0.0

15.4K 552 137
                                    


"Sen de gelir misin Su?"

İsmimi duymamla daldığım yerden gözlerimi ayırıp bana seslenen Seden'e döndüm.

"Nereye gelir miyim?"

Bana sanki umutsuz vakaymışım gibi bakıp kaşlarını çatarak "Su burada iki saattir ne anlatıyorum ben? Sen beni dinlemiyor musun?" dedi.

Şey, sanırım öyle görünüyordu.

"Dalmışım kusura bakma. Tekrar söyler misin? " diye sordum benden pek beklenmeyecek bir kibarlıkla.

"Seden diyor ki, okul sonunda yapılacak geziye biz de gidelim. Aslında bence iyi olabilir, hem bize de değişiklik olur."

Açıklama yapan İmge'ye döndüm kaşlarımı çatarak.

"Gezi mi? Ne gezisi?" Tabii ki haberim olmayacaktı. Zaten benim neyden haberim vardı ki.

"Bazen cidden bu okulda okumadığını düşünüyorum Su. Yani cidden kaç gündür bu gezi konusu konuşuluyor etrafta. Ama korkmayın dersleri iyi olanlara öncelik veriyorlarmış. Yani şanslıyız. Hala yer var-" bıraksam konuşmaya devam edecek Seden'in sözünü keserek tekrar İmge'ye döndüm.

"Yani kısacası?"

"Kısacası, biliyorsun ki birkaç hafta sonra okullar kapanacak ve okulumuz da bize güzel bir tatil ayarlamış. İki haftalığına İzmir'e gidilecek, bir otelde kalınacak."

Anladığımı belirtircesine kafamı sallayıp bakışlarımı yukarı çıkardım ve dudağımı dişlemeye başladım. Yani, düşünüyordum.

"Bence iyi olabilir. Beraber güzel bir tatil geçiririz." diyerek düşüncelerimi belirttim onlara. Tam o sırada titreyen telefonumun ekranını da açtım. Ve beklemediğim bir mesajla karşılaştım.

Bilmediğim bir numaradan gelen, beklemediğim bir mesaj.

05*********: düşünürken yaptığın mimik o kadar güzel ki sanki bir daha aşık oldum sana

Smile||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin