"Bakın, zaten bir sürü şey aldınız ki o kadar şeye ihtiyacınız var mıydı emin değilim. Artık şu alışveriş işini bitirebilir miyiz?"
Sonunda isyan etmiştim işte. Sabahtan beri alışveriş merkezinde ki bütün mağazalarda en az yarımşar saat geçirmiştik. Tamam, ben de severdim alışverişi ama dozunda olunca. Abartmaya gerek yoktu.
"Su, lütfen buraya da girelim. Sonra gider bir şeyler yeriz." diyen İmge'ye döndüm. Sende mi Brütüs?
Seden zaten beni takmıyordu. Kaldı ki duyduğundan bile şüpheliydim. Bütün alıcılarını önünde bulunduğumuz mağazaya doğrultmuştu.
Bıkkınca nefesimi üfledim ve yenilmişlikle kafamı eğerek mağazaya en önden girdim. Kenarda oturacak yer görünce birden neşelenip hemen oraya yöneldim. Alacağımı almıştım, artık dinlenmek istiyordum.
Sonunda oturabildiğimde gözlerimle kızları yokladım. İkisi farklı yöne gidip ilgilerini çeken kıyafetleri birbirlerine gösteriyor, ardından kabine götürmek için kenara ayırıyorlardı.
Yalnızca iki dakika sonra sıkılarak telefonumu çıkardım. Instagram'da biraz gezdikten sonra WhatsApp'dan gelen mesajlara baktım. Sınıf grubundan ve bizim tayfanın olduğu gruptan mesaj vardı. Sınıf grubuna görüldü atarak bizim erkeklerle ortak olan gruba girdim.
-O Sen Olsan Bari WhatsApp grubu-
Atlas: Neden kimse konuşmuyor?
Bora: Neden olacak yine alışverişe çıkmışlardır
Alp: hadi İmge ve Seden o yüzden offline diyelim Umay nerede
Alp: o alışverişe çıkmaz ki
Bir dakika önce mesaj atan Alp'e tebessüm ederek cevap yazmaya başladım.
Su: nasıl da tanıyor beni ya işte kardeş
Alp: Sucuğum neredesin ya canım sıkıldı burada
Atlas: Biz varız ya lan. Neyine yetmiyoruz?
Alp: hepiniz toplasanız bir Su etmezsiniz bana tek dayanabilen o
Su: sorma Alp ya birkaç alacağım vardı ben de çıktım bunlarla alışverişe
Su: bütün mağazalara girdik resmen
Su: acıktım ve yoruldum beni kurtarın
Bora: Biri kurtarmak mı dedi
Bora: Ben her zaman kahraman olurum Sucuğum biliyorsun
Su: ismime o eki getirmeyin sucuk gibi oluyor arkadaşlar
Atlas: Nasıl sana tek dayanabilen Su lan andaval? Ben katlanmıyor muyum tüm gün sana?
Bir tartışma başlayacğını anladığımda güldüm ve sohbetten çıktım. Bazen sadece izlemek gerekirdi.
Canım iyice sıkılınca ve İmge de Seden gibi alışverişe daldığında aklıma gelen tek fikri uygulamaya karar verdim.
Engellemeyi kaldır:05*********
Sadece bir dakika sonra mesaj atmıştı. Bunu mu bekliyordu yani?
05*********: engeli de kaldırdığına göre söyle bakalım
05*********: ne zaman evleniyoruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smile||Texting
Historia CortaAnonim: sadece gülümse Umay Su Anonim: her şeye ve herkese inat Anonim: çünkü gülümseyince çok güzelsin