9.

103 6 3
                                    

-NETTI!  DIEVE MANO! - surėkė iš visos gerklės Gemblis. -Aš juk vos vietoje nemiriau! 

-Atleisk, bet aš turėjau tai padaryti. Tavo riksmas- kažkas tokio! - pradėjo juoktis pareigūnas Netti.

-Tuomet pats apžiūrėk namą toliau!

-Be problemų...

Netti dar juokėsi tuo metu kai Gemblis jautėsi tikrai nejaukiai ir taip pat buvo išsigandęs. Gemblis nuėjo link policijos mašinos net nepažvelgdamas atgal į savo kolegą. Kol Netti žiūrėjo į išeinantį draugą už jo nugaros pasirodė kitas siluetas ir jau tapo aišku, kad daugiau nėra jokių juokų. Žmogus su kauke staigiai ir netikėtai perpjauna peiliu per Netti kaklą, žinoma jaunas vyras net nespėjo surėkti. Springdamas savo pačio krauju, Netti bando išrėkti jau seniai nuėjusio kolegos vardą, bet nesėkmingai. Vyras krenta ant žemės. Jis pradeda stumti žemę kojomis persisukdamas ant pilvo, kad nors kiek pajudėtų į priekį, bet giliai viduje jis supranta, kad jo bandymai nėra sėkmingi, nes žudikas stovi tiesiai prieš jį.

Netti gauna paskutinį dūrį peiliu į nugarą ir jaučia kaip pulsas lėtėja, o po to ir visai dingsta. Netti įkvepia paskutinį kartą oro ir... miršta.

Gemblis nueina link Džeimsono ir sako apie tai, kad Netti jį išgąsdino.

- Aš jo nekenčiu - su sarkazmu pasakė Gemblis.

-O kur jis?

- Už tą juokelį jis nuėjo apžiūrėti namą toliau pats.

-Sąžininga.

*Grįžtame atgal į namą*

- Jūs turit alkoholio? - klausia Bela.

-Dieve, tu apie ką nors kitą galvoji? - riktelėjo Kailas.

-Mielasis, nusiramink aš truputį ! Aš juk nesiruošiu prisigerti. Lucy nu tai kaip? Nu prašau, įvykus tokiems įvykiams nusigerti būtų geras ,,vaistas'' nusiraminti...

Kailas nukreipia piktą žvilgsnį į Belą į ką ji atsako:

- Aš turėjau omenyje kultūringai išgerti...

Lucy pasisuka į Belą:

-Šaldytuve turi būti likę puse butelio šampano... Pažiūrėk.

Bela staigiai pribėga prie šaldytuvo ir iš kart ištraukia šampano butelį:

- MOJOT?  Tavo teta monstras. Jis juk brangiai kainuoja.

Lucy tyli vietoj atsakymo.

-Na vienu žodžiu gerai ! Kas nerizikuoja, tas negeria šampano! Kam įpilti?

Čarlis pakelia ranką ir rikteli: Aš! Aš išgersiu! Nes šiandien tikrai kažkokia bjauri diena.

Tuo momentu Čarlis sekundei susižvalgo su Lucy. Bela paiima dvi traures ir įpila šampano į jas.

*Atgal į lauką*

-Kažkaip Netti užtruko. - sako Džeimsonas.

-Eime patikrint...- atsako Gemblis.

-Kartu?

-Na taip...

-Na gerai, eime...

Gemblis eina kartu su Džeimsonu už namo bandydami surasti Netti.

-Jis dingo kaip į vandenį - susirūpinęs sako Gemblis.

-Galbūt jis vėl nori iškrėsti tau pokštą?

-Tegul tik pabando.

-Bet kokiu atveju tai nebūtų teisinga...

- Ai eime atgal. Pokštas nepavyko.

Gemblis ir Džeimsonas prieina atgal link policijos mašinų ir mato, kad vienoje iš jų kažkas sėdi viduje.

-Dieve mano, tai Netti! - rėkia Džeimsonas.

Jie pribėga link mašinos ir prieš jų akis - mirusio Netti kūnas. Džeimsonas supratęs kas įvyko padaro akmeninį veidą, po to pradeda šaukdamas sakyti kolegai, kad jis susisiektų su policija per racijas, bet Džeimsonas mato kaip už Gemblio pribėga žmogus su kauke ir staigiai kerta su kirviu Gembliui per kaklą.

-DIEVE MANO!

Žudikas ištraukia savo kirvį iš Gemblio kaklo ir tas krenta, po to jis staigiai išsitraukia peilį ir duria juo Džeimsonui į krūtinę. Dūris po dūrio. Džeimsono krūtinė jau sruva krauju ir jis krenta...

Na štai pagaliau 9-oji dalis. Labai visų kas skaito atsiprašau jog ilgai nekėliau. Na tiesiog prasidėjo mokslai ir suprantat... Visada kai tik turėsiu laisvo laiko įkelsiu naują dalį. O dabar tiesiog tariu didelį, didelį AČIŪ! Visiems kas skaito! ♥



Paskutinis pranešimas ft. Lucy HaleDonde viven las historias. Descúbrelo ahora