3.Nikâh❄

167K 5.3K 1.6K
                                    

Multimedia'da Nisa'nın nikahda giyeceği elbise var.

Multimedia'da Nisa'nın nikahda giyeceği elbise var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nisa Ersoy;

''O sen misin?'' diye sordum sona doğru çatallaşan sesimle.

''Evet benim.'' dedi öfkeyle ''Ufuk Ersoy.''

Ben şaşkınlık ve korkuyla ona bakarken ''Bu evliliği nasıl kabul edersin? Ya şu an karşında kırk yaşında bir adam olsaydı o zaman da mı kabul edecektin bu evliliği?'' diye bağırdığında oturduğum yerde sıçradım.

Benim sessiz kalmam onu biraz daha sinirlendirdi. Ama ne söyleyebilirdim ki?

''Bu kadar mı gurursuzsun!'' diye kükrediğinde gözlerim dolmaya başlamıştı.

''Sen itiraz etseydin!'' dedim kısık bir sesle.

''Ben itiraz etmedim mi sanıyorsun? Ama sen istemeseydin babam bu evlilikten vazgeçecekti bu evliliği sen kabul ettin ve bu evlilik senin için kâbus gibi geçecek. Tek fark bu kâbustan uyanamayacaksın! Bu evliliği kabul ettiğin güne lanet edeceksin her gün.''

Hışımla odayı terk ettiğinde tutmakta olduğum gözyaşlarım yanaklarımı ıslatmaya başlamıştı yeniden. Ben böyle bir hayat istemiyordum! Bu hiç adil değildi ben bu hakaretleri hak etmiyordum.

Beni itiraz etmemekle suçluyordu ama bilmiyordu ki ben itiraz etseydim bile hiçbir şey değişmeyecekti. Burası dışında gidecek hiçbir yerim yoktu artık. Ben yirmi bir yıldır kasabam dışında hiçbir yere gitmemiştim ki buradan kaçarsam bu koskoca şehirde ne yapardım.

❄❄❄

''Nisa hanım.'' birinin omuzuma dokunmasıyla gözlerimi açtığımda karşımda Pelin'i gördüm.

''Bugün nikâh var Hülya hanım bu elbiseyi giymenizi istiyor. Bir saate hazır olun aşağıda sizi bekliyorlar.'' deyip dışarı çıktığında ayağa kalkıp banyoya girdim.

Annem bundan bir ay önce benden kimliğimi bu yüzden almıştı demek. Tam bir aydır bana bir şey söylemeyip son gün söylemişlerdi her şeyi. İki haftadır buradaydım ve bu iki hafta içerisinde yemeğe inmek dışında odamdan dışarı çıkmıyordum.

Ufuk'u sadece o gece görmüştüm bir kez ve ondan sonra bir daha hiç görmemiştim. Çağrı'nın söylediğine göre sırf beni görmemek için eve gelmiyormuş. Ben odadan dışarı çıkmadığım için arada Çağrı yanıma gelip beni sinir ettikten sonra odayı terk ediyordu.

Bundan iki gün önce söylemişlerdi bana bugün nikâhın olacağını ve ben o gün tüm gece uyumamış sabaha kadar ağlamıştım.

Duş aldıktan sonra saçlarımı kurutup dağınık topuz yaptım. Pelin'in yatağın üzerine bıraktığı elbiseyi alıp üzerime geçirdiğimde elbise tam üzerime olmuştu. Vücut ölçülerimi nereden biliyorlardı ki?

İzaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin