Chapter 47

494 34 7
                                    

Toen Lily en James terug waren brachten ze meteen het grote nieuws. Natuurlijk zei ze ja. Niet alleen omdat ze van hem hield, maar omdat na alles ze alleen nog maar bij haar grote liefde zijn. De persoon wie het meeste van haar hield dat een persoon ooit had gedaan. Hun gevoelens waren wederzijds en ze koesterde dat.

De bruiloft zou pas over een half jaar plaatsvinden, omdat het veel tijd en moeite kostte om een bruiloft te organiseren. Over geld zat James niet zo mee. Sinds kort had hij een baantje als Schouwer gekregen en ook Lily werkte bij een van de hoogste darpatementen hij het ministerie van Toverkunst. Meneer en mevrouw Potter hadden geld opzij gezet voor Sirius en James voor zulke gelegenheden.

James en Lily spraken elkaar niet meer aan op hun voornaam, maar als verloofden.

'Zou je de boter kunnen aangeven verloofde?'

'Thee of koffie verloofde?'

'Wat zie je er weer prachtig uit verloofde'.

Niemand in het huis vond het irritant en elke keer als een van hun dat zei zwijmelde ze erop los. Niemand had ooit zo'n hecht en schattig koppel gezien als Lily en James.

Lily mocht alles bepalen wat er zou gebeuren. Lily wilde een bruiloft op het strand en ze kreeg een bruiloft op het strand. Lily wilde een witte chocolade bruidstaart en ze kreeg er een. James wilde Lily verwennen en tegelijk bedanken dat ze zijn vrouw wilde zijn.

Lily regelde alles en ze was er ook erg goed in ook. Binnen twee maanden had ze haar bruiloft veilloos geregeld. Het enige wat nog miste was haar jurk. Die ze samen met Alice zou uitzoeken.

Heel kort hoofdstuk en eigenlijk ook een beetje een flut hoofdstuk, maar wat ik veel in andere boeken zie en wat mij ook leuk lijkt is een Q&A. Misschien dat jullie wat vragen hebben over het boek of over een persoon in het boek. Of misschien zelfs wel een vraag over mij, mijn volgende boek of een random huiswerk vraag (vandaag was een echt een zware dag op school trouwen. Moet nog van alles aan huiswerk maken eigenlijk).

Laat me het weten of je het leuk vind en als je een vraag hebt dan hoor ik dat graag.

Jily Lovestory Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu