0.3

8.8K 412 86
                                    

Su: dakika bir gol bir

Su: resmen gel beni tekrar engelle diyorsun

Su: sapık bir manyak mısın ya sen

05*********: sapık değilim

05*********: sadece aşığım

05*********:manyaklığa gelirsek de aslında evet, senin manyağın olabilirim

Su: pekâlâ bu işletme işi fazla uzadı

Su: kimsin sen? Seden, İmge, Bora veya Alp?

Su: Atlas olamazsın o yazım kurallarına ve noktalama işaretlerine dikkat eder

Su: yoksa bizim sınıfta ki işsizlerden misin?

05*********: sana seni işletmediğimi, seni sevdiğimi söylüyorum

05*********: neden bana inanmıyorsun anlamıyorum

Su: aşka inanmam

Su: olsa bile beni bulacağını düşünmüyorum

Su: etrafımda çok sahte insan var

"Su, hadi gidelim artık. Ben çok acıktım."

İmge'ye döndüğümde ellerindeki yeni paketleri farkettim. Demek ki çoktan halletmişlerdi alışveriş faslını. Derin bir nefes alarak ayağa kalktım.

"Sonunda ya. Gidelim hatunlar ben çok acıktım," diyerek kollarından tuttum ve onları yemek katına sürüklemeye başladım. Bu esnada kendi paketlerimi de onlara yüklemiştim. Evet, birazcık kurnazlık vardı bende.

"Su cidden seni anlamıyorum. Ne olurdu birkaç şey daha alsaydın hazır çıkmışken. Sanki her zaman bizim-" diye konuşan ve konuşmaya devam etmek niyetinde olan arkadaşımın sözü yarıda kesildi.

Seden susmuştu. Çünkü önden giden ve acıktığı için onları çekiştiren ben bir şeye çarpmıştım. Daha doğrusu, birine. Biraz geri çekildim ve ilerideki benim yaşımda görünen çocuğa baktım.

"Pardon, yanlışlıkla oldu," diye mırıldanırken çocuğun ela gözlerine odakladım bakışlarımı.

Çocuğun yüzünde tatlı bir gülümseme belirdi. " Önemli değil. Kusura bakma önüme bakmıyordum."

Anlayışla gülümseyip başımı salladım ve kızlara döndükten sonra yürümeye başladım.

Yemek katına geldiğimizde birer hamburger menü alıp oturmuştuk. Yemeye başladığım zaman telefonum titredi birkaç defa.

05*********: etrafındaki sahte insanların farkında olman güzel bir şey

05*********: ama inan bana güzelim ben onlardan değilim

05*********: artık beni telefonuna kaydeder misin

05*********: durumun ve profil fotoğrafın olmayınca garip oluyor

05*********: şimdi, afiyet olsun o kadar alışverişten sonra acıkmışsındır

Telefon elimde, ağzım şaşkınlıktan açık bir şekilde kalmıştım. Etrafıma kısaca bir göz gezdirdiğimde bunun gereksiz bir çaba olduğunu farkettim. Neredeyse herkesin elinde telefon vardı. Cidden. Harika zamanlama.

"Su senin neyin var?" sorusuyla İmge'ye döndüm. Sanırım artık onlara söylemeliydim.

"Size söyleyeceğim ama bizimkiler bilmeyecek, tamam mı?"

İkisi de kafasını salladığında telefonumu onlara uzatmadan önce kuru bir teşekkür edebilmiştim sadece.

Su: teşekkürler

Smile||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin