5.

147 12 0
                                    

Čarlis atvažiavo manęs pasiimti lygiai 16:00, aš įsėdau pas jį į mašiną ir su sarkazmu pasakiau, kad reikia būti labiau punktualiam.

-Atsiprašau, panele - atsakė Čarlis.

Aš pradėjau juoktis,o prajuokinti mane paskutiniu metu tikrai ne visiems pavykdavo.

-Na ką važiuojam?

-Važiuojam!

* Tuo metu mokykloje *

Autorės pov.
*************
Mis Fedžerald ramiai dėjo visus dokumentus į papkę, tvarkydamasi savo kabinete ant rašomojo stalo. Mokykloje beveik nieko nebuvo išskyrus valytoją ir direktorę. Mis Fedžerald šiandien buvo budinti mokytoja, kuri prižiūrėjo mokinius paliktus po pamokų. Todėl ji ruošiasi eiti namo tik dabar. Staiga ji išgirsta girgždėjima jai iš kairės pusės. Ji pasisuka, bet ten nieko nėra.

Vanesa ( mokytojos vardas ) pasiima savo rankinę ir išsiima mažą veidrodėlį. Pasitaisius savo šukuoseną, Vanesa deda jį atgal į rankinę. Palikus viską ant stalo, ji eina link tuoleto. Atlikus savo reikalus ji prieina link kriauklės ir pradeda plauti rankas. Vienoje tuoleto kabinoje girdisi kažkokie keisti garsai. Moteris pasisuka ir pastebi, kad visos kabinos neužrakintos, ant visų durų spynų - žalia spalva.

-Čia kažkas yra? - klausia ji, bet žinoma atsakymo nesulaukia.

Vanesa apsisuka atgal ir nukreipia žvilgsnį į savo rankas, muiluodama jas. Po to tik vienas žvilgsnis į veidrodį , kaip šalia jos stovi žmogus juoda odine striuke, pirštinėmis, ir kauke. Jis sugriebia Mis Fedžerald galva ir visa jėga smogia į stiklą. Šukės išsimėto visame tuolete ir Vanesa krenta ant žemės. Veidu visur bėga kraujas, jos skruostuose įstrigę stiklo šukės. Maniakas prieina dar arčiau ir griebia ją už plaukų, bet ji šiek tiek apsigina spardydamasi kojomis ir po to jai pavyksta išbėgti iš ten.

* Grįžtame į kino teatrą *

Čarlis ir aš gana linksmai praleidžiame laiką kine, valgydami popkornus ir linksmai plepėdami visą vakarą.

- Žiūrėk! Tas vyras dabar netikėtai virs moterimi? - sako žiūrėdamas filmą Čarlis.

- Tu vis dėl to matęs šį filmą, melagėli- pasakiau aš jam.

- Eik tu, viskas savaime aišku. Tų ką nematei jo eisenos?

-Užteks meluoti!

- Aš nemeluoju.

Ir tada Čarlis pradėjo mėtyti į mane popkornus. Tikriausiai mes pradėjome karą, bet jis nebuvo labai triukšmingas. Netikėtai Čarlis pabučiavo mane. Aš manau, kad tai buvo vienas iš laimingiausių momentų jo gyvenime. Bet aš jį pradėjau atstuminėti ir išbėgau iš salės.

* Atgal į mokyklą *

Vanesa išbėga iš tuoleto rėkdama ir apakus viena akimi, nes į ją pateko aštri šukė. Kaip specialiai jos kelyje nei vieno žmogaus. Moteris nubėga link pagrindinių durų , bet niekaip negali jų atidaryti. Apsisukus atgal ji pamato, kad maniakas dar vis eina link jos.Ji atidaro pirmas pasitaikiusias duris ir užrakina jas. Tai anglų kalbos kabinetas. Ant stalo moteris randa telefoną ir skambina "112".

- Pagalbos tarnyba klauso, kuo galime jums padėti?

- Dieve, maldauju padėkite! Mane bando nužudyti !

- Ponia, nusiraminkite! Kur jūs esate?

-Vidurineje mokykloje Goldenleik .

- O tiksliau?

Tuo metu maniakas bando išlaužti duris.

- O DIEVE JIS BANDO IŠLAUŽTI DURIS, MALDAUJU DARYKITE KĄ NORS!

-Ponia, mes aptikome jūsų buvimo vietą, policija atvažiuoja .

Maniakas išlaužia spyną ir atidaro duris, Vanesa numeta telefoną ir bėga link lango.

- NEEEEEEEEEEE! PRAŠAU NEEEEEEEE -rėkia ji.

Jis vis artėja link jos,o ji niekaip negali atidaryti lango. Galiausiai žudikas smeigia peiliu į nugarą , kurį jis ištraukė is striukės kišenės. Vanesa krenta ant žemės, dar kvėpuodama ji bando atsistoti , bet jai nepasiseka. Maniakas dar du kartus smeigia peiliu į pilvą , tada pakelia auką ir meta ją į langą taip jį išdauždamas. Miręs, kraujuotas, visas subadytas įsmigusiomis šukėmis Mis Fedžerald kūnas išmetamas pro antro aukšto langą tiesiai į pagrindinį mokyklos kiemą. Ant asfalto. Maniakas dingsta. Policija dar kelyje.

Paskutinis pranešimas ft. Lucy HaleWhere stories live. Discover now