0.7

7.5K 354 65
                                    

Yaklaşık yarım saattir odamda oturmuş aynı pozisyonda önümdeki müzik kutusuna bakıyordum. O kadar güzeldi ki...

Ayrıca sadece görünüş olarak da değildi bu güzellik. Kurduğunda çalan melodi mükemmeldi. Huzur ve güven aşılıyordu sanki ruhuma.

Hediyeyi gördüğüm zaman aklıma düşen soru hâlâ oradaydı ve beynimi kemiriyordu. Müzik kutularına ve kar kürelerine olan ilgimi biliyor muydu yoksa sadece denk mi gelmişti?

Hâlâ ona bir mesaj yazamamıştım. Çünkü kartın üzerinde yazanlar da aynı zamanda beni düşünmeye itiyordu. Gerçekten benimle dalga mı geçiyordu yoksa bu konuda ciddi miydi? Samimi olma ihtimali gerçek olabilir miydi? Beni seviyor muydu?

Kafamı hızla iki yana salladım. Kartta yazanları beynimde bir kenara itmek istiyordum. Orada bir kutuya kilitlemek ve anahtarını en derin düşüncelerimin arasına atmak. Böylece onu bulmam çok zor olurdu.

Bana güvenmenin zor olacağını biliyorum asi kız. Güvenini kazanmaya çalışacağım. Yalnızca bana yardım etmeni istiyorum. Lütfen?

Klişe.

Ben unutmaya çalıştıkça aklıma daha fazla dadanan düşünceler beni delirtme noktasına geldiğinde hızla uzun süredir oturduğum yerden kalktım. Birden kalkmak başımı döndürünce görüşüm de karardı ve ben kendime gelmek için hızla kalktığım yere yavaşça oturmak zorunda kaldım.

Sonra tekrar -bu defa yavaşça- kalktım ve üzerime ince hırkamı alıp telefonum, param ve kulaklığımı hırkamnın cebine koydum.

Evim sahile yakın olduğu için kısa bir yürüyüş yaptım ve deniz kenarında her zaman oturduğum banka oturdum. Buranın manzarasını seviyordum. Daha sonra kulaklığımı telefona takıp sevdiğim şarkılardan birini açtım.

Anonime hâlâ mesaj atamamıştım. Açıkçası bir şey yazmam gerektiğini biliyordum ama bir sorun vardı, ne yazacağımı bilmiyordum. Ona inanmadığımı kesin bir dille hediye gelmeden yaklaşık beş dakika önce söylemiştim. Ya da yazmıştım. Her neyse.

Dalmış bir şekilde denizi izlerken dinlediğim şarkıyı bitirmiş, sıradakinin başlamasını bekliyordum. O arada oluşan sessizlikte bir şey duydum. Çalılıkların arkasından gelen hışırtılar ve dal kırılma sesleri.

Müziği durdurup hızla arkamı döndüm ve neredeyse koşarak o tarafa gittim.

O olabilir miydi?

Anonim o çalıların arkasından beni izliyor olabilir miydi?

Tarih dersinden herkese merhaba 🙋 Bu bölümde hiç text yoktu ama geçiş bölümü gibi bir şey oldu.

İyi dersler.

Smile||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin