(Folytatás)
Marinette/Katica szemszöge:
Annyira elvoltam a gondolataimmal, hogy később már azon kaptam magam, hogy az osztályban ülök a helyemen.
- Kislány? Itt vagy? Föld hívja Marinette-t!- integet a szemem előtt Alya.
- Ja, persze- mondom zavartan- Mit is mondtál?- mosolyog bambán.
- Hajj. Azt, hogy hamarosan jön Adrien. Szóval tégy úgy mintha nem is emlékeznél a fagyizásra.- mondja szigorúan majd elő húz egy kis papír fecnit.- Itt van Chloe száma. Majd írunk neki egy sms-t. Nino biztos vagy benne, hogy ma lesz Adrien fotózása?- fordul az említett fiú felé.
- Igen biztos.- bólint nem túl boldogan Nino.
- Te Alya. Hogy van meg a szám?- kérdem a barátnőm.
- Kim.- válaszolja, de amint meglássa értetlen arcomat fojtatja- Tudok, hogy egyszer szerelmes volt Chloe-ba. Na Sabrina-tól meg is szerezte a számot én meg tőle.- mondja büszkén.
- Nem is akarom tudni, hogy...- mondom.
- Na de ezt nézzétek! Tegnap házik után csináltam. Unatkoztam.- mondja Alya és keresgélni kezd valamit a telefonján. *Hát nem unatkoztál volna ha elmentünk volna fagyizni.*
••••••••••••••••••••••••••••••••
Nino-val röhögtünk Alya képén mikor betoppant Adrien. Na akkor szált el a jó kedvem. Oda ment a padjához, de nem ült le.- Adrien ni már!- nevette Alya és az orra elé nyújtotta a telefont. Hiteles. De amúgy a kép tényleg vicces volt. Macska szerepelt benne. A láthatatlan szendvics képpel. *Bár, Macskát már rég nem láttam. Vajon mit csinál? Jól van?*
- Hahaha. Nagyon vicces-ránt vissza a valóságba Adrien hangja, leteszi a válltáskáját majd leül, félig felénk fordulva. *De most komolyan Macskán gondolkoztam?*- Meg az is vicces, hogy tegnap nem jöttetek.- mondta. De nem megvető vagy haragos hangon, teljesen természetesen. Mintha csak azt mondaná, hogy süt a nap. Mégis lehetett benne érezni egy kis csalódottságot. Tényleg várt minket, mi meg nem mentünk. Pocsékul érzem magam.
Nino egy meglepett arcot vesz fel, majd sajnálatost. Alya-t meg mintha megcsapta volna a felismerés, lehajtja a fejét és a telóján lévő katicás díszítést piszkálja.
- A fagyizás...- suttogja a mellettem ülő, majd felemeli a fejét- Elfelejtettem.- mondja megbánó hangon. Tényleg jó színész- Ne haragudj Adrien.- megint a cipőjét kémleli a barátnőm. Adrien int a kezével, mintha nem lenne semmi baj, de én tudom, hogy az. Nem tudom elképzelni milyen rosszul érezheti magát. Adrien elkezdte kipakolni a könyveket az órára, mikor megakadt a szemem valamin.
- Mi történt a kezeddel?- címezem a kérdést Adrien-nek.
- Csak...véletlen- válaszolja gyorsan. *Hát... okéé. Ezt nem veszem be.* Majd megkezdődtek az órák. Nem igazán történt semmi. Ja igen, annak kivételével, hogy a kémia tanár feleltetett és Adrien nem tudta a fél leckét! Jó nem nagy valami, ha nem tanulsz, de ő Adrien Agreste! Itt tényleg valami baj lehet. Meg az is, hogy rég nem volt egy akuma sem. Nem, az hogy panaszkodnék, de ez különös. Órák után Alya elrángatott a park-ba, ahol az én, és Macska szobrunk helyezkedett el.
- Na akkor küldjük az sms-t.- mondta Alya, majd írni kezd a telefonján- Kész. Elküldjük Chloe-t Adrien fotózására. Te nyomd meg a küldés gombot.- tartja elém a telóját. Nem vagyok biztos benne. Chloe, ez azért durva. Nem is adunk esélyt, hogy megmagyarázza. Bár nem úgy néz ki mintha akarná. Lehet jól cselekszem, vagy nem.
JE LEEST
Kínos Pillanatok
Kort verhaalTéma: Miraculous Sziasztok. Ez egy Miraculous témájú novellás könyv lenne.Más rajongóktól készített comics-ok lesznek benne folytatva...~W -Illetve kicsit részletezve és pikánsabban megírva😉.Ugye nem gondoltad,hogy engem kihagyhatsz a buliból?😼~...