Skip het halfjaar ertussen
Lily keek naar haar spiegelbeeld en keek met een lachend gezicht naar zichzelf. Ze was prachtig, dacht ze. Haar bruiloft op het strand zou geweldig zijn, omdat ze met haar man van haar dromen was. Ze hield van James zoals ze nog nooit van iemand had gehouden.
Petunia was ook uitgenodigd. James twijfelde nog, maar Lily zei dat familie iets was dat je moest koesteren hoe hard dat ook was. Ze zou niet haar bruiloft verpesten door Petunia. Zij had haar bruiloft al gehad en nu was het haar beurt om te shinen.
Lily hield van haar jurk die speciaal voor haar ontworpen was. Alice was een goede tekenaar en ze schetste haar droom jurk die door een ontwerper in elkaar werd gezet. Zoals het hoorde mocht James de jurk niet zien. Iedereen wist dat James nieuwsgierig was dus bewaarde ze de jurk bij Alice. Tot vandaag.
Mevrouw Potter deed precies in de haren van Lily wat ze vroeg. Lily wilde het simpel, maar mooi houden. En een simpele stevige knot was ruim voldoende.
'Jij bent het beste wat mijn kleine James ooit is overkomen. Weet je dat Lily? Jij ben alles voor hem. En ik weet dat jij er het zelfde over denkt. Ik ben blij dat jij de bruid bent, want een beter schoondochter kon ik me niet wensen. Dat wist ik al toen je met je schattige little black dress aan kwam lopen'.
Mevrouw Potter gaf Lily een laatste knuffel toen ook zij moest vertrekken naar de bruiloft.
Om twee uur was het eindelijk dan zo ver... De bruiloft. Lily liep naar het altaar waar James in een net pak zat te wachten op haar. Wat was hij knap, dacht Lily. En James dacht precies hetzelfde over haar...Want die twee horen bij elkaar.
JE LEEST
Jily Lovestory
FanfictionHeb je altijd al willen weten hoe James en Lily nou bij elkaar is gekomen. Nou... dan ben je hier niet echt op de juiste plek. Wel heb ik een net zo gave fanfiction voor jullie hoe ik hoop dat die twee voor elkaar gemaakte personen bij elkaar komen...