47.Güzel anılar❄

51.3K 2.4K 341
                                    

Oğuzhan Koç - Çat kapı

Multimedia'da Çağrı var.

Multimedia'da Çağrı var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nisa Ersoy;

“Ufuk…” diye mırıldandım gözlerimi açmadan.

“Efendim ruh-u revanım.” dedi Ufuk bedenimi kendine doğru çekerek.

“Bugün baban gelecek biliyorsun işe gitmesen mi acaba?” diye sorduğumda sonunda gözlerimi açmayı başarmıştım. Son haftalarda bulantılarım bitse bile kendimi oldukça hâlsiz ve yorgun hissediyordum.

“Sadece babam gelecek diye mi gitmeyeyim? Beni özlediğin için demiyorsun yani?” diye sordu yüzünde muzip bir gülümsemeyle.

“Seni özlediğim için de olabilir birazcık.” dedim dudaklarımı büzerek.

“Tüm gün çalışıyorsun ve biz seni özlüyoruz.”

Elimi karımın üzerine koyduğum zaman artık karnım yavaş yavaş belli olmaya başlamıştı. Gelecek ay bebeklerimizin cinsiyetini öğrenecektik.

Ufuk gülümseyerek pijamamın üstünü yukarı çektiğinde hafifçe belli olan karnımın üzerine koydu elini “Demek bebeklerim babalarını özlüyorlar öyle mi?” dediğinde kafamı evet anlamında aşağı yukarı salladım.

“Baba da sizleri çok özlüyor.” deyip karıma minik bir buse bıraktığında gülümsemiştim.

Bu sırada telefonum çalmaya başladığında elimi uzatıp komodinin üzerinden telefonumu aldım. Arayanın Yağız olduğunu görmemle hemen telefonu açtım.

“Alo Nisa.”

“Alo Yağız…” dediğim an Ufuk kaşlarını çatarak bana bakmıştı.

“Nasılsın?”

“Ben iyiyim de asıl sen nasılsın? Kaç aydır yoksun birkaç kez aradım seni ama telefonun hep kapalıydı.”

“Evet iş için Trabzona gitmem gerekti ve birkaç aydır oradaydım. Geçen hafta döndüm.”

“İyisin sen değil mi? Sesin bir tuhaf sanki.”

“Sadece yorgunum. Seni merak ettim Fırat'la konuştum az önce Ufuk'la barışmışsın.”

“Evet barıştık.” dedim yüzümde kocaman gülümsemeyle Ufuk'a bakarak.

“Yarın işin var mı? Kafeye geleceğim orada konuşuruz.”

“Hayır yok bu aralar pek kafeye uğrayamıyorum ama yarın gelirim.”

“Tamam o zaman yarın görüşürüz.”

“Görüşürüz.”

Telefonu kapattığım zaman Ufuk gözlerini kısmış beni izliyordu.

İzaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin