Adrien/Fekete Macska szemszöge:
*Ma van a nagy nap. Ma tényleg megteszem. Elfogom mondani. Elmondom Katicának,hogy mit érzek iránta. Hogy szeretem őt...*
-Főnök, megtennéd,hogy nem áradozol és inkább adsz egy kis sajtot?- szólal meg felháborodva Plagg. *Tán hangosan beszéltem?* Adok a kwamimnak még egy kis sajtot majd indulok a kocsihoz, ami ma is elvisz a sulihoz.
Nathalie épp a mai teendőimet sorolja, ami ahogy látom elvenné az egész napomat. *Remélem lesz ma akuma, máskülönben nem láthatom a Bogaram*. Pont abban a pillanatban, amint ezt gondoltam, a kocsiban lévő rádióban, megszakítva a zenét megszólalt Nadja Chamack hangja, hogy amint lehet, keressünk egy biztonságos helyet, mert egy újabb akuma csapott le Párizsra megzavarva az eddigi, nyugodt békét. *Pont jókor! Soha nem hittem volna,hogy ennyire örülni fogok egy támadásnak.*
Amint sikerült megszabaduljak a titkárnőmtől rögtön egy olyan helyre szaladtam, ahol át tudtam változni, majd siettem a Bogárkám segítségére.
A harc után
Nem voltam egy cseppet se önmagam a harc idején. Mondhatjuk úgy is,hogy az akuma elbizonytalanított. Épp jókor érkeztem mert Katica jojóját az Akuma, ellene fordította. Így mintha a fegyver életre kapott volna és lekötözte Katicát, na akkor jöttem én. Mire az Akuma ezt mondta nekem:
~Minek segítesz folyton ennek a csúf rovarnak, mikor őt egy cseppet sem érdekled?!?~
Ebben mondjuk igaza is volt, de azért sikerült legyőznünk. Nekem viszont, mégis, végig ezen járt az agyam. Katica tényleg nem mutat érdeklődést irántam, és nem hiszem, hogy ha elmondom neki, hogy mit érzek iránta, akkor ez változni fog. Lehet inkább megtartom magamnak még egy darabig.
*Megint nem mered elmondani?! Haahjjj. De ne nekem nyafogj ha lecsapják az orrod elől!*
*Ömmm... Plagg?*- jó szerintem az agyamra ment a sok kínai,hallom Plagg-et.
*Persze,hogy én,ki más?! Telepatikusan beszélek veled.*
*És miért csak most mondod ezt?*-veszekedek vele a...gondolataimban?
*Nem tartottam fontosnak. De túl sok agybajt okoznak a lányok, én megmondtam,hogy a sajt jobb. De te hajthatatlan vagy, én a helyedben felkelteném valahogy a figyelmét.* kezdi már osztani az észt is. De mondjuk igaza van. Ránéztem Katicára, aki most tisztítja meg az akumát.
*De,hogy?*-kérdezem inkább magamtól csak választ is kapok rá.
*Minek nézek én ki? Lány-ügyek-szakértőinek? Találj ki valamit, azt mondtam a helyedben nem,hogy meg is tenném!* kezd még jobban felháborodni a kis kwami.
*Rendben, és Plagg... köszönöm"
*ÓÓ ne érzelmeskedj itt nekem, ha megakarod köszönni, akkor elfogadom a sajtot... szívesen* suttogta az utolsó szót olyan halkan, hogy alig hallottam meg. Úgy látszik Plagg-nek mégis van szíve. De ezt félre téve, akkor most mit csináljak?"
Újra Katicára néztem, aki már az ártatlan embernek segít eligazodni, de elfelejtette vissza adni az akumatizált tárgyat, a toll. Várj! Van egy ötletem. Felvettem és Katica mellé siettem. Csipogott egyet a talizmánja, mennie kell. A legrosszabbkor. (҂-̀_-́)
Megfogtam Katica karját mielőtt eltudod volna szaladni, hála a macska reflexeimnek.
- Mi az Macska? Mennem kell!- kérdezi meglepetten a Bogaram.
- Csak várj egy percet-mondom és az arcára rajzolok a piros tollal.- Purrr-fect.-mondom elégedetten. *Remélem működik majd.*
*Idióta*
YOU ARE READING
Kínos Pillanatok
Short StoryTéma: Miraculous Sziasztok. Ez egy Miraculous témájú novellás könyv lenne.Más rajongóktól készített comics-ok lesznek benne folytatva...~W -Illetve kicsit részletezve és pikánsabban megírva😉.Ugye nem gondoltad,hogy engem kihagyhatsz a buliból?😼~...