34.Karşılaşma❄

104K 4.3K 797
                                    

Multimedia'da Ufuk var.

Pera - Yokluğunu Anlasam Da

Pera - Yokluğunu Anlasam Da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nisa Ersoy;

Oflayarak giysi dolabımın önüne geçtiğimde bir türlü ne giyeceğime karar veremiyordum. Kafamı iki yana sallayarak sade siyah tişört ve kot pantolon giymeye karar verdim. Elbise giymek istemiyordum.

Üzerimi giydikten sonra aynanın önüne geçip saçlarımı yandan balıksırtı örüp çekmeceden kolyemi alıp boynuma taktım. Aradan dört yıl geçmesine rağmen kolyemi bir an olsun yanımdan ayırmıyordum. Sanki kolyeyle birlikte onun varlığını da yanımda hissediyordum.

Çok hafif makyaj yaptığımda aynadaki aksim bana oldukça yabancıydı. Gözlerim oldukça soğuk bakıyordu. Yüzüme yerleştirdiğim gülüşlerimse oldukça eğretiydi.

Odamın kapısı açılıp Gizem içeri girdiğinde bakışlarıyla beni süzdüğünde ''Bir yere mi gidiyorsun?'' diye sordu yanıma gelip yatağımın kenarına oturarak.

''Evet...'' dedim inci küpelerimi takarken ''Yağız'la yemeğe çıkacağız.''

''Yemeğe böyle mi gidiyorsun?'' diye sordu Gizem kaşlarını çatarak ''Sanki alış verişe çıkıyormuşsun gibi giyinmişsin.''

''Gizem sadece yemeğe gidiyoruz süslenecek hâlim yok ya.''

''Yağız senden hoşlanıyor...'' dedi Gizem kahverengi gözlerini gözlerime dikerek.

''Saçmalıyorsun.'' dedim kafamı iki yana sallayarak ''Biz sadece arkadaşız ve Yağız çok iyi biri.''

''Evet iyi biri ve sen ona hiç şans vermiyorsun.''

''Gizem yeter artık!'' dedim öfkeyle.

''Ben senin iyiliğin için söylüyorum hâlâ Ufuk'u sevmen saçma değil mi sencede?''

''Ufuk'u sevmiyorum.'' dedim inkâr ederek.

''Tabi, tabi kesin sevmiyorsundur.'' dedi Gizem gözlerini devirerek ''İçinde resimleriniz olan kolyeyi bir an olsun yanından ayırmıyorsun. Ufuk kendine çoktan yeni bir hayat kurdu. İki yıldır yurt dışında.''

''Gizem beni sinir etmek için mi geldin yanıma?'' diye sordum kollarımı göğsümde birleştirerek ''Hem ben sana kızgınım abimden hoşlandığın hâlde bunu bana söylemedin.''

''Balım...'' dedi Gizem aniden suratı asılırken ''Gerçekten nasıl söyleyeceğimi bilemedim...''

''Daha gitmeme iki saat var hadi anlat bakalım nasıl âşık oldun abime.'' dedim ve hemen kendimi yatağa attım ve kafamı ellerimin üzerine koyup Gizem'e baktım.

''Aslında ilk kez aşık olmuyorum fakat bu sefer çok farklı.'' dedi Gizem derin bir nefes alarak ''Daha önce hiç böyle olmamıştım. Fırat bana bir şey söylüyor ve ben ne söyleyeceğimi şaşırıyorum. Onun yanında kendimi aptalmış gibi hissetmeye başladım.'' deyip gülmeye başladığında bende gülmeye başladım.

İzaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin