Chapter 45

491 30 18
                                    

James viel met een klap neer op de grond. Hij werd wakker met een Sirius en Lily boven zijn hoofd. 'Waar kom jij opeens vandaan. Je was net...'. James knuffelde Lily. Nu was het Lily's beurt om te verstijven door de onverwachte beweging. 'Ik was naar het verleden om je dood recht te zetten. Dat had ik gezegd wist je nog...bij het schoolhoofd'. Lily knikte blij. 'Tuurlijk weet ik dat nog. Het was de eerste keer dat je zei dat je van me hield. Ik was je alles. Je hele wereld'.

'En dat zal je altijd blijven. Ik was nog steeds verlieft op je toen je dood was. Ik praatte tegen de steen met je naam erop'.

Lily kustte haar vriendje intens. James was het beste vriendje dat iemand kon wensen. 'ag...niet zo klef tortelduifjes'. Sirius trok een vies gezicht en het stelletje moest lachen om hem. 'Als je het zo vies vind heb je er vast niet veel aan dat ik hier twee minuten naar toe kwam om te zeggen dat je vriendje beneden staat'.

Sirius sprong op en rende naar beneden. Hand en hand volgde James en Lily. 'En daar komt onze lieftallig stelletje Lames!'. Sirius klapte en fluitte en Remus en James ouders ouders deden gezellig mee.

'Lames?' Vroeg Lily toen ze onder aan de trap zaten. 'Ja, De L van Lily en de ames van James. Samen zijn jullie Lames'. James schudde zijn hoofd. 'Ik ship Jily'. Sirius trok een vies gezicht, maar Lily knikte tevreden. 'En onze shipname dan?' Begon Remus.

'Euhm...Wolfstar!'

'Wolfstar...dan zijn niet eens jullie namen die jullie shippen'.

Iedereen begreep wat Sirius bedoelde behalve Lily natuurlijk. James ouders zouden het vast ook niet begrijpen, maar die waren alweer buiten bezig met hun tuin en hoorde Sirius en Remus shipname niet meer.

'Het is nu je vriendin James...het wordt tijd dat ze erachter komt van mijn harig probleempje'. James keek naar Remus. Zei hij nu echt dat ze het mocht weten.

'Als we toch bezig zijn kunnen we meteen alles vertellen'.

Jily Lovestory Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu