Aš atsistojau ir nutempiau Amandos kūną toliau nuo vandens. Paguldžiau ją po medžiu ir pabučiavau į jau atšalusią kaktą. Manyje tiesiog degė noras atkeršyti Betanei ir Meri už viską. Ir aš nuėjau...keršyti...
***
Kevinas buvo name, svetainėje. Jis buvo prirakintas prie radiatoriaus antrankiais ir jam niekaip nepavyko ištrūkti. Tuo metu, persirengusi Betanė, pradeda leistis laiptais. Staiga į namą įbėga Meri:-BETE!
-Kas yra, mama?
-Man reikia pagalbos! Ten ant kranto Lucy su Amanda, reikia, kad tu padėtum man jas ,,išjungti'' ir atnešti čia! Nors nemanau, kad bekojė blondinukė išgyvens...
-NELIESKITE JOS! -sušuko Kevinas.
-UŽSIČIAUPK...ARBA TU BŪSI SEKANTIS...nors greičiausiai taip ir bus-pasakė Betanė.
-Einam su manim, šitas niekur nedings...
-Gerai, mam!***
Aš nubėgu iki mūsų namo, nuo manęs vis dar teka vanduo, o kojos smėlėtos. Nusprendžiau jį apeiti, kad pažiūrėčiau per langą. Staiga, matau, kaip iš namo išeina Betanė su Meri. Slepiuosi už sienos ir jos manęs nepastebi. Išėjusios iš namo jos bėga link miško. Pažiūriu per langą. Šalia Rebekos kūno, matau Keviną, prirakintą prie radiatoriaus. Kai tik jis mane pastebi, džiugiai nustemba ir tuo pačiu aš suprantu, kad name visiškai tuščia ir jokio pavojaus kol kas nėra.Kai tik įeinu į namą, bandau surasti kažką sunkaus, kuo galima perlaužti tuos antrankius, ir aš prisimenu, kad virtuvėje vienoje iš spintelių padėtas gesintuvas. Greitai bėgu virtuvėn ir paiimu jį.
-Jos išėjo ieškoti tavęs! - sako man Kevinas.
-Vadinasi mes turime laiko išvaduoti tave ir pasipriešinti joms.
-O kur Amanda?Aš nutilau ir jis viską suprato be žodžių.
-Man labai gaila...
-Man irgi...Su gesintuvu priėjau arčiau Kevino.
-Kaip manai man pavyks?
-Turi pavykti!
-Pasisaugok rankas...Trenkiau gesintuvu į antrankius, bet jiems nieko neatsitiko. Greičiausiai dėl to, kad aš netrenkiau labai stipriai, bijodama sužeisti Kevino rankas. Paskui trenkiau dar kartą...dar..ir dar...nulis pokyčių.
-Nesulaužysi...Jie per daug stiprūs...
-Man reikia ištraukti tave iš čia!
-Pabandyk surasti Betanės kambaryje pistoletą! Galima pabandyti juos prašauti.
-Gerai...
-Lucy!
-Ką?
-Aš myliu tave, viskas bus gerai...
-Aš taip pat tave myliu, Kevinai!
Po šių žodžių užlipau laiptais viršun. Ant lovos gulėjo kruvina Betanės vestuvinė suknelė. Aš prisiekiu apžiūrėjau visus kampus, visas spinteles, stalčius. Aš net pakėliau lovos čiužinį ir pažiūrėjau po juo. Pistoleto niekur nebuvo. Bet tada pamačiau, kad už spintelės, ant kurios stovi televizorius, padėtas mažas seifas. Jis buvo pravertas, o viduje įdėtas pistoletas. Tai atrodė gana keistai, ir apskritai, kodėl Betanė paliko pistoletą čia, o ne pasiėmė su savimi. Paėmusi ginklą į rankas apžiūrėjau jį įdėmiai - visos kulkos buvo vietoje. Tada išgirdau kaip apačioje atsidarė durys. Betanė ir Meri sugrįžo.
***
- Kur ji? - pribėgusi prie Kevino klausia Betanė.- Aš nežinau! - atsako jis.
Staiga Betanės žvilgsnis nukrypsta į stovintį šalia Kevino gesintuvą:
-JI ČIA!
-Betane, eik pažiūrėk viršuje, o aš paieškosiu čia ir tuo pačiu prižiūrėsiu, kad mūsų berniukas neiškrėstų kvailysčių...
CZYTASZ
Paskutinis pranešimas ft. Lucy Hale
HorrorIstorija apie Lucy. Po jos mamos mirties ji pradeda gauti keistas žinutes apie kitų žmonių mirtis...