Yemek yedikten sonra Starbucks'a içecek almaya gittik. Tabii ben yine serseri kişiliğimi koruyarak onlardan ayrı takılmak istediğim için cool lime aldım. Hemen ardımdan kızlar da cool lime aldığında gözlerimi kısarak onlara döndüm.
"Pis özentiler sizi, hani milkshake alacaktınız?"
Seden ters ters bana bakmakla yetinirken İmge yavaşça bana dönüp " Ne alacağımızı sana mı soracağız be manyak? Sanki bir tek sen cool lime içiyorsun da bir de özenti diyorsun. Manyak demiş miydim?" diye hırsla konuştu.
Onun bu haline hafif bir kahkaha attığımda aklıma söylediği kelime takılmıştı.
Sapık bir manyak mısın ya sen?
Kafamı yavaşça iki yana salladım ve kendime gelmeye çalıştım. Ne oluyor yahu? Bu sırada dikkatimi bir masa çekince çaktırmadan yan gözle oraya baktım. Yemek katında çarpıştığım çocuk ve bir kız masada oturmuş konuşuyordu.
Kız göz ucuyla bu tarafa bakıp çocuğa bir şeyler söylüyordu. Bakışlarımı arkası bize dönük çocuğa çevirdiğim.
Çocuk bir anda yerinde sıçrayıp "Oha, ciddi misin?!" diye bağırdığında yerimde sıçradım. Ne yapıyorsun be korktum.
Karşısındaki kız ümitsizce kafasını iki yana sallayıp eliyle yüzünü kapattığında bu haline içimden sırıttım.
Resmen onları izlediğimi farkettiğimde hızla kendime geldim ve kızlara döndüm. Kendi aralarında konuşuyorlardı. Beni farketmemişlerdi bile. Aman.
Parasını ödediğimiz içeceklerimizi alıp Starbucks'tan çıktık, ardından birbirine ve alışveriş merkezine yakın olan evlerimize ilerledik.
"Bence bunu sık sık tekrarlamalıyız. Bir sürü şey aldık ve ben çok eğlendim. Ayrıca Umay Su bu defa uyumsuzluk yapmadı ve bizimle geldi."
Kafamı yavaşça Seden'e çevirdim. İçeceğin pipeti hala ağzımdaydı ve kaşlarımı çatmıştım. İmge yüzüme bakıp gülerken Seden kafamı eliyle ittirdi ve "Sen tepki verme Su, cidden," diyerek güya bana laf soktu.
Pipeti yavaşça ağzımdan çektim ve cebimde mesaj geldiğini belirterek titreyip duran telefonumu umursamadan biten Starbucks bardağını çöpe attım.
"Cidden Seden bazen beynin var mı diye kafanın içini açtırmak istiyorum."
Gözlerimi devirerek bakışlarımı onlardan çektim ve telefonumu elime aldım. Onlar hala konuşuyorlardı tabii.
Sınıf grubundan ve bizimkilerin grubundan gelen mesajları takmadan hala kaydetmediğim numaranın üzerine dokundum. Bu sırada kızlara döndüm.
"Bu arada sabahtan beri alışveriş yüzünden telefonlarınıza bakmıyorsunuz ama gruptakiler konuşup duruyor. Atlas sevgilisini merak etti sanırım Seden, bir bakın," diyerek bilgilendirmemi de yaptıktan sonra tamamen telefonuma döndüm.
05*********: selam Umay ben koala, ben kaçayım sen kovala
Su: niye kovalıyormuşum seni be
05*********: sonunda cevap verdin
Anında gelen cevapla kaşlarım çatıldı.
Su: doğruyu söyle
Su: telefonunun başında benim mesaj atmamı falan mı bekliyorsun?
05*********: hayır telefon zaten elimdeydi
05*********: habersiz çekimlerde bile bu kadar güzel çıkman beni sana daha da çok aşık ediyor
Su: yuh
Su: bunu az önce mi çektin
Su: ve ben seni görmedim bu kadar yakından
Su: bu nasıl oldu ya
05*********: bu konuda profesyonel oldum sayende
Su: başka fotoğraflarım da var mı
05*********: evet var
Su: emin değildim ama şu an cidden emin oldum
Su: manyak bir sapıksın sen
05********* kişisi engellendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smile||Texting
Historia CortaAnonim: sadece gülümse Umay Su Anonim: her şeye ve herkese inat Anonim: çünkü gülümseyince çok güzelsin