Sirius: Linkshandig. De enige die James kan verslaan tijdens een potje schaak. Kan niet nonchalant kijken. Heeft een hartje op zijn mouw genaaid. Heeft altijd een halve lach op zijn gezicht. Heeft een keer in zijn leven gestudeerd (gedwongen door James). Zingt veel. Altijd uit op een avontuur. Erg netjes. Heeft veel nachtmerries. Steelt vaak de truien van Remus. Beste in Transfiguration. Drink alleen koffie als er melk in zit. Avond mens. Lees veel science fiction verhalen. Heeft vertrouwen in James. Heeft een besmettelijke lach.
James: Beetje onhandig. Grijns altijd. Sneakt weg in de les om kopjes met thee mee te smokkelen naar de slaapzaal voor Remus na volle maan. Vroege vogel. Heeft een stevige looppas. Kan Remus verslaan met schaak. Hopeloos romantisch. Moet af en toe studeren om een van een van de beste van de klas te blijven (behalve bij potion). ongeorganiseerd. houdt ervan om samen met Sirius Remus truien te "lenen". Altijd twee suikerklontjes in zijn thee. Goed in rekenen. Altijd erg subtiel. Geniet van waargebeurde verhalen. Kan tegen sterke drank. Schildert.
Remus: Droog gevoel voor humor. Lopende woordenboek. Heeft vaak een emotieloos gezicht. Studeert altijd in de bibliotheek met Lily. Drinkt erg veel thee. Georganiseerd, maar rommelig. Bezit steeds een kleiner bedrag truien. Beatles fan. Beste leerling in Defence Against the Dark Arts. Diepe slaper. Houd van boeken lezen. Is een voorstander van het bad en de douche. Sarcastisch. Mompelt als hij zich consentreet. Kan overal in slaap vallen.
Peter: Lacht als een varken als hij lacht. Lacht vaak. Drinkt thee met veel melk. Fluiter. Beter in pokeren dan James. Samen met Alice de beste in herbology. Lichte slaper. Kattenpersoon. Houd van de keuken. Leest weinig. Helpt Remus met zijn truien terug te stelen. Goede danser. Heeft een hond die altijd zijn huiswerk opeet (smoesje).
Lily: Heeft een engelachtige lach. Een suikerklontje met melk in haar thee. Zingt veel. Leest informatieve boeken en romance. Zorgde ervoor dat Remus Lord Of The Rings ging lezen. Geen ochtendpersoon. Slecht gevoel voor humor. Bewonderd James met Muggle magie trucjes. Het beste in flirten (Al doet ze het niet vaak). Charmant. Houd van de regen. Verschrikkelijke danser. Kuiltjes. Heeft een moedervlek op haar wang. Steelt de truien van James die James had gestolen van Remus. Heeft een grote verzameling sjaals.
JE LEEST
Jily Lovestory
FanfictionHeb je altijd al willen weten hoe James en Lily nou bij elkaar is gekomen. Nou... dan ben je hier niet echt op de juiste plek. Wel heb ik een net zo gave fanfiction voor jullie hoe ik hoop dat die twee voor elkaar gemaakte personen bij elkaar komen...