafael istuu pöytäämme Courtneyn viereen ja he vaihtavat pikaisen suudelman.

"Ai moro äijä!" Victor huudahtaa huomatessaan Rafaelin.

"Morroooo!" Mies vastaa.

"Hei ooksä se uus? Bianca vai mikä sun nimi olikaan?" Rafael katsoo minua ja hymyilee.

"Joo ja oon Bianca." Hymyilen takaisin miehelle.

Etsin katseellani ruokailutilasta Amberia. Saan mielenrauhan, kun huomaan hänen olevan kauniin tummaihoisen Yvonnen kanssa.

"Mennääks Bianca?" Victor kysyy.

"Ai mihin?" Naurahdan, sillä minulta meni aivan ohi. Myös muut nauravat.

"Courtneyn ja Rafaelin kaa kaupungille tänää illal. Myös Hunter, Chip, Charlotte ja Luca tulee.

"Okei. Mut eksää tuu Heather?" Kysyn tytöltä ja hän hymähtää.

"En mä kun lupasin auttaa yhtä mun kaverii sen jossain jutus."

"Ai okei." Vastaan ja hymyilen tytölle.

•••

Istun Charlotten huoneessa ja levitän ripsiväriä ripsiini. Charlotte kihartaa hiuksiaan.

"Kenen autoil me mennää?" Kysyn.

"Hunterin ja Chipin." Tyttö vastaa.

Hymyilen vastaukseksi ja alan tekemään säätämään rajauksia, jotka yleensä teen ennen ripsarin laittoa.

"Mitä sun ja Victorin välillä on?" Charlotte katsoo minua virnistäen ja katson häntä naurahtaen.

"Ei mitään. Me ollaan vaan ystävii."

"Ai vaan ystävii? Sano rehellisesti." Tyttö nauraa.

"No okei, muutama suudelma..." Vastaan ja koitan saada ripsiini tekoripsiä kiinni.

"Oho oho...Bianca iskee." Charlotte iskee silmäänsä ja nauran hänelle.

Kävelen Charlotten vaatekaapille ja koitan etsiä sieltä itselleni vaatteita.
Päädyn ottamaan valkoisen paidan, revityt siniset farkut, Victorin mustan hupparin ja valkoiset nilkkasukat.

"Taidat olla ihan ihastunu toho hupparii ja sen omistajaan." Charlotte nauraa ja läpsäisen häntä leikilläni hellästi käteen.

Charlotte kihartaa minunkin hiukseni, ja on juuri valmis, kun hänen huoneensa ovi aukeaa ja sieltä tulee kasa ihmisiä. Tai no, "ihmisiä".

"Mennääks?" Hunter kysyy ja nyökkäämme Charlotten kanssa.

Pihalla jakaannumme kahteen urheilumalliseen autoon. Minä, Victor ja Charlotte menemme Hunterin autoon ja Courtney, Rafael ja Luca menevät Chipin autoon.

Autot lähtevät peräkkäin lumisesta pihasta, jättäen vain pöllyävän lumen jälkeensä.

•••••
•••••
•••••
•••••
•••••

Tässä luvussa oli 661 sanaa. Oon nyt kirjotellu hieman aktiivisemmin (niinku varmaa huomaatteki) ja huomasin tänään, että tää on #6 in werewolf! Kiitos siitä kuuluu vain ja ainoastaan teille eli KIITOS!❤

Mua pienesti häiritsee kun tässä tarinassa on talvi, vaikka nyt on kesä, mutta kai mä totun siihen.

Ja sori että hahmojen esittelyt ei oo vieläkään tullut, ne on kyllä ollut työn alla jo pitkään.

Kertokaa mitä piditte, kommentit ja votet piristää aina mun päivää!❤

P.s Jos teillä on jotain kysymyksiä musta tai tästä tarinasta niin vastailen niihin mielelläni. c:

Lunar EclipseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin