Loren had alles gepland. Vanaf het begin tot het eind. En ze had alles zo gepland dat alles naar Severus zal leiden. Hij was de perfecte dekmantel. Iedereen wist dat er iets onvergetelijke tussen die twee was gebeurd.
Leonard hielp mee met de voorbereidingen. Hij wist alles en wilde graag meehelpen. Hij had al eerder moorden gepleegd op Muggleborn kinderen en was dan ook een dooddoener. Avada kadavra was te makkelijk. Het zal een langzame dood zijn.
Loren zou de moord zelf plegen en Leonard zou zorgen dat Severus de verdachten zou worden en dat Lily naar de tower zou komen. Het was makkelijker dan gedacht en precies om acht uur stond ze daar dan. Met een briefje in handen. Ze leek iets gelukkiger was blij dat haar dodelijke blik niet al het werk deed.
Als een echte dooddoener kwam ze met haar zwarte kleding naar Lily toe. Loren lachtte schel naar Lily en Lily schrok niet alleen van Loren zwarte kant. Ze schrok ook van zichzelf en dat ze echt dat Sirius de mol te pakken had.
'Je hebt me verraden Lily-Flower. Was erg teleurgesteld in je dat je onze kleine geheimpje had doorvertelt aan je gay vrienden'.
Lily verstijfde van het puntje die ze verstopt had in haar mouw. Loren volgde haar blik en wist dat Lily wist dat ze eraan ging. 'Dacht je dat ik een grapje maakte over je dood. Het zou de enige manier om je stomme gezicht nooit meer te hoeven zien.
Als een verrassing haalde Loren haar mes tevoorschijn en stak Lily neer. Alles werd zwart en Lily viel op de grond. Ze hoorde Loren schelle lach nog even op de achtergrond tot ze te veel bloed verloor en haar laatste adem wegblies.
Lily Evans was dood. En ze had nooit de kans gekregen om tegen James te zeggen dat ze van hem hield.
JE LEEST
Jily Lovestory
FanfictionHeb je altijd al willen weten hoe James en Lily nou bij elkaar is gekomen. Nou... dan ben je hier niet echt op de juiste plek. Wel heb ik een net zo gave fanfiction voor jullie hoe ik hoop dat die twee voor elkaar gemaakte personen bij elkaar komen...